• Zoals de meesten van jullie misschien al weten, ben ik een Taylor Lautner-verslaafde. Voor degenen die dat nog niet wisten, dan weet je het nu.
    Ik en Nicol (Fighter) hebben samen een account waarop we een verhaal over hem schrijven, maar omdat ik mezelf ook graag onafhankelijk stel, en Nicol ook een eigen serie heeft, wil ik ook een eigen serie over hem. Nu had ik wel een idee, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of jullie quizlet-kinderen dat idee ook zo leuk gingen vinden.
    Komtie.
    2015. Taylor Lautner en Selena Gomez, allebei 23, zijn ondertussen al een dik jaar getrouwd. Helaas loopt hun relatie de laatste tijd niet echt op rolletjes, en omdat de managers van Taylor en Selena het niet zien zitten om enorm veel pers op hun dak te krijgen, sturen ze de twee naar een huwelijkstherapeute, de o-zo prachtige Valerie. Valerie is 20, net afgestudeerd en een succesvolle huwelijkstherapeute.
    Totdat ze een verhouding krijgt met een van haar patiënten, Taylor Lautner.

    Lees en reageer
    :Y)


    Edit: Willen jullie hem alsjeblieft maken? Ik doe er heel hard mijn best op, maar iemand lijkt hem te lezen. Er zijn 11 delen, dus zo veel is het nog niet om te lezen. Het twaalde deel wordt er snel op geplaatst.
    Thank you guys:Y).

    PS. Ik wilde eigenlijk reclame gaan maken, maar omdat ik er al een topic over heb vond ik het net zo'n goed idee om deze te updaten. Dus hierin staat eigenlijk de reclame.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 13:44 ]


    rules don't stop me

    Deel twee is er ook al!


    rules don't stop me

    Deel drie ook!


    rules don't stop me

    Doen(H)

    Doen :'D

    Deel 4 + 5 zijn er ook.


    rules don't stop me

    DOEN JIJ STOER KIND IK WIL LEZEN!

    Deel 6 is er ook al. Jezus, wat ga ik snel:9~


    rules don't stop me

    Geweldig ^^


    Get back motherfuckerz'

    Lees alstublieft de edit even.


    rules don't stop me

    Ik ga hem vanavond ofzo wel lezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kdoe hem al lang en je moet snel verder gaan. :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Represent schreef:
    Kdoe hem al lang en je moet snel verder gaan. :Y)

    Deel 12 staat al klaar om online te gaan:9~


    rules don't stop me

    yaay
    leukste storie ever jaja ;3


    We can only learn to love by loving.