• Ja!
    Ik was rond 5-6 uur naar boven gegaan met mijn laptop om mijn kamer verder te behangen met posters,
    Alles goed en wel, mijn ma vond dat niet erg..

    Komt ze rond 10 uur naar boven om te gaan slapen, doet ze mijn deur open, zegt ze dat ik nu erg asociaal bezig ben, komt ze naar me toe gelopen, klik ik Quizlet weg en zei ze al meteen van: 'Wat was dat?!'
    Kwam ze naast mij staan en moest ik laten zien wat ik allemaal open had staan!

    En toen, tot mijn grote ergernis vroeg er een jongen die ik amper ken aan mij of ik ergens wou op stemmen, maar dat kwam rechtsonder in mijn beeld te staan en mijn moeder meteen al vragen van: 'Wie is dat?' en dit en dat. >.<
    Moest ik dat hele msn gesprek laten zien waar enkel die stemlink instond en zei ze zo van: 'Doe maar geen foute dingen!'

    Ja halloo, ik zit één dag boven met mijn laptop en ik ben meteen al asociaal én fout bezig! >.<
    Ik voel mij nu dus serieus vreselijk en boos, omdat ze me niet vertrouwt!


    Let the Night embrace you

    Oeie ik zou ook boos zijn , maar ja je moeder is gewoon bezorgt om jou (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    ik ben dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel asociaal hoor ik zit altijd bove xD

    Gewoon offeren aan de elanden. (nerd)


    You move me ......... Kurt

    Ouders willen ook echt dat je elke dag naar je vriendinnen gaat. We mogen ook nooit een dagje voor onszelf :') (Dit is serieus, klinkt beetje sarcastisch maar dat is het niet D: )

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 23:16 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Moose schreef:
    Gewoon offeren aan de elanden. (nerd)


    arme elanden :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik kan niet naar boven XD *heeft maar een verdieping* Maar ik snap het wel, k word er ook boos van als ene mee zit te kijken >_< Dan kan je ram niets doen! Thx God me ouders kloppen altijd eerst ^^


    Slowly floating to the sky...

    Crookshanks schreef:
    (...)

    arme elanden :X

    Inderdaad! :X

    @ Aristocrat: Ik zit hier goed, ik kan doen wat ik wil zonder dat iemand meekijkt, maar voor mij hoeft het niet als mijn moeder mij niet vertrouwd! >.<
    En jij bent echt lucky dat je ouders kloppen. :]

    Maar echt, mijn moeder heeft mij altijd vertrouwd en nu dat ik eens boven zit, uit het zicht van haar ben ik al meteen fout bezig, GRRRR >:[


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    (...)
    Inderdaad! :X

    @ Aristocrat: Ik zit hier goed, ik kan doen wat ik wil zonder dat iemand meekijkt, maar voor mij hoeft het niet als mijn moeder mij niet vertrouwd! >.<
    En jij bent echt lucky dat je ouders kloppen. :]

    Maar echt, mijn moeder heeft mij altijd vertrouwd en nu dat ik eens boven zit, uit het zicht van haar ben ik al meteen fout bezig, GRRRR >:[

    Aw hunny, ze is gewoon vast bezorgd enzo... Misschien zat ze vandaag niet lekker in der vel. Misschien moet je met haar erover praten? ^^ Dat zal vast heel veel helpen. Trek het je niet teveel aan ^^x


    Slowly floating to the sky...

    Meadow schreef:
    (...)
    Inderdaad! :X

    @ Aristocrat: Ik zit hier goed, ik kan doen wat ik wil zonder dat iemand meekijkt, maar voor mij hoeft het niet als mijn moeder mij niet vertrouwd! >.<
    En jij bent echt lucky dat je ouders kloppen. :]

    Maar echt, mijn moeder heeft mij altijd vertrouwd en nu dat ik eens boven zit, uit het zicht van haar ben ik al meteen fout bezig, GRRRR >:[


    Trek je er maar niets van aan.
    Je doet toch niets verkeerd dus kan ze niet echt kwaad zijn.
    Ze is gewoon een beetje overbezorgd, omdat je altijd van die 'verhalen' hoort over msn and internet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Omg, ocharme! >.<
    Gelukkig heb ik zo geen ambetante ouders. oO


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    The same over here.
    Join the Iwanttokillmummyclub. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    heerlijk soms dat bij ons de computer boven staat en mijn laptop op mijn kamer xD

    ouders zijn soms niet te harden ja ik leef met je mee


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik zit altijd alleen op mijn kamer aan mijn kamer, of tv kijken. Als er iemand asociaal is, ben ik het wel :x


    You're a star in heaven.

    Ik zit altijd alleen op mijn kamer aan mijn kamer, of tv kijken. Als er iemand asociaal is, ben ik het wel :x

    Niets van aantrekken. Ik ben thuis ook het associale kind omdat ik op m'n kamer 'woon' zeg maar. Tja, hun probleem niet het mijne...


    I believe in music the way some people believe in fairytales.