• wie heeft dat nog meer dat je geen mails van quizlet op msn krijgt ik heb dat dus en dat is echt super lasitg want ik weet niet of ik een nieuwe reactie op een foto of quiz heb. of als er een nieuwe quiz is gemaakt die ik doe en het is moeilijk om te kijken bij nieuwste quizkets want ik maak er echt ontzettend veel.

    (flower)

    Ik krijg ook geen mail meer.

    Is dat niet als quizlet te druk bezet is want ik heb het ook al eens gehad maar daarna was het inorde...


    XXx


    Even bad men love their mothers -

    Ik krijg nog gewoon mails..


    AAP

    Ik heb er geen problemen mee, ik wordt overspoeld door mails van Quizlet. Maar xLollyPop heeft er ook last van -.-" Zij krijgt al maanden geen mail meer >.<


    Bored.

    ja ik had het eerst op mijn school mail staan maar daar kan ik me niet meer inloggen omdat het vakantie is daarom wou ik het dan weer op msn. want op msn krijg ik geen mails maar op mijn school mail wel maar daar kan ik dus niet meer op -_-'

    I have no idea, je weet zeker dat je het juiste mail adres hebt opgegeven?



    (bericht aangepast door een moderator)

    ja dat weet ik heel zeker want ik had ook een ander account maar daar kreeg ik ook geen mail meer

    ik krijg alleen nogmaar mail over nieuwe reactie op een topic, niet over nieuwe quiz/reactie op een foto of quiz, ookal is die er wel. =o

    Volgens mij kan je dat oplossen bij je instellingen. Je scrollt ff naar benenden, en dan staan er van die blokjes die je aan kan vinken. Check dat eventjes.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik krijg ook geen mails meer kut -.-


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik heb zelfs een ander msn aan gemaakt maar dan met live.nl maar daar krijg ik ook geen mail

    ik had dat ook!!.
    ik ehb gewoon een ander adres opgegeven en toen deed hij het weer alleen moet nu steeds wel naar die adres gaan om speciaal die mails te kijken.
    xx


    Nvt

    Ik krijg nog mails...

    Ik heb dat ook gehad, toevallig heb ik een stuk of 5 actieve e-mailadressen. En had ik gewoon mijn e-mail op quizlet veranderd.


    ok

    ik heb dat ook een tijdje gehad ^_^
    maar ik had per ongeluk quizlet bij ongewenst toegevoegd [op msn]. (je weet wel knopje naast verwijderen)
    dan moet je bij opties-> meeropties ->ongewenste berichten->Veilige en geblokkeerde afzenders -> Geblokkeerde afzenders
    dan kan je zien of je die geblokeerd heb ofzow. Dit had ik tenminste ^_^
    misschien dat dit voor iemand helpt ;)