• Om iets te verbieden dat ik wil. En wanneer dat het dan te laat is ik dan de toestemming krijg om het wel te doen. Zoals het aller eerste concert in belgië van tokio hotel. Neen ik mocht niet gaan,en toen de tickets uitverkocht waren,mocht ik wel. En nu ook,omdat ik 'zoals de meeste wel weten' graag een tattoo wil met de naam Tom. En omdat ik daarvoor niet de toestemming kreeg maar wel voor een T. En nu ik een T heb,krijg ik ineens de toestemming van mijn ouders dat ik toch wel tom mag laten zetten(ahg ja,nu ga ik hem in september laten bijwerken). AAah really,ik word er crazy van ><' heeft er iemand nog zon' ouders? ö

    tom als in welke tom? :>


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    tom als in welke tom? :>

    Tom als in Tom kaulitz.

    betekent hij zoveel voor je? ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wauw wat erg.
    Ik mag niet uit, ik mag mijn haar niet verven, ik mag geen piercings, ik mag niet naar concerten, ik mag bij niemand logeren omdat ze panisch zijn dat ik door de ouders dan verkracht wordt, ik mag geen tattoos, ze bepalen de helft van mijn kledingkast, ik ben dood met een hoofdletter D als ik ooit met een onvoldoende thuiskom en als ik 2 x in de maand vraag of ik met iemand mag afspreken krijg ik al gezeik dat ik te vaak weg ben.
    Nu jij weer.


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    wauw wat erg.
    Ik mag niet uit, ik mag mijn haar niet verven, ik mag geen piercings, ik mag niet naar concerten, ik mag bij niemand logeren omdat ze panisch zijn dat ik door de ouders dan verkracht wordt, ik mag geen tattoos, ze bepalen de helft van mijn kledingkast, ik ben dood met een hoofdletter D als ik ooit met een onvoldoende thuiskom en als ik 2 x in de maand vraag of ik met iemand mag afspreken krijg ik al gezeik dat ik te vaak weg ben.
    Nu jij weer.

    Nu ik weer? Ik weet van mijn eigen dat ik een verwend kind ben. Maar ik had het hier over het feit dat ik het vet irritant vind dat mijn ouders van gedacht veranderen wanneer dat het te laat is.

    Trafficlight schreef:
    betekent hij zoveel voor je? ôo

    onbeschrijfbaar veel. En dan maakt het voor mij niet uit dat er mensen zijn die zeggen dat ik er later spijt van zal hebben. Omdat het voor mij een betekenis blijft hebben.

    Jij vraagt "heeft iemand nog zo'n ouders?"
    Joyce, als dit weer je wekelijkse topic om aandacht is sluit ik em want ik ben even niet zo in the mood >.<


    BAM!

    nou, jij mag teminste een tattoo.
    ik mag geen piercings en geen tattoo, Oo
    zo verschrikkelijk heb je het ook weer niet hoor..


    AAP

    RandomRhythm schreef:
    Jij vraagt "heeft iemand nog zo'n ouders?"
    Joyce, als dit weer je wekelijkse topic om aandacht is sluit ik em want ik ben even niet zo in the mood >.<

    Ohja,heb ik dan een wekeklijkse aandacht topic? leuk om het nu te weten. Er zijn vandaag wel dommere topics geopend als deze hoor. Je bent hier niet de enigste dat niet 'in the mood' is.

    Het spijt me zeer dat ik niet 24/7 achter de computer zit om onzinnige topics te sluiten maar ik heb enigzins een leven.
    eeeeen ontopic maar weer.


    BAM!

    euhm.. heb je tom laten tatooëren wegens tom kaulitz? ik bedoel ik ben ook helemaal gek van mike maar ik ga geen tattoo met 'mike' nemen.. :x
    maarja dat is mijn mening..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    RandomRhythm schreef:
    wauw wat erg.
    Ik mag niet uit, ik mag mijn haar niet verven, ik mag geen piercings, ik mag niet naar concerten, ik mag bij niemand logeren omdat ze panisch zijn dat ik door de ouders dan verkracht wordt, ik mag geen tattoos, ze bepalen de helft van mijn kledingkast, ik ben dood met een hoofdletter D als ik ooit met een onvoldoende thuiskom en als ik 2 x in de maand vraag of ik met iemand mag afspreken krijg ik al gezeik dat ik te vaak weg ben.
    Nu jij weer.

    Ik heb ongeveer hetzelfde ik mag wel logeren bij mensen maar dat doe ik nooit en bij onvoldoendes zegt ze jaa volgende keer beter naar ik mag dus ook me haar niet verven of een piercing of naar concerten of een van die andere dingen.. dat vind ik egt kei stom


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    MissShinoda schreef:
    euhm.. heb je tom laten tatooëren wegens tom kaulitz? ik bedoel ik ben ook helemaal gek van mike maar ik ga geen tattoo met 'mike' nemen.. :x
    maarja dat is mijn mening..

    dat is allemaal haar eigen beslissing, volgens mij heeft ze hier wel genoeg gezeik over gehad :X
    anyway, nee zulke ouders heb ik niet.
    hoef ook maar aan 1 ouder te vragen en mijn moeder zegt of ik het mag en dan blijft het ook daarbij (:


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    dat is allemaal haar eigen beslissing, volgens mij heeft ze hier wel genoeg gezeik over gehad :X
    anyway, nee zulke ouders heb ik niet.
    hoef ook maar aan 1 ouder te vragen en mijn moeder zegt of ik het mag en dan blijft het ook daarbij (:


    ja dat geloof ik wel^^ en idd het gaat me geen flikker aan :p ik wil als ik later ben die LP tekens op dat album van frat party at the pancake festival op mijn pols tatooëren maar dan moet ik eerst het huis uit zijn anders wordt ik er uitgeschopt.. :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    RandomRhythm schreef:
    wauw wat erg.
    Ik mag niet uit, ik mag mijn haar niet verven, ik mag geen piercings, ik mag niet naar concerten, ik mag bij niemand logeren omdat ze panisch zijn dat ik door de ouders dan verkracht wordt, ik mag geen tattoos, ze bepalen de helft van mijn kledingkast, ik ben dood met een hoofdletter D als ik ooit met een onvoldoende thuiskom en als ik 2 x in de maand vraag of ik met iemand mag afspreken krijg ik al gezeik dat ik te vaak weg ben.
    Nu jij weer.


    :o ik zou als ik jou was op eigen iniatief actie ondernemen. Allerlei mensen met je ouders laten praten.. en als het allemaal niet werkt naar een psycholoog ofzo.. dit is haast kindermishandeling!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT