• Om iets te verbieden dat ik wil. En wanneer dat het dan te laat is ik dan de toestemming krijg om het wel te doen. Zoals het aller eerste concert in belgië van tokio hotel. Neen ik mocht niet gaan,en toen de tickets uitverkocht waren,mocht ik wel. En nu ook,omdat ik 'zoals de meeste wel weten' graag een tattoo wil met de naam Tom. En omdat ik daarvoor niet de toestemming kreeg maar wel voor een T. En nu ik een T heb,krijg ik ineens de toestemming van mijn ouders dat ik toch wel tom mag laten zetten(ahg ja,nu ga ik hem in september laten bijwerken). AAah really,ik word er crazy van ><' heeft er iemand nog zon' ouders? ö

    MissShinoda schreef:
    (...)

    ja dat geloof ik wel^^ en idd het gaat me geen flikker aan :p ik wil als ik later ben die LP tekens op dat album van frat party at the pancake festival op mijn pols tatooëren maar dan moet ik eerst het huis uit zijn anders wordt ik er uitgeschopt.. :p

    doe het stiekem en verberg het dan gewoon (A)


    -

    RandomRhythm schreef:
    Jij vraagt "heeft iemand nog zo'n ouders?"
    Joyce, als dit weer je wekelijkse topic om aandacht is sluit ik em want ik ben even niet zo in the mood >.<

    Dus jij hebt het recht om een topic te sluiten als het je even niet aanstaat?
    Oké dan.. :/

    En ja, ik heb ook zo'n ouders. Maar de mijne zijn meer van het wachten met ook maar nádenken over iets tot het al te laat is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik mag zodra ik 14 ben naar concerten, vanaf mijn 16e piercings. En mijn haren verven heb ik altijd gemogen, dus helaas. Ik heb fijne ouders. Maar ik snap wat je bedoelt... Heeft een vriendin van me ook. :]

    EDIT: Wees blij dat je uberhaupt ouders hebt.


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    Ik mag zodra ik 14 ben naar concerten, vanaf mijn 16e piercings. En mijn haren verven heb ik altijd gemogen, dus helaas. Ik heb fijne ouders. Maar ik snap wat je bedoelt... Heeft een vriendin van me ook. :]

    EDIT: Wees blij dat je uberhaupt ouders hebt.

    Jhoa,ik ben ook echt wel blij met mijn ouders. Ik zouw het geen week volhouden zonder hun ö echt niet.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Jhoa,ik ben ook echt wel blij met mijn ouders. Ik zouw het geen week volhouden zonder hun ö echt niet.

    je zegt dat je ouders op het laatste moment zich nog bedenken, Nou wees dan alsnog blij dat het mag


    I solemny swear i am up to no good

    Iedereen lijkt altijd zo'n erge ouders te hebben, maar, ik heb er echt wel toffe (:
    Ze zijn grappig (en dan bedoel ik niet zo van die idiote 'ouder-grapjes' ofzo), we worden (naar mijn mening) niet verwend, maar zeker ook niet te los gelaten.
    Ze kunnen soms wel eens een beetje onredelijk zijn, maar, dan moet je gewoon wachten tot dat weer over is :P
    'Ken je ouders', zeg ik zo.


    007

    hier is het precies hetzelfde,maar dan met shoppen en uitgaan. dan mag ik niet uit is het de dag erna ''o Nicol je had wel uigemogen hoor'' x_x


    We can only learn to love by loving.

    Lieverd, het zal nooit te laat zijn om 'Tom' te tatoeëren. Als je 18 bent, kan je tóch zelf bepalen wat je wilt doen, dus zet 'm dan. Dat van dat concert kan ik wel begrijpen, maar je ouders konden toch ook niet weten dat 'ie toen al uitverkocht was.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nee,
    mijn ouders verbieden wel veel, maar spijtig genoeg geven ze achteraf ook nooit toe. >.<


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind dat wanneer je een beslissing maakt als ouder, dat je er ook consequent in moet zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    MissShinoda schreef:
    (...)

    ja dat geloof ik wel^^ en idd het gaat me geen flikker aan :p ik wil als ik later ben die LP tekens op dat album van frat party at the pancake festival op mijn pols tatooëren maar dan moet ik eerst het huis uit zijn anders wordt ik er uitgeschopt.. :p

    Ik wil dat dus ook, die tatoo dan :X. Maar nu nog zeker niet (:

    |ontopic, ik vind zelf dat ik best veel mag, maar ik ben heus niet verwend. Ik vraag ook niet zoveel...


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    astriddd schreef:
    nou, jij mag teminste een tattoo.
    ik mag geen piercings en geen tattoo, Oo
    zo verschrikkelijk heb je het ook weer niet hoor..

    RandomRhythm schreef:
    wauw wat erg.
    Ik mag niet uit, ik mag mijn haar niet verven, ik mag geen piercings, ik mag niet naar concerten, ik mag bij niemand logeren omdat ze panisch zijn dat ik door de ouders dan verkracht wordt, ik mag geen tattoos, ze bepalen de helft van mijn kledingkast, ik ben dood met een hoofdletter D als ik ooit met een onvoldoende thuiskom en als ik 2 x in de maand vraag of ik met iemand mag afspreken krijg ik al gezeik dat ik te vaak weg ben.
    Nu jij weer.

    Das best wel heftig 0o
    Ik mag ook dingen niet die ik graag wel zou willen, maar ja. Me ouders trekken wel bij :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik mag mijn haar verven, maar geen Tatoo's of piercings. Dat pas als ik 16 ben. Ik was vorg jaar met een vriendin van me naar ToHo en ga qua concerten 6 december naar Rammstein, wel met familie dan xD
    Ze vallen dus nog best wel mee (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Q schreef:
    Iedereen lijkt altijd zo'n erge ouders te hebben, maar, ik heb er echt wel toffe (:
    Ze zijn grappig (en dan bedoel ik niet zo van die idiote 'ouder-grapjes' ofzo), we worden (naar mijn mening) niet verwend, maar zeker ook niet te los gelaten.
    Ze kunnen soms wel eens een beetje onredelijk zijn, maar, dan moet je gewoon wachten tot dat weer over is :P
    'Ken je ouders', zeg ik zo.

    ik heb ook koele ouders, je bent niet de enige. :') mijn ouders zijn geweldig en dan vooral mijn moeder. ze lijkt in alles op mij en we kunnen geweldig goed met elkaar opschieten. samen zijn we altijd zo malloot. (A) maar ik mag dus ook haast alles. mijn haar verven, concerten, piercings, tattoo's, noem maar op :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.