• Heej

    De titel zegt het al . Ik weet niet zo goed welke gsm ik moet kiezen dus hebben jullie er aan te raden ?

    Masterpiece schreef:
    LG Cookie is misschien wel goed enzo, maar een vriend van mij heeft hem en hij doet het al niet meer. Ik wil niet meteen conclusies trekken, maar goed.
    Cookie is een soort goedkopere versie van Arena. :') Dus wat het geld betreft kun je beter voor Cookie gaan. 8D

    De mijne doet 't anders nog goed ;]

    Samsung g600
    Om je even een gevoel te geven hier even wat dingen wat hij kan en hoe het eruit ziet..
    Dit is de camera.. Jaja, inderdaad 5 MP
    Het menu Je kan ook een leuke achtergrond doen, ik heb met bloemetjes. Ook kan je zelf een achtergrond maken. [ja, met foto's maar het kan ook iets anders]
    Camera 2 Zo ziet het eruit als je foto's maakt. Je moet schuin foto's maken. geen probleem toch?
    achtergronden Zo kun je de achtergronden kiezen. Je ziet het niet zo goed. Maar bij de paarse staan vakjes, bij de blauwe zijn een soort van golven, bij de roze zijn er bloemetjes, en bij de groene/bruine is het gewoon die kleur.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    W350 4LIFE(H)

    mag ie duur zijn?

    Sony Ericsson Xperia X1
    Nokia N96
    Iphone 8 G
    of die ik heb alleen die is al 2 jaar oud. Namelijk de SPV E650. deze is van HTC en draait op Windows Mobile.

    Sowiezo is een Windowa Mobile aparaat aan te raden . Die zijn echt chill!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik heb de Samsung E390. Het is een schuif, en ik heb hem al twee jaar. De beste telefoon I've ever had. [/heb er maar twee gehad maar oke]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Conspiracy schreef:
    LG Cookie dude ;D
    Nee serieus, kijk even hierop rond: Klik. Kan je ook je merk enzoo kiezen ;D Vind je heeeeus wel iets ^^


    ik heb een roze cookie , zkr aan te raden <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    De I-phone. dan weet je dat je goed zit :P


    "Let them eat cake!"

    LG KS360

    Deze heb ik en hij werkt echt super!


    Let's do this poo