• Ik had dus gisteravond voor het nieuwe jaar twee van onze geweldige, tiny, schattige, lieve, leuke Quizletters op bezoek en toen hadden we het erover: we hebben de eerste (mini) meeting van 2018 gehad jongens! Laten er nog vele volgen! Yay :3

    We hebben met zijn drietjes Mario Party gespeeld, ate FOOOOOOD en we hebben gesjoeld. Daarnaast een glaasje te drinken gehad en gezellig gekletst: heb in geen tijden zo'n leuke nieuwjaar gehad. Zeker voor herhaling vatbaar :3 Minus het dik ingemaakt worden bij mario party, but heeeeyyyy I made a come back met sjoelen (cool)


    Pics or it didnt happen:





    [ bericht aangepast op 1 jan 2018 - 15:22 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ziet er gezellig uit! ^^

    Aah wat leuk :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat leuk! Dat klinkt alsof het een heel mooi begin van het jaar was. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het was ook erg gezellig =D
    En Inge, dit is na inspiratie van jou vorige jaarwisseling :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Het was ook erg gezellig =D
    En Inge, dit is na inspiratie van jou vorige jaarwisseling :'D


    Haha, ja, daar moest ik ook al aan denken! We waren toen ook precies met z'n drieën, dus jullie hebben ons erg goed nagedaan. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het was heel gezellig :)


    Firm believer of all that is magic

    Heel leuk!

    Iris, volgens mij heb ik jou gezien bij Harry Styles HAHA. Ik heb je op Facebook dus ik had je moeten herkennen maar shhh. Ik wil jullie ook allemaal een keer ontmoeten, peeps!

    Inge, volgend jaar in het exotische Groningen? :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Heel leuk!

    Iris, volgens mij heb ik jou gezien bij Harry Styles HAHA. Ik heb je op Facebook dus ik had je moeten herkennen maar shhh. Ik wil jullie ook allemaal een keer ontmoeten, peeps!

    Inge, volgend jaar in het exotische Groningen? :Y)


    NO, je mag niet al mijn friends naar Groningen ontvoeren, dat is vijf uur met het OV voor mij ja!:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Tuena schreef:
    Het was heel gezellig :)


    Yes, yes it was (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ja, daar moest ik ook al aan denken! We waren toen ook precies met z'n drieën, dus jullie hebben ons erg goed nagedaan. (nerd)


    Nailed it :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Plunkett schreef:
    Heel leuk!

    Iris, volgens mij heb ik jou gezien bij Harry Styles HAHA. Ik heb je op Facebook dus ik had je moeten herkennen maar shhh. Ik wil jullie ook allemaal een keer ontmoeten, peeps!

    Inge, volgend jaar in het exotische Groningen? :Y)


    Haha, ik was er dit jaar gewoon al! Maar hell yes, eind 2018 een gigantisch Q-feest op het pleintje tussen onze gebouwen in. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    (...)

    NO, je mag niet al mijn friends naar Groningen ontvoeren, dat is vijf uur met het OV voor mij ja!:'D


    Try to stop me. :Y) (maar ik ontvoer haar niet want ze woont letterlijk enkele trappen en twintig meter van me af)


    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik was er dit jaar gewoon al! Maar hell yes, eind 2018 een gigantisch Q-feest op het pleintje tussen onze gebouwen in. :Y)


    Ja ik dus soort van niet, oeps. En oh yes! Dikke overlast veroorzaken, net als de rest altijd doet. Muahahah.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Ja ik dus soort van niet, oeps. En oh yes! Dikke overlast veroorzaken, net als de rest altijd doet. Muahahah.


    Mag ik jaloers zijn? Ik wil Inge al zoveel jaren graag eens ontmoeten dat ik vrees dat ik als een halve stalker overkom onderhand :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Ja ik dus soort van niet, oeps. En oh yes! Dikke overlast veroorzaken, net als de rest altijd doet. Muahahah.


    Ah yes, WRAAK, Q-stijl. We gaan in zo grote getale op het plein op onze telefoon zitten en zinloos op Quizlet heen en weer klikken dat iedereen over ons struikelt. Evil. (bat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    (...)

    Mag ik jaloers zijn? Ik wil Inge al zoveel jaren graag eens ontmoeten dat ik vrees dat ik als een halve stalker overkom onderhand :'D


    Hehe. Ik heb jaar ontmoet op een Groningen-meeting en later kwamen we elkaar weleens tegen op de uni en uiteindelijk, vorig jaar ergens of zo, zag ik haar richting mijn huis fietsen dus hebben we een stuk samen gedaan, toen kwam ik erachter dat ze naar een kamer ging kijken en uiteindelijk heeft ze die geaccepteerd dus hadden we weer een soort housewarming slash halve Q meeting op de derde verdieping in het gebouw naast de mijne en hebben we al ideeën over gesuikerd toiletpapier al weet ik niet meer waar dat precies vandaan kwam. Punt. =D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.