• Nieuw liedje en videoclip.
    Al mpet ik wel zeggen.De andere dolls komen er in maar zingen zoals het vorige liedje niets en in het begin is het eerst alleen nicole en Nicole doet precies Tina turner na op het einde.

    Maar oordeel zelf maar:
    http://www.youtube.com/watch?v=bu9B06lfKDA


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind het wel nog een mooi liedje, maar inderdaad, te veel nicole, the weinig pussycat dollS. Dat heb ik al altijd jammer gevonden, naja. En ik vind de tekst en tina turner imitatie teveel aan. Ik vind het eigenlijk totaal niet meer passen :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mooi nummer


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    EN daar komt mijn naam niet vandaan, damn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    mooi liedje, ken ik al langer, maar de clip..overdreven. En dat krullend haar past haar niet :X


    -

    Om het vriendelijk te zeggen: ik vind het barslecht.


    I'll keep you a daydream away.

    bij bijna al hun laatste nummers zingt alleen nicole, als ik 1 van de andere leden was geweest had ik er wat van gezegd, want hun zijn nu alleen achtergrond koordje,, nicole bouwt en solo carrière op en ze neemt gewoon die hele groep over.

    das mijn menig teminste:P en neej ik luister bijna nooit naar ze tenzij ik in melige bui ben:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Juist.
    Ik ga weer ollies oefenen, if nobody minds.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind hem eigenlijk.. niet mooi. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Ze hebben betere liedjes ö

    uhm na de eerste drie zinnen kapte ik al :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Het lied zelf is leuk. En weet je, ik irriteer me er eigenlijk niet aan dat alleen Nicole zingt. Dat is iets waar de meiden onder elkaar zich druk over moeten maken?


    -