• oke,, xD
    ik hoor nu dus net op msn dat TH weer naar nl komt volgendjaar 4 maart xD
    ik weet niet of ik achterloop..maarja xD
    het gesprek ging zo:
    zij: OMG
    ik: Wat-.-?
    zij: TH KOMT 4 MAART WEER :O
    ik: ECHT:O? whaahoowaahooo
    ik weer: hoe weet je dat O.o
    zij: van bente gehoort en die weer van haar niht en die houd alles in 'de gaten'en ik hoor het nu ook net van Mel
    ik: WAAHHHOWAAHOO OKEEW ;D

    zo ging het dus xD Loop ik ni extreem achter ,is die kaartverkoop al begonnen OF is dir heelemaal niet waar -.-?
    Xpatricia.


    don't Worry...Be gay.

    ik denk zelf niet dat ze 4 maart weer terug komen want het was een fout van TMF naar het concert van 14 juni was er 10 x tokio hotel en toen stond het er onder.

    maar toch als het zo is ik ben er ook bij xD

    idd, dat heb ik ook gezien... Misschien zijn ze daar de fout in gegaan...


    Tears are crashing out of my eyes

    Er komt dit jaar wel weer een nieuw album uit van TH dus ze komen wel weer volgend jaar alleen ik weet niet wanneer

    dat op de tmf site is idd gwn een oudere datum.
    ze komen waarschijnlijk écht niet dezelfde datum & zelfde concertzaal.
    natuurlijk zou t wel heel cuwl zijn, maar t gaat gwn niet gebeuren ben ik bang. x]

    Het zou wel beter zijn als het in Ahoy is. Daar zag ik tenminste nog wat, op 14 juni helemaal niet veel.

    ik weet denkik dat ze wel eerder dan maart komen. want ze willen de album dit jaar afkrijgen. en dan de nieuwe liedjes laten horen ,, xD

    Het kan..
    Maar het lijkt me raar als ze dezelfde datum gebruiken dan dit jaar. :S


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Er komt dit jaar wel weer een nieuw album uit van TH dus ze komen wel weer volgend jaar alleen ik weet niet wanneer


    Schat die komt pas in 2009.
    Ze zijn er druk mee bezig enzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het zou wel beter zijn als het in Ahoy is. Daar zag ik tenminste nog wat, op 14 juni helemaal niet veel.

    NEE, BETER IN A'DAM dat is dichtbijder bij mij (A)


    don't Worry...Be gay.

    volgens mij is het wel waar op want net toen 4 maart dit jaar geweest was kwam 10x th op tmf en dat ging ik kijken(heb ook opgenomen) en dara staat dat ze volgend jaar 4 maart weer komen:D.

    Ze komen in 2009 zowiezo. maar waar dan? 4 Maart serieus? ^^ net zo lijp..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Om heel eerlijk te zijn lijkt het me heel sterk dat een band 2x op precies dezelfde datum in dezelfde concertzaal speelt. Daarbij staat er op de site van de Hitkrant geen jaartal bij.


    precies.

    volgens mij is het wel waar op want net toen 4 maart dit jaar geweest was kwam 10x th op tmf en dat ging ik kijken(heb ook opgenomen) en dara staat dat ze volgend jaar 4 maart weer komen:D.


    Dat is al héél oud ..
    Dat stond er voor dat ze in Ahoy kwamen ook toen TH 10x kwam.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Er komt dit jaar wel weer een nieuw album uit van TH dus ze komen wel weer volgend jaar alleen ik weet niet wanneer

    Niet, dit jaar niet meer.

    pas in 2009.

    (...)
    Niet, dit jaar niet meer.

    pas in 2009.


    Idd. stond in de popcorn!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ja dat d8 ik ook..aangezien dat ene wijf de ifo van HK had ,WAT DUS VAN VORIG JAAR WAS -.-
    en trouwen
    we kijken wel hoe het uitpakt :O we komen het tog wel te weten :Y)


    don't Worry...Be gay.