• Ik heb hier nooit over gepost, omdat ik toen helemaal niet actief was op Quizlet, maar in 2021 kreeg mijn vader een hartstilstand. Hij heeft toen volgens mij een maand in coma gelegen en ons werd gezegd dat we niet echt hoop meer moesten hebben. Uiteindelijk is hij er toch bovenop gekomen. In de zomer van 2021 lag hij dichter bij huis om te revalideren en ging ik samen met een vriendin op fietsvakantie. We hadden onze tocht vernoemd naar mijn vader en gingen proberen naar Luxemburg te fietsen. (Dit is toen niet geluk, later wel, maar dat is weer een ander verhaal).

    In ieder geval: nu kwamen wij van de hartstichting een evenement tegen waarbij mensen naar Parijs gaan fietsen om geld in te zamelen voor onderzoek. In eerste instantie had ik het gezien en dacht ik "Dit is te ver, dit kan nooit" (150+ km per dag), maar toen de vriendin waarmee ik de andere tocht maakte er ook nog mee kwam, besloot ik het toch te proberen. Zo kunnen we de tocht ter ere van mijn vader "echt" maken en echt geld inzamelen voor mensen die ditzelfde overkomt.

    Conclusie: ik ga in mei naar Parijs fietsen, of dit in ieder geval proberen. En oprecht, ik heb nu al stress hierover, maar het is ook wel op een leuke manier spannend. Nu quizlet weer wat actiever is, vond ik het heel leuk om mijn enthousiasme hierover te kunnen delen.

    Ik zal ook via Instagram updates geven over hoe het gaat met trainen en geld inzamelen. Je kunt me volgen op mijn nieuwe account @all_adventures_ahead https://www.instagram.com/all_adventures_ahead/.

    Uiteraard heb ik ook een sponsorlink, mocht je de hartstichting willen steunen en een blijk van vertrouwen in onze missie willen geven: https://paris.cyclevoorjehart.nl/nanouk-kromhout-van-der-meer-nanouk-en-kim?skip_cookies=true&#amount=0

    Nou, dat wilde ik dus even met jullie delen. Hebben jullie nog leuke avonturen op de planning staan?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2023 - 9:45 ]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oh wat een mooi idee! Ik ben zeker dat het jullie gaat lukken. *O*
    Ik volg graag je Instagrampagina en ik zie ook geen probleem met het delen van de sponsorlink. (:

    Gaat alles nu goed met je vader?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik geloof dat ik hier wat van heb meegekregen via Instagram destijds. Wel heftig zo allemaal, ik hoop dat het met je vader ondertussen een stuk beter gaat (blush)
    En wat ontzettend tof dat je zo ver gaat fietsen voor je pa! Dat is echt een toewijding en blijk van liefde.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wauw wat onwijs mooi dat je dit gaan doen!

    Hoe gaat het met je vader en jij want het is niet niks wat ik lees.

    Vriendin van mij heeft 4daagse en de dodentocht gelopen 100 km ongetraind maar het is verbazingwekkend wat mensen kunnen als ze echt willen.

    Het is misschien leuk om mensen onderweg te hebben die je support geven.

    Ik had voor die vriendin toen een mini pakketje gemaakt voor om de zoveel km. Hierin zaten kleine dingen als een paar snoepjes, voeten creme, een flauwe mop etc. Gewoon om het makkelijker en leuker te maken. Dit heeft haar ook geholpen gaf ze aan dus wellicht als je nu die zelf maakt, of juist jij voor je vriendin en andersom dat dat helpt :)

    Alvast veel succes en plezier!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw wat knap van je dat je die uitdaging aan durft te gaan!

    Ik wens je veel succes en sterkte


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ledecky schreef:
    Oh wat een mooi idee! Ik ben zeker dat het jullie gaat lukken. *O*
    Ik volg graag je Instagrampagina en ik zie ook geen probleem met het delen van de sponsorlink. (:

    Gaat alles nu goed met je vader?


    Leuk!
    En ik denk dat ik dan de sponsorlink maar gewoon erbij ga zetten.

    En ja, als je ziet waar hij vandaan komt, is hij echt weer heel goed er bovenop gekomen. Qua lopen bijvoorbeeld zal het nooit helemaal meer worden, zoals eerst en dat is natuurlijk heel frustrerend voor hem, maar we hebben heel veel geluk gehad.

    SPECS schreef:
    Ik geloof dat ik hier wat van heb meegekregen via Instagram destijds. Wel heftig zo allemaal, ik hoop dat het met je vader ondertussen een stuk beter gaat (blush)
    En wat ontzettend tof dat je zo ver gaat fietsen voor je pa! Dat is echt een toewijding en blijk van liefde.


    Dankje! En ja, het gaat dus wel een stuk beter met hem nu,

    IrishNialler schreef:
    Wauw wat onwijs mooi dat je dit gaan doen!

    Hoe gaat het met je vader en jij want het is niet niks wat ik lees.

    Vriendin van mij heeft 4daagse en de dodentocht gelopen 100 km ongetraind maar het is verbazingwekkend wat mensen kunnen als ze echt willen.

    Het is misschien leuk om mensen onderweg te hebben die je support geven.

    Ik had voor die vriendin toen een mini pakketje gemaakt voor om de zoveel km. Hierin zaten kleine dingen als een paar snoepjes, voeten creme, een flauwe mop etc. Gewoon om het makkelijker en leuker te maken. Dit heeft haar ook geholpen gaf ze aan dus wellicht als je nu die zelf maakt, of juist jij voor je vriendin en andersom dat dat helpt :)

    Alvast veel succes en plezier!


    Wat een leuk idee! dat ga ik voorstellen.

    Cayline schreef:
    Wauw wat knap van je dat je die uitdaging aan durft te gaan!

    Ik wens je veel succes en sterkte


    Thanks! :D


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wat gaaf dat je dit gaat doen! Ik heb de links even van naderbij bekeken. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Wat gaaf dat je dit gaat doen! Ik heb de links even van naderbij bekeken. :Y)
    Ik zag het, thanks! (H)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Dit vind ik een heel mooi gebaar.


    [ heaven knows ]

    Thanks ^^

    Kleine update: ik was lekker met mn trainingsschema begonnen en nu ben ik ziek, dus dat is echt balen. Wel krijgen we waarschijnlijk onze blogpagina op bike-explorer en mogen we iedere maand onder de sponsoren een abonnement gaan verloten daarop. Daarnaast willen ze voor ons een shirt regelen met namen en logo's van sponsoren erop.

    Ik vind het echt super om te zien hoe enthousiast mensen reageren!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    wat een gaaf initiatief! en ook fijn dat iedereen zo goed reageert en meedenkt! <3 veel succes gewenst alvast!


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    wat een gaaf initiatief! en ook fijn dat iedereen zo goed reageert en meedenkt! <3 veel succes gewenst alvast!
    Dankjewel :D


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.