• Ik heb het over Max die jongen waar ik verliefd op ben. Ik dacht dus dat hij met mij wou want hij heeft gewoon snoepjes in mijn truitje zitten gooien gisteren. En ik stond met hem te lachen omdat ie pijn had en hij keek zo met die puppyeyes alsof hij wou zeggen; Geef er een zoentje op inplaats van met me te lachen. En nu heb ik net ontdekt dat hij een lief heeft.
    Ik vervloek hem, ik vervloek alle jongens.


    Boys are complicated but I still love them.

    Bumblebee schreef:
    Oh, nee, hij heeft een lief. Hoe durft hij?

    Wat ben jij dan weer voor een ***wijf?
    Jezus, een meisje stort hier haar hart uit (miss beetje overdreven maar jullie snappen het wel.) En jij gaat daar mee spotten?
    Jezus, als je tog niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je ver***** *** bek dicht.


    Every tear falls down for a reason.

    Trafficlight schreef:
    ik doe niet met je mee, want ze zijn lang niet allemaal zo. :X
    enne. dat is gewoon kut van dat jochie. jou een beetje valse hoop geven, want dat is wat ie eigenlijk doet. ôo
    Idd want Jelle deed vroeger ook zo tegen mij.. terwijl ie me enkel maar een leuke meid vond en niks meer.. we waren vroeger echt wel goeie maatjes ^^ iedereen dacht dat we gewoon iets hadden maar dat was niet zo.. Jongens bedoelen niet altijd iets als ze zo doen^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xNIGHTMARE schreef:
    (...)
    Wat ben jij dan weer voor een ***wijf?
    Jezus, een meisje stort hier haar hart uit (miss beetje overdreven maar jullie snappen het wel.) En jij gaat daar mee spotten?
    Jezus, als je tog niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je ver***** *** bek dicht.

    Wat wil je nou?
    Sinds wanneer is het verboden voor jongens om een lief te hebben? Omdat hij een lief heeft, haat ze hem. Oké, geweldige reden, begrijpelijk.
    Als er iemand een topic maakt met 'Ik haat m'n ouders' zit iedereen te zagen dat 'haten een groot woord is' en weet ik veel wat, maar als iemand een jongen haat omdat hij een lief heeft, dan is het allemaal oké?
    Sure. --'
    En als je wilt schelden, ga het dan niet met fucking sterretjes doen. --'

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Wat wil je nou?
    Sinds wanneer is het verboden voor jongens om een lief te hebben? Omdat hij een lief heeft, haat ze hem. Oké, geweldige reden, begrijpelijk.
    Als er iemand een topic maakt met 'Ik haat m'n ouders' zit iedereen te zagen dat 'haten een groot woord is' en weet ik veel wat, maar als iemand een jongen haat omdat hij een lief heeft, dan is het allemaal oké?
    Sure. --'
    En als je wilt schelden, ga het dan niet met fucking sterretjes doen. --'

    Heb je eigenlijk wel gelezen wat ze typte? Die jongen zit haar valse hoop te geven. Ze was al verliefd op hem. En door al wat hij deed dacht ze dat hij ook verliefd op haar was en dan ontdekt ze dat hij een lief heeft. Is haar gebroken, dan mag ze hem toch wel haten zeker? Leer eens lezen, ajb. Oh, en mss scheld ze met van die sterretjes omdat er hier ook jonge kinderen opzitten.
    Denk eens na, man.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Wat wil je nou?
    Sinds wanneer is het verboden voor jongens om een lief te hebben? Omdat hij een lief heeft, haat ze hem. Oké, geweldige reden, begrijpelijk.
    Als er iemand een topic maakt met 'Ik haat m'n ouders' zit iedereen te zagen dat 'haten een groot woord is' en weet ik veel wat, maar als iemand een jongen haat omdat hij een lief heeft, dan is het allemaal oké?
    Sure. --'
    En als je wilt schelden, ga het dan niet met fucking sterretjes doen. --'

    Ik scheld hoe ik wil, en als ik die sterretjes niet doe dan word ik straks wéér geband. En na 120 dagen, als het niet langer was, wil ik even geen ban meer, dankje.
    en het is neit verboden, maar zoiets noem je playen, laten merken dat je het ene meisje leuk vind en dan de ander nemen.. En dat is lullig, ja.
    En ik snap best dat ze hem haat, en misschien háát ze hem niet echt, maar is ze nu gewoon boos..
    Like iedereen zegt dingen die die niet LETTERLIJK meent als die boos is.
    En hij mag best een lief hebben, maar dan moet die gewoon niet playen, maar zo te zien weet jij daar gewoon niks van omdat je gewoon de echte wereld ofzo niet kent? wat dit doen jongens, meisjes's harten breken, en ja, dan mag je die jongen best om haten!
    En als iemand verdrietig is om zoiets, is dat ten eerste begrijpelijk, en ten tweede ga je haar dan niet belachelijk maken, want wacht maar tot het jou eens gebeurt.. Dan zul je vast ook wel hard lachen, niet?
    vertyfdehoer.
    zonder sterretjes beter? ^^ En ja dit is nog ingehouden, net stonden die sterretjes ergens anders voor :]


    Every tear falls down for a reason.

    xNIGHTMARE schreef:
    (...)
    Ik scheld hoe ik wil, en als ik die sterretjes niet doe dan word ik straks wéér geband. En na 120 dagen, als het niet langer was, wil ik even geen ban meer, dankje.
    en het is neit verboden, maar zoiets noem je playen, laten merken dat je het ene meisje leuk vind en dan de ander nemen.. En dat is lullig, ja.
    En ik snap best dat ze hem haat, en misschien háát ze hem niet echt, maar is ze nu gewoon boos..
    Like iedereen zegt dingen die die niet LETTERLIJK meent als die boos is.
    En hij mag best een lief hebben, maar dan moet die gewoon niet playen, maar zo te zien weet jij daar gewoon niks van omdat je gewoon de echte wereld ofzo niet kent? wat dit doen jongens, meisjes's harten breken, en ja, dan mag je die jongen best om haten!
    En als iemand verdrietig is om zoiets, is dat ten eerste begrijpelijk, en ten tweede ga je haar dan niet belachelijk maken, want wacht maar tot het jou eens gebeurt.. Dan zul je vast ook wel hard lachen, niet?
    vertyfdehoer.
    zonder sterretjes beter? ^^ En ja dit is nog ingehouden, net stonden die sterretjes ergens anders voor :]

    Het boeit mij eigenlijk niet waarvoor jou sterretjes staan.
    En op dat heel 'player'-gedoe heb ik maar één ding op te zeggen; het is ergens haar éigen schuld als ze daar in trapt.
    Trouwens, ik zie nergens staan dat hij haar geplayd heeft.
    En nee, ik heb geen ervaring met 'players', omdat ik slim genoeg ben om er niet in te trappen. --'
    En áls mij dat gebeurt dan ga ik heus niet alle jongens 'vervloeken'.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Het boeit mij eigenlijk niet waarvoor jou sterretjes staan.
    En op dat heel 'player'-gedoe heb ik maar één ding op te zeggen; het is ergens haar éigen schuld als ze daar in trapt.
    Trouwens, ik zie nergens staan dat hij haar geplayd heeft.
    En nee, ik heb geen ervaring met 'players', omdat ik slim genoeg ben om er niet in te trappen. --'
    En áls mij dat gebeurt dan ga ik heus niet alle jongens 'vervloeken'.

    Dat is fackin' bullshit gewoon.

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Dat is fackin' bullshit gewoon.

    Ik zou niet weten wat daar zo bullshit aan is.

    Ik ken de situatie. . jammergenoeg


    Happiness hit her like a train on a track

    heb ik ook gehad, was een jongen vet sweet enzeu, die knuffelde me de hele tijd enzeu en gaf me telkens knipogen.
    en even later fiets langs een plek zie ik hem daar kleffen met een ander O.o'
    vage wezens zijn die jongens togh...

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Ik zou niet weten wat daar zo bullshit aan is.

    Als je staperverliefd bent op een jongen dan zie je zijn slechte kanten, bijna niet. En dan ga je al zeker niet merken dat hij je played. Liefde is blind.


    Boys are complicated but I still love them.

    Bruised schreef:
    (...)
    Als je staperverliefd bent op een jongen dan zie je zijn slechte kanten, bijna niet. En dan ga je al zeker niet merken dat hij je played. Liefde is blind.

    Dus dan is het ergens je éigen schuld.
    Maar ik wordt niet zo snel verliefd dus het zal wel aan mij liggen. --'

    ik vind het wel wat dom dat jullie daar zo'n ruzie op maken.. dr staat idd nergens dat die jongen dr geplayed heeft.. okey die ene had dr de spot niet mogen mee drijven.. maar ze heeft ergens wel gelijk.. tis niet omdat die jongen gewoon vriendelijk tegen dr was en mss de verkeerde signalen gaf, hij daardoor gemold moet worden ofzo.. sommige jongens doen dat nu eenmaal zonder bijbedoelingen.. mss vind ie dr gewoon leuk om wie ze is en wil ie alleen maar vrienden zijn..en daar is echt niks mis mee.. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    ik vind het wel wat dom dat jullie daar zo'n ruzie op maken.. dr staat idd nergens dat die jongen dr geplayed heeft.. okey die ene had dr de spot niet mogen mee drijven.. maar ze heeft ergens wel gelijk.. tis niet omdat die jongen gewoon vriendelijk tegen dr was en mss de verkeerde signalen gaf, hij daardoor gemold moet worden ofzo.. sommige jongens doen dat nu eenmaal zonder bijbedoelingen.. mss vind ie dr gewoon leuk om wie ze is en wil ie alleen maar vrienden zijn..en daar is echt niks mis mee.. --'

    Passerby schreef:
    ik vind het wel wat dom dat jullie daar zo'n ruzie op maken.. dr staat idd nergens dat die jongen dr geplayed heeft.. okey die ene had dr de spot niet mogen mee drijven.. maar ze heeft ergens wel gelijk.. tis niet omdat die jongen gewoon vriendelijk tegen dr was en mss de verkeerde signalen gaf, hij daardoor gemold moet worden ofzo.. sommige jongens doen dat nu eenmaal zonder bijbedoelingen.. mss vind ie dr gewoon leuk om wie ze is en wil ie alleen maar vrienden zijn..en daar is echt niks mis mee.. --'

    Dat bedoel ik dus, dankjewel.
    En nu ben ik weg uit dit topic, want ik heb hier echt geen zin in. --'