• Dit is niet dat ik wil zeuren ofzo maar ik was dus op de profiel van billyy

    en keek ik naar zn foto's en zag ik een foto waarvan aan de onderkant wat is doorgestreept is met zn haar Maar,,

    en ik ken die jongen die dat egt is en dat is dus Jaden.

    dus die billy is Fake!

    hier een plaatje van de echte!:

    http://jaden132.hyves.nl/fotos/271672988/0/Rkp9/


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik dacht dat ik de enige pedo hier was. (cat)(cat)(cat)

    whaha xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    beter ga je dat in zijn gastenboek zette meisje ^hihi^ ;D

    haha ja xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    eehj er is zo'n jongen dii heet simon14
    nou hij is in het begin aardig en vraagt ineens of ik een lief heb :S
    ik zeg nee hoezo?
    hij: jah gwn een vraag wat voor vraag heb jij aan mij?
    ik weer: wanneer zet je foto's van jezelf op quizlet?! (hint: zet mij op je hand en maak een foto!)
    en hij draaft ineens door!! gaat ie zeggen: NEE ik hou niet van foto's van mezelf maken! en al helemaal niet met jou naam op mijn hand! je bent mijn lieff nii!!!
    ik heb beschrijving op mijn profiel is dat niit genoeg....

    oh my gunn.... PEDO ALARM!!!

    OMG
    Nog een pedo ;S

    die billyyy heeft ook nog niks gestuurd naar mij xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ook niit naar mij xD

    oh my gunn dit is zo erg Ö wrm nou op quizlet? Ö

    RUTGER VERWIJDER HEM NU :Y)


    Take My Hand Take A Breath ...

    RUTGER VERWIJDER HEM NU :Y)

    Als ik mensen kon verwijderen/Bannen deed ik dat dus allang.

    FAKERS ZIJN KANSLOOS BEZIG EN DAARON FACK FAKERS.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Zullen we afspreken dat we niet alle fakers meteen pedo gaan noemen?

    Er zijn genoeg mensen die on-line een andere identiteit aannemen. Dit kan om een heleboel verschillende reden zijn en pedofilie is er daar misschien 1 van. Dat geeft mensen nog niet het recht om rond te gaan schreeuwen dat het om een pedo gaat.

    Ik zal zijn account verder onderzoeken en indien nodig maatregelen treffen.


    Dit is mijn signature...

    eehj er is zo'n jongen dii heet simon14
    nou hij is in het begin aardig en vraagt ineens of ik een lief heb :S
    ik zeg nee hoezo?
    hij: jah gwn een vraag wat voor vraag heb jij aan mij?
    ik weer: wanneer zet je foto's van jezelf op quizlet?! (hint: zet mij op je hand en maak een foto!)
    en hij draaft ineens door!! gaat ie zeggen: NEE ik hou niet van foto's van mezelf maken! en al helemaal niet met jou naam op mijn hand! je bent mijn lieff nii!!!
    ik heb beschrijving op mijn profiel is dat niit genoeg....

    oh my gunn.... PEDO ALARM!!!

    Waarom is iemand die geen foto op zijn profiel wil zetten direct een pedo? Misschien is ie wel gewoon verlegen of houdt ie er niet van dat mensen hem kunnen herkennen.

    Foto's plaatsen is nog steeds niet verplicht.

    Als iemand je ongewenste berichten stuurt, dan kun je dat altijd aan mij of 1 van de moderators vertellen en zullen we direct ingrijpen.


    Dit is mijn signature...

    Zullen we afspreken dat we niet alle fakers meteen pedo gaan noemen?

    Er zijn genoeg mensen die on-line een andere identiteit aannemen. Dit kan om een heleboel verschillende reden zijn en pedofilie is er daar misschien 1 van. Dat geeft mensen nog niet het recht om rond te gaan schreeuwen dat het om een pedo gaat.

    Ik zal zijn account verder onderzoeken en indien nodig maatregelen treffen.


    Haha, rutger heeft gesproken..
    Go rutger go rutger--


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Help! Mijn bijnaam is Mss. Cupcake, en die heb ik van een vriendin gekregen ongeveer 5 tot 6 maanden terug. Maar mensen hier op Q jatten hem gewoon en veranderen hem een klein beetje. Ik ben al een Miss. Cupycake en een MiszCupcake tegengekomen :S
    HELP!


    Bored.

    Help! Mijn bijnaam is Mss. Cupcake, en die heb ik van een vriendin gekregen ongeveer 5 tot 6 maanden terug. Maar mensen hier op Q jatten hem gewoon en veranderen hem een klein beetje. Ik ben al een Miss. Cupycake en een MiszCupcake tegengekomen :S
    HELP!
    Sorry hoor, maar cuppycakes enzo, zijn heel populair op site's, héél erg popu zelfs, dus ik sta er niet van te kijken dat andere mensen ook iets met een cuppycake doen?

    (...)Sorry hoor, maar cuppycakes enzo, zijn heel populair op site's, héél erg popu zelfs, dus ik sta er niet van te kijken dat andere mensen ook iets met een cuppycake doen?

    Nee, dat snap ik ook wel >.< Maar het is wel heel toevallig dat ze er ineens allemaal iets in de trant van Miss voor gaan zetten -.-"


    Bored.