• Boe zegt de koe. _O_


    -

    ik wou topic openen maar wist even niet wat ik in het beginbericht kon zetten :X


    -

    Het is hier dood ö
    komt ook niet vaak voor x'D

    het is hier bijna altijd dood x'D


    -

    Dat valt opzicht wel mee, volgens mij.
    maar; alles goed? x]

    ja alles is wel goed :')
    met jou ?


    -

    beeeeeh zegt het schaap. :9~
    geweldig bericht hahaha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    discriminatie in mijn eigen familie!
    -laat hoofd hangen-


    -

    hoezo? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tok zegt de kip? o;


    Scream for mercy!

    morgen heb ik feest van mijn oma en mijn moeder komt net terug van boodschappen doen met mijn tante voor dat feest. heeft ze bier gehaald voor de jongens (waaronder mijn neefje van jaar jonger dan mij) maar ik mag geen alcohol, alle andere meisjes ook niet :') dat is toch vette discriminatie. ik ben 16 dus ik mag het, dat mijn nichtje van 14 niet mag oke. ik vind het stom x'D


    -

    Dat is ehh... Weird? o.o


    Scream for mercy!

    dat slaat nergens op weet je. x'D als ik een feestje heb mag ik altijd drinken. wel vet raar dat je neefje wel mag dan. ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mijn moeder denkt volgens mij echt dat ik een alcoholist ben ofso x'D dat als ik een keer uitga (wat ik weinig doe) dat ik me helemaal lam zuip. dat ik al dronken word als ik alleen de geur ruik x'D


    -

    gaat ze zeggen dat mijn nichtje van 14 niet mag, dat is logisch ze is nog geen 16. maar mijn andere nichtje die is wel 16 en haar ouders zeggen dat ze bijna nooit drinkt. wat vet niet waar is want dat kind gaat elke weekend uit en zuipt vet veel x'D want met haar praat ik nog wel eens. niet dat ik er een vet drama om ga maken hoor dat ik niks mag, maar vind het gewoon nergens op slaan x'D


    -

    hahaha, da's wel lelijk. x'D mijn moeder dringt me af en toe gewoon drank op x'D en als ik dan een glaasje hebt zeg ze zo: "nippen! anders word je te snel dronken" komopzeg x'd


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.