• Want ik heb een nieuwe username! Vanaf nu ben ik geen Invincibility meer, maar Josiah.

    Josiah Rhodès is één van mijn karakters, wiens lot niet al te best is aangezien ik hem ten dode heb opgeschreven in de Hunger Games.
    Anyways, Josiahs naam komt van Jozua, wat redder betekent - hoewel hij niet bepaald dapper is. Momenteel is hij mijn favoriete personage omdat hij gewoon heel lief en zachtaardig is <3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ok wait whut. Is dat dit verhaal?

    Op een scherm boven de baan verscheen een puntenaantal gebaseerd op de snelheid van de speer, waar de speer de pop raakte en Levi’s werphouding. Hij had negenhonderd drieëntachtig van de duizend punten, wat bizar hoog was, zelfs voor een beroepstribuut.
    “Josiah Rhodès, nietwaar?” Vroeg Victoria, die ik herkende van de parade. Ze had haar bruine haar in een paardenstaart zitten en haar haar danste rond haar gezicht toen ze haar hand uitstak. “


    Dit is creepy, want om onverklaarbare reden staat dat verhaal opeens bij word documenten in mijn gsm. HOE KAN DAT ZELFS.

    I like the name, though. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Ok wait whut. Is dat dit verhaal?
    Op een scherm boven de baan verscheen een puntenaantal gebaseerd op de snelheid van de speer, waar de speer de pop raakte en Levi’s werphouding. Hij had negenhonderd drieëntachtig van de duizend punten, wat bizar hoog was, zelfs voor een beroepstribuut.
    “Josiah Rhodès, nietwaar?” Vroeg Victoria, die ik herkende van de parade. Ze had haar bruine haar in een paardenstaart zitten en haar haar danste rond haar gezicht toen ze haar hand uitstak. “


    Dit is creepy, want om onverklaarbare reden staat dat verhaal opeens bij word documenten in mijn gsm. HOE KAN DAT ZELFS.

    I like the name, though. ^^

    Hoe komt dat in jouw document? ^^ en ja, that's my Jose (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry