• Alle grote legendes gaan vroeg dood, zoals jullie niet ontgaan is, the king of pop is dood dat met zijn 50 jaar.
    John Lennon, werd maar 40. Elvis werd 43, en freddie mercury[/de zanger van Queen] overleed op een leeftijd van 45. Allemaal zo getalenteerd, maar zo vroeg alweer dood.

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wie is bolle jan? :X


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    Wie is bolle jan? :X

    de vader van froger en een bekende cafee eigenaar


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Hush schreef:
    (...)
    Wat? ik zet het er alleen maar neer, ik vind het jammer en jij zit me aan te vallen alsof ik zit te zeggen dat ik het ze kwalijk neem dat ze doodgaan ofzo, sorry hoor.

    I never said that it was pointing directly to you. Dus trek het je niet persoonlijk aan, dank je wel.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Klopt


    I don't need words to feel those lips.

    ja idd :s 50 is te jong Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Broadway schreef:
    Uhu.

    Alleen ik nog, ik hoop dat ik het record verbreek en dat ik 90 word. :Y)


    Ik hoop dat je ouder word XD
    Maar ik wordt togh gwn ouder dan jouw..wandt ik ben minder beroemd :P:X


    what the fck is a signature :8

    Vergeet Heath Ledger niet.


    We'll never be as young as we are tonight

    Dit is echt niet aanvallend bedoeld.


    Maar er sterven elké dag véél mensen, mensen zoals jij en ik. en de meeste daarvan zijn ook zo oud niet. Als jé op een kerkhof loopt, en je bekijk de grajjs van al diej jonge kinderen. Da moet echt verschrikkelijk zijn moest da jou kind zijn. Maar dat wordt toch ook niet zo in de schijnwerper gezet. maar jhà.. Zo is hét leven nu eenmaal.

    Vergeet andre hazes niet


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hush schreef:
    (...)
    Wie nog meer dan?

    Michael Jackson, Yasmine van De rode loper BE en een actrise die in de oude Charlies Angels heeft meegespeeld. niet met Cameron Diaz etc.


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    (...)
    Michael Jackson, Yasmine van De rode loper BE en een actrise die in de oude Charlies Angels heeft meegespeeld. niet met Cameron Diaz etc.

    en Bolle Jan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Honour schreef:
    Inderdaad ): Gisteren zijn er wel 3 bekende mensen gestorven dat ik weet. En oud waren ze niet.

    3? o.O


    I'll need a little more luck than a little bit.

    En wat wil je nu?
    Wat die man allemaal wel niet met zichzelf heeft laten doen.. Je houd blank laten maken.. Dat is toch gewoon ziek? En ja het kan dat alle beroemdheden snel doodgaan.. Maar beroemd zijn brengt gewoon ook veel stress en problemen met zich mee, dat is nu eenmaal zo. En daar gaan ze aan lijden, zodat ze sneller dood gaan. En je zal vast wel oververmoeit zijn ook als je beroemt bent, denk ik zo
    Wat een uitleg zeg x'D


    I'll need a little more luck than a little bit.

    DellCUPCAKE schreef:
    En wat wil je nu?
    Wat die man allemaal wel niet met zichzelf heeft laten doen.. Je houd blank laten maken.. Dat is toch gewoon ziek? En ja het kan dat alle beroemdheden snel doodgaan.. Maar beroemd zijn brengt gewoon ook veel stress en problemen met zich mee, dat is nu eenmaal zo. En daar gaan ze aan lijden, zodat ze sneller dood gaan. En je zal vast wel oververmoeit zijn ook als je beroemt bent, denk ik zo
    Wat een uitleg zeg x'D

    Doe voortaan wat re-search voordat je uitingen doet. Michael had een huidziekte, vandaar. En verder, alles wat hierin staat, was al eerder vernoemd. (: En dûhûh, natuurlijk is dat begrijpelijk. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.