• Mijn abolijst raakt een beetje leegjes en er zijn niet zo heel veel mensen meer die heel veel updaten. Daarom heb ik besloten wat nieuwe abo's te nemen.

    Waar moet de story aan voldoen?
    #ABN geschreven
    #Geen scheldwoorden erin, anders met *
    #Een goed uitgedachte verhaallijn
    #Niet meer dan 10 hoofdstukken
    #Geen cliché verhaal, het moet origineel zijn dus
    #Indien het romantiek is, nog een extra genre erbij

    als je story hier niet aan voldoet, kun je er vrijwel altijd vanuit gaan dat ik je story niet lees. Ik ben kritisch en ik heb het vaak bij het eerste hoofdstuk al door als een van deze eisen niet in orde is. Denk dus goed na of je story hier allemaal aan voldoet. Dan hoef ik ook niemand teleur te stellen.

    Ik lees sowieso;
    #One Direction
    #OP
    #Als bovenstaande punten uitermate perfect (das wat overdreven, niet?) zijn

    Ik lees misschien;
    #Twilight
    #The vVampire Diaries
    #The Hunger Games

    Ik lees niet;
    #TH-stories
    #Voetbal stories
    #HP-stories

    Verder het liefst ook geen fantasy. Dat waren mijn voorkeuren wel zo'n beetje. Mocht je story niet bij niet staan, als bij wel, kun je het altijd proberen, maar ik beloof niets.

    Als het er teveel worden, kan ik ook niets beloven. Ik heb niet alle tijd van de wereld.

    Als jullie nog een story zoeken:


    #Auteurs: HARRYxNIALL & doluv2luv
    #Met: Liam Payne & Harry Styles
    # One Direction bestaat,
    maar alleen als vriendengroep
    #Romantiek, misdaad
    #Start bij 10 abo's
    #Soundtrack


    Het plaatje is aanklikbaar!
    En voor degenen die er echt in geïnteresseerd zijn, op mijn profiel heb ik ook nog een heleboel stories!

    xx


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik ben ook bezig met een story over Harry en Macy . Misschien lijkt het je wat ? (flower)
    http://www.quizlet.nl/stories/102921/i-cant--harry-styles/

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 23:04 ]

    Misschien een van deze twee:


    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje




    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?

    *Hungergames
    *Volledig Nederlands geschreven
    *Link in plaatje
    *Geschreven door Prologue en Boobearlover


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal eens een kijkje nemen! :) x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.


    At first I thought it could not get any better, apparently.
    Day in and out, the time passed.
    The leaves fell from the trees again,
    there was a new day dawned.
    There was a new purpose in my life,
    I learned to be myself.
    that day when the first leaves fell from the trees,
    I realized it really.
    I was special, but I was me.

    Autumn Leaves
    Onbekende Personen
    Genre: Science fiction en nog wat andere genres.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Silence before the Storm || HG || Cliffhanger & Lacrosse
    Official announcement:
    Dear fellow residents of Panem. Soon the annual Hungergames will start again and to make sure this year's Hungergames will last longer than the previous, we decided to team up the districts in 12 seperate teams of two random tributes. Later explanation will follow.
    Sincerely, the Capitol


    Someone once said it was choice, not chance, that determines our destiny. I used to agree with him all my life. We write our own story, that’s what I thought. But after all that happened, I must say that I think I’ve changed my mind. Because if I’d really had a say in this, I sure would’ve chosen differently.
    District 2 - District 12 Hate-Lovestory.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.



    "Ik wist sommige dingen gewoon. Net als dat ik wist dat Louis op me zou staan te wachten, om 01:05 uur vannacht, bij de achteringang van het hotel waar hij verbleef."


    "Ik was degene die aanbeden diende te worden, niet hij. Hij mocht nog even daar staan bibberen in de kou."



    ~Titel is aanklikbaar
    ~Een Louis Tomlinson Story
    ~Het verhaal van een jongen die alles wil doen voor een meisje, zelfs als dat betekent dat hij alles op het spel moet zetten. Zelfs zijn leven
    ~She's crazy, he's in love.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking



    We missed you • Cher Lloyd ft. One Direction

    'Is dat...' Vroeg ik eigenwijs.
    'Nee... Of wel?' Fronste Zayn.
    'Ja, dat is...' Fluisterde ik.
    'Cher!' Riepen ik en Zayn tegelijk.
    Het meisje draaide zich om en lachte.
    Cher Lloyd, het meisje wie twee jaar geleden ook meedeed aan x-Factor en wie verloor, maar toch net zoals ons een contract kreeg en op tour ging.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bij allebij alleen wel wat scheldwoorden, sorry

    http://www.quizlet.nl/stories/88434/i-say-that-i-need-to-find-you-but-now-most-anyone-find-me--one-direction/

    Proloog:
    Elke dag heb ik de hoop dat je gewoon in je kamer zit, maar elke keer weet ik dat je toch niet binnen die vier muren bent. Mijn hart word telkens weer in stukjes gebroken. Eerst waren het er twee, de dag daarna vier. En nu is het niet meer te tellen, zo klein zijn te stukjes. Please, come back! We missen je. Ik zal er alles aan doen je hier weer bij mij te hebben. Mijn leven hoort ook bij dat... Is dat nog niet genoeg? Ben je daarom niet hier? Leef je nog wel? Vragen waar ik geen antwoord op zal krijgen als ik je niet vind! Waarom geef je eigenlijk geen teken? Ben je ontvoerd? Ik denk het niet want je ging alleen weg omdat we ruzie haden... Die stomme ruzie is de reden waarschijnlijk. En echt waar! Het spijt me, het spijt me heel erg zelfs. Ik begrijp het als je mij nooit meer weelt zien, maar toch. Kom dan nog een keer naar mij toe en zeg het me. Ik wil je gewoon even zien, voelen en aanspreken. Daarna zal ik je wel laten gaan als dat is wat je wilt. Geef mij één kans zodat ik je kan laten zien dat ik van je hou! Echt, als je nu nog bij me was zou ik je dit elke dag kunnen vertellen. Alles zolang jij maar bij mij bent. Helaas gaf je mij die kans niet... Als ik je niet meer ga zien, dan wil ik zeggen dat ik van je hou en je nooit zal vergeten. Wil je dat onthouden? Of wil je zelfs niet aan mij denken? Ik begrijp niet waarom je weg ging. Waarschijnlijk zal ik dat ook nooit gaan begrijpen. Ik begrijp alleen wel dat je je niet laat zien over deze hele wereld. Mocht dit als een afscheid worden gezien, dan zal ik mijn tranen niet meer tegen houden. Sorry! Sorry voor die ruzie, voor die woorden en sorry voor de tranen op deze brief! Bye my little, je mag me vermoorden als ik je vergeet! Afgesproken? Dan zien we elkaar in de hemel! Dat is een goed iddee. O wacht... Doe toch maar niet. Onze, ja inderdaad ik zij onze, fans hebben ons nodig. Dus... Kom je ooit nog terug? Of ga ik je echt in de hemel pas zien? Dit is mijn brief met mijn woorden. Hij is voor jou, Niall James Horan.
    Goodbye,
    xx me


    http://www.quizlet.nl/stories/102314/all-i-do-is-for-that--one-direction/

    Proloog:

    We kregen alle drie een brief thuis, het was alleen geen normale brief! We werden gevraagd mee te doen aan jullie stomme wedstrijd, toen klonk het niet stom maar geweldig. Meteen deden ze mee, maar ik was er niet zeker van. Wie doet er nou mee aan een wedstrijd als dit? Inderdaad, wij dus! We pakten onze spullen in, het zou een lange strijd zijn. We waren er zeker van, wij zouden winnen. Het was vast niet zo erg om de rest op zo'n manier uit te schakelen, tenminste, dat dachten we. Terug trekken kon niet meer. Zodra we weer een brief kregen, waar in stond dat we ons konden gaan melden, gingen we op weg. Het paktte anders uit dan we verwachten, héél anders! Langzaam drong het tot me door wat dit betekende, twijfelend liep ik naar binnen. Ik kreeg een groen bandje om, het stond voor het teken dat ik voor jou vocht, de gozer die mij dit allemaal aan doet. Misschien had ik gewoon niet met je moeten praten of dat met... Ach laat maar. Het is toch al gebeurd. Al binnen een paar uur had ik één van mijn honderden, wacht wat zeg ik, duizenden vijanden uit geschakelt. Alleen maar voor, verdomme, dat! Was het anders gelopen als ik gewoon eigenwijs was geweest vóór jij mij sprak? Het antwoord zal ik waarschijnlijk nooit weten. Ik ben er later achter gekomen, het was geen toeval dat je mij koos. Nee, je zag het al vanaf dat ik mijn formulier inleverdde. Jij wou me al sinds de eerste seconde dat ik hier was, ik daarin tegen wist niet eens dat je in de buurt was. Eigenlijk had ik dit nooit van jullie verwacht, jullie leken altijd zulke cuties! Wedden? Als jullie gewoon wat minder beroemd waren, waren jullie nooit zulke leeghoofden geworden! Nee, hoor! Jij zal dat vast ontkennen, jij zal alles ontkennen! Je zal dingen beweren die nooit gebeurd zijn. Hopelijk zal je dit nooit meer zo plannen, veel mensen haten jullie nu. Ik? Ik haat jullie ook, maar toch ook niet... Verdomme! Ik kan jullie niet eens haten, terwijl jullie me dit hebben aangedaan. Jullie haaldden mij weg bij hun! Bij mijn mensen, de mensen die wel een fuck om me gaven! Konden jullie echt niet iemand anders kiezen? Het spijt me trouwens, het zal vast ook niet leuk voor jullie geweest zijn, ik ben gewoon eigenwijs. Begrijp je dat? Ik kon ook niet luisteren naar jullie. Het kon écht niet! Het spijt me ook tegen over hún. Niet dat het jou intereseert, jij ging alleen voor mij...


    Zou je het willen zeggen of je hem wel/niet gaat lezen?
    Reacties altijd welkom!!:$


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."



    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”


    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    I will find you ~ One Direction

    Nog niet begonnen

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 18:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne





    Never care for what they do
    Never care for what they know
    Never care fot what they say
    'Cause I know



    12+
    Vanuit de schrijver's POV

    Romantiek
    In de verleden tijd geschreven

    Onbekende personen
    Neem een Abo, ik waarschuw niet

    Ik ben niet perfect, dus ik maak ook fouten
    Ik schrijf iedere dag, en anders om de dag

    Reactie's en commentaar is altijd welkom
    If you want to reed... Good luck, you shout need that


    klik hier voor de urlxD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    hooi :)

    meschien is mijn story wat voor je xD
    - obekende personen
    - waar gebeurt maar kleine aanpassingen en meschien een niet echt gebeurt stukje hier en daar
    - hij heeft (nog) niet meer dan 10 stukken
    - is niet echt een verhaal gebaseerd op liefde...
    - sceldwoorden worden met * geschreven (sorry als ik het soms vergeet)
    - ik laat het beta readen of checken door mijn vriendin (ik heb namelijk dyslexie) dus spel/gram fouten kom je niet veel tegen
    - origineel... het spijt me als mijn leven niet origineel is xD
    - uitgedagte verhaalijn... het is gebeurt en zo word het geschreven dus ja

    nadelen:
    ik schrijf niet dagelijks maar wekelijks 2 redenen 1. geen computer beschikbaar hij is stuk ik zit nu op de 3ds van mijn broer en om op school mijn verhaal te schijven... het is lastig... 2. ik vind het moeilijk om eraan terug te denken en het op te schrijven op een goede duidelijke manier... sommige gebeurtenissen zijn moeilijk om met worden te bevatten...
    - de hoofdstukjes zullen kort zijn zeker aan het begin om dezelfde redens als bij het eerste punt

    ik kan geen link zetten of copy pasten of wat dan ook met dit ding maar de story is gewoon mij enige story en staat dus op mijn profiel :)
    laat me weten of je het wat vind

    xxx -BFL


    Dont say why me, say try me



    De witte stranden, de mooie bomen, de helder blauwe zee, de bijzondere vissen in het water, of de mooie dieren op het land. Ruby maakt het dagelijks mee maar is nog aldoor onder de indruk van het prachtige bora bora. En ze is er trots op ook. Maar net als hier, heeft Bora Bora ook gewone inwoners. Dus gewoon school, gewone vrienden normale ouders, en gewone broertjes en zusjes. Deze zomer blijft het allemaal niet meer zo gewoon.

    ruby is een meisje van 17 jaar, en woont op het eiland mooie eiland bora bora. ze komt eigenlijk uit nederland maar is hier heen verhuist vanwegen de gezondheid van haar moeder. in 2012 komen er speciale gasten naar het eiland om de kerst te vieren.

    Hoofdpersoon: Ruby bakker
    Speelt zich af in: Bora Bora
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek


    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.


    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint 9 December 2012
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    kijk jouwwwww coveeerrr XD
    hij is echt mooi, nogmaals bedanktttt!!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Link.

    De tweelingzussen Jenna en Jordan deden alles samen sinds ze klein waren, maar op hun zeventienjarige leeftijd veranderde alles. Jordan ontmoette een jongen, nam hem mee naar huis en sindsdien is Jenna hopeloos verliefd. Zo verliefd zelfs dat het een obsessie lijkt te worden om het vriendje van haar zus te stalken en er alles aan te doen om Jordan en hem te laten breken... Maar wat als ze te ver gaat...?




    One Direction bestaat niet.
    Volledig Nederlands geschreven.
    Soundtrack.
    ©xAmore.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb nog een nieuwe story. De eerste hoofstukjes zijn net gepost. =)


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden.


    Every villain is a hero in his own mind.