• Hi!
    Alleen en ik zoeken een cover en een banner:
    Titel(op de cover graag): Fear en dan er onder kleiner The Hunger Games
    Username (En moet die erop?): Lucens en Alleen, doe er maar niet op
    Korte samenvatting:
    De honderdste Hunger Games worden onvergetelijk. Daar zorgt het Capitool wel voor. Als Arden en Allyssia worden getrokken om mee te doen, ontdekken ze de verrassing van Het Capitool. De tributen worden geconfronteerd met hun grootste angsten..
    Plaatjes:Daar zijn jullie vrij in, maar er moeten een jongen een meisje opstaan. Het meisje moet tussen de veertien en zestien zijn en de jongen ook. De jongen moet ook zwart haar hebben en blauwe ogen.
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: Kil, verdrietig
    Extra: Misschien kunnen je er ergens als extra tekst 'Hope is the only thing stronger than fear' zetten ofzo.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 8:28 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik vind dat we erbij mogen zetten wat de kwelling is, dan kunnen ze daar ook mee verder.


    You are my piece of paradise.

    Zoiets?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Zoiets?



    Ik ben zo een fan van je cover, holy moly.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Standal schreef:
    Zoiets?



    Wauw, hij is echt mooi!


    i wanna die with you once or twice.

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik ben zo een fan van je cover, holy moly.


    Ah dankjewel!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Lucens schreef:
    (...)

    Wauw, hij is echt mooi!


    Dat is waar! Zou je een bijpassende banner kunnen maken?


    You are my piece of paradise.

    Alleen schreef:
    (...)

    Dat is waar! Zou je een bijpassende banner kunnen maken?


    Banner, voila.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Banner, voila.



    Fantastisch!
    Als we onze story gaan activeren en er zijn nog meer covers gemaakt gaan we discussiëren over de cover, dus iedereen kan nog een cover aanmaken!


    You are my piece of paradise.

    Nog iemand anders die en cover/banner voor ons wil maken?


    i wanna die with you once or twice.

    Ik wil desnoods nog wel, maar ik denk niet dat ie beter is dan die van Standal heheh ^^


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik wil desnoods nog wel, maar ik denk niet dat ie beter is dan die van Standal heheh ^^

    Is niet erg, je kunt het altijd proberen toch?


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Nog iemand anders die en cover/banner voor ons wil maken?


    Ik wil nog wel, maar met mijn brolprogramma's gaat dat waarschijnlijk niet beter zijn... Hebben jullie nog tijd tot overmorgen? En kan 1 van jullie je e-mail geven want mijn covers zijn altijd PNG bestanden en die kan je niet oploaden via Quizlet...

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 18:45 ]

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)

    Ik wil nog wel, maar met mijn brolprogramma's gaat dat waarschijnlijk niet beter zijn... Hebben jullie nog tijd tot overmorgen? En kan 1 van jullie je e-mail geven want mijn covers zijn altijd PNG bestanden en die kan je niet oploaden via Quizlet...


    Als het goed is kan je het als jpg opslaan en dan ergens anders uploaden zodat je hier met de link je cover kan plaatsen (klinkt vaag cx)
    Ik gebruik bijvoorbeeld DeviantArt.com en tinypic blijkt ook goed te zijn


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Als het goed is kan je het als jpg opslaan en dan ergens anders uploaden zodat je hier met de link je cover kan plaatsen (klinkt vaag cx)
    Ik gebruik bijvoorbeeld DeviantArt.com en tinypic blijkt ook goed te zijn


    Oh!!! Bedankt!!!

    Ik heb er 2 gemaakt:





    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 15:04 ]