• beeeeh zegt het schaap :9~


    -

    Trafficlight schreef:
    (...)
    vervelend. wij gaan ook erg snel door de stof heen. soms dan snap ik het niet hè en dan zeggen ze: "volgende week repetitie!" dan heb ik zoiets van.. nu al? :8 we zijn pas op de helft dude. dan krijgen wij er meestal ook stof bij die niet in het boek staat. hoort bij vwo, zeggen ze altijd. anders moet je maar naar havo gaan, blablabla. :8 maar ik wil absoluut niet naar havo, dus ik neem het maar voor lief. ;D

    Havo is lager ofwat?
    Dan is dat bij ons TSO. Wij hebben dus ASO wat ik doe, TSO en KSO dat is ongeveer hetzelfde, En BSO. In die volgorde dus. En TSO wil ik eigenlijk ook niet doen. Maar ik weet nog niet voor volgendjaar. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)
    Nee, plastische opvoeding. Of tekenen en knutselen hadden wij in het eerste.

    dan voel ik me altijd net een kind van 5. wij moesten vorige periode een boek ombouwen bij tekenen. het was allemaal knutselen enzeu. dan voel ik me echt een baby dude. (baby)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    uh met mensen omgaan, de wereld om je heen bestuderen zeg maar. voor als je psychologie wil studeren ofzeu. van die mensenstudies weetjewel. ;D

    Oh, dat is dus zoiets als Humane Wetenschappen bij ons.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Trafficlight schreef:
    (...)
    dan voel ik me altijd net een kind van 5. wij moesten vorige periode een boek ombouwen bij tekenen. het was allemaal knutselen enzeu. dan voel ik me echt een baby dude. (baby)

    Haha, ik haatte dat echt. Pff, al een geluk dat ik ervan af ben.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)
    Havo is lager ofwat?
    Dan is dat bij ons TSO. Wij hebben dus ASO wat ik doe, TSO en KSO dat is ongeveer hetzelfde, En BSO. In die volgorde dus. En TSO wil ik eigenlijk ook niet doen. Maar ik weet nog niet voor volgendjaar. ><

    ja, havo is een niveau lager zeg maar. ik wil dat dus niet doen, want dat is veel te makkelijk voor mij. jaa, klinkt ego, maar het is zo. :X
    en ik weet wel ongeveer wat aso enzeu betekent. ;D maar als het echt niet anders kan moet je toch wel een stapje lager doen? :o anders heb je volgend jaar echt een hel.. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    (...)
    Oh, dat is dus zoiets als Humane Wetenschappen bij ons.

    als jullie daar veel talen bijhebben, ja, dan wel. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ja, havo is een niveau lager zeg maar. ik wil dat dus niet doen, want dat is veel te makkelijk voor mij. jaa, klinkt ego, maar het is zo. :X
    en ik weet wel ongeveer wat aso enzeu betekent. ;D maar als het echt niet anders kan moet je toch wel een stapje lager doen? :o anders heb je volgend jaar echt een hel.. :o

    Ik weet, of Latijn laten vallen en een andere richting in ASO doen. Maar ik weet het absoluut niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dus iets wat makkelijker is dan Latijn. Want dat is dus het hoogste of het moeilijkste wat er is.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)
    Haha, ik haatte dat echt. Pff, al een geluk dat ik ervan af ben.

    jaa, ik ben er nu ook vanaf ;D gelukkig. volgend jaar kies ik geen tekenen, dus da's hartstikke mooi. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    als jullie daar veel talen bijhebben, ja, dan wel. ;D

    Nee eigenlijk niet denk ik. Of misschien wel. Maar daar kijken ze ook naar het gedrag van de mens enzo. Is ook wat psychologisch.
    Cultuurwetenschappen en Gedragswetenschappen zijn daar hoofdvakken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jaa, ik ben er nu ook vanaf ;D gelukkig. volgend jaar kies ik geen tekenen, dus da's hartstikke mooi. (krul)

    Ghehe, dat is goed dan he. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Dus iets wat makkelijker is dan Latijn. Want dat is dus het hoogste of het moeilijkste wat er is.

    dus dan kun je nog wel wat anders doen dan latijn ;D da's wel beter. ik kan dus geen andere richtingen meer doen in vwo, want als je cm doet kun je niet overschakelen naar natuur en gezondheid bijvoorbeeld. dan heb je teveel stof gemist. dat is echt wel eenvalkuil gewoon. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    (...)
    Nee eigenlijk niet denk ik. Of misschien wel. Maar daar kijken ze ook naar het gedrag van de mens enzo. Is ook wat psychologisch.
    Cultuurwetenschappen en Gedragswetenschappen zijn daar hoofdvakken.

    nee, dan is het toch anders. :X
    want geschiedenis, de talen en wiskunde A zijn daar de hoofdvakken. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    dus dan kun je nog wel wat anders doen dan latijn ;D da's wel beter. ik kan dus geen andere richtingen meer doen in vwo, want als je cm doet kun je niet overschakelen naar natuur en gezondheid bijvoorbeeld. dan heb je teveel stof gemist. dat is echt wel eenvalkuil gewoon. ><

    Ja, maar dat ligt er aan welke richting ik wil doen. Als ik een richting zou willen doen zoals bv Economie dat ik dus helemaal niet wil zou ik er wel voor bij moeten leren. Maar de meeste eigenlijk niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik open de volgende wel even.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.