• Weetje,
    Oudere mensen hoor je wel eens zeggen:"De jeugd van tegenwoordig hoort alleen maar naar 'boenk' muziek.De muziek van vroeger dat trok pas op iets,maar dat vind de jeugd maar niets."
    Maar eigelijk hebben ze wel een beetje ongelijk.
    Als je nu kijkt de helft van de jeugd hoort graag buiten muziek van nu ook graag bv naar michael jackson de liedjes die we daar goed van vinden zijn uitgebracht voor we geboren waren.
    Of er zijn jongeren die graag naar de beatels luisteren.
    Dusjah

    Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.


    I need you like a heart needs a beat

    nou, maar ik vind het niet zo raar dat mensen dat denken. Er zijn zoveel artiesten die een liedje vol scheldwoorden maken dusja

    Ik heb er nooit last van gehad.

    Ik luiste rnaar veel soorten muziek,maar ik kom overeen met de smaak van mijn ouders en famillieleden.
    Ik leef voor klassieke rock uit de 50's en 60's omdat het toen echt wat voorstelde in mijn ogen. en ik haat Boenk muziek x_x ik word er shaggerijnig van en krijg koppijn =]


    We can only learn to love by loving.

    Jap, ben het er mee eens, ik luister zelf ook graag naar jaren 70 muziek. The Beatles niet echt, maar The Kinks, en Aerosmith, en Elvis heeft ook wel gave nummers. ^^ [/vaagheid best wel]

    Maar weet je, de Rock 'n Roll van vroeger was ook herrie en godlastering volgens de ouders van onze opa's en oma's die nu zeuren. Dat zal altijd zo blijven. =')


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik hou ook niet echt van de muziek die nu echt 'in' is. Geef mij maar wat fatsoenlijkere muziek ^^,


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Stevie wonder is goed!(H)

    Mijn vader is verslaafd aan alle soorten muziek(geen boenk of rep)
    en daarvan heb ik zovéééél goei nummers van vroeger leren kennen ik geloof he dat die gwn op ons willen kakken omdat hun ouders da ook deden

    xx


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Hm...Ik luister gewoon wat ik leuk/mooi vind, of het 'boemboem' muziek is of niet xd
    Maar een liedje is tegenwoordig niks meer zonder beat, en in clubs wordt je er gek van.

    Nou ja.. mijn oma vindt al snel iets 'boem' muziek.
    Maar Nightwish vindt ze dan weer mooi :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Bwa ik luister graag naar 'boemboem' muziek, ma eigenlijk luister ik een beetje vanalles x]

    xMAGNIFICENT schreef:
    Hm...Ik luister gewoon wat ik leuk/mooi vind, of het 'boemboem' muziek is of niet xd
    Maar een liedje is tegenwoordig niks meer zonder beat, en in clubs wordt je er gek van.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik hou niet eens van BOENK muziek!
    Ik hou van (J)Rock het meest. Met Pop kan ik ook wel leven.


    Life is unfair.

    Boenk muziek is... :|
    Ik heb een muzieksmaak van BFMV/Papa Roach/Linkin Park tot Mozart/Yiruma/etc. maar boenk muziek kan ik echt niet waarderen. net zoals het meeste van hiphop en r&b


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Die ouwe mensen moeten gewoon niet zeiken. Het is nu eenmaal niet meer zoals vroeger. En daar moeten ze zelf ook maar blij mee zijn want als het vroeger was hadden zij het ook niet zo goed als nu.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb haat aan 'boenkmuziek'! Mijn muziek vinden ze meestal maar een potje bij elkaar gezwierd geschreeuw [dat is dan wanneer ik BMTH, Dimmu Borgir,... luister], maar als ik dan Iron Maiden of zo opzet, dan beginnen mijn pa en mijn oma altijd van 'aaah, toch nog eens iets goed dat je luisterd, se'
    De muziek is gewoon geëvolueert. Alles is zich sterker gaan ontwikkelen, en daardoor is 'onze' muziek extremer [als je dat zo kan noemen].


    Live for something or die for nothing