• Ik wil zwart haar!!
    Maar het mag niet want mn ouders vinden me te jong!!
    Hoe kan ik mn ouders overhalen???


    AAP

    Hebben je ouders ook hun haar geverft ? Zo ja dan moet je dat ook gaan gebruiken."Jij hebt toch ook je haar geverft dus waarom zou ik dat dan niet mogen?" De reactie die je dan terug zal krijgn is vast"Ja maar ik ben ouder blablabla en wij hadden dat vroeger ook niet blablabla" Dan moet je doen alsof je daar aan het over nadenken bent dan moet je zeggen"Ja maar we leven nu in het heden en nu is dat heel normaal en het is niet mijn schuld dat je vroeger je haar niet mocht verfen."

    Werkte bij mij ook dus ik hoop dat het ook bij jouw werkt ;]
    Succes !

    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Niet, je kan niet tegen hun wil, want hun zijn ouder.
    Gewoon wachten x)

    Hebben je ouders ook hun haar geverft ? Zo ja dan moet je dat ook gaan gebruiken."Jij hebt toch ook je haar geverft dus waarom zou ik dat dan niet mogen?" De reactie die je dan terug zal krijgn is vast"Ja maar ik ben ouder blablabla en wij hadden dat vroeger ook niet blablabla" Dan moet je doen alsof je daar aan het over nadenken bent dan moet je zeggen"Ja maar we leven nu in het heden en nu is dat heel normaal en het is niet mijn schuld dat je vroeger je haar niet mocht verfen."

    Werkte bij mij ook dus ik hoop dat het ook bij jouw werkt ;]
    Succes !

    xx


    hmm..
    mijn moeder heeft soms dr haar paars..
    maar ALTIJD gevervd.

    Ooee ik ga proberen. (nerd)


    AAP

    Niet, je kan niet tegen hun wil, want hun zijn ouder.
    Gewoon wachten x)


    maar maar maar..
    :S
    ik wil het!!

    (A)


    AAP

    T is sowieso raar als ze zeggen dat zij het wel mogen omdat ze ouder zijn vind ik. Ik bedoel met alcohol ofzo, ok, dat is slecht voor je gezondheid. Maar je haar verven, wat maakt dat nou weer uit? Je moet genieten van je jeugd en gekke dingen uitproberen;]. Dat zou ik iig tegen me ouders zeggen(A).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    hmm..
    mijn moeder heeft soms dr haar paars..
    maar ALTIJD gevervd.

    Ooee ik ga proberen. (nerd)


    Ik hoop voor je dat het gaat lukken =D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    T is sowieso raar als ze zeggen dat zij het wel mogen omdat ze ouder zijn vind ik. Ik bedoel met alcohol ofzo, ok, dat is slecht voor je gezondheid. Maar je haar verven, wat maakt dat nou weer uit? Je moet genieten van je jeugd en gekke dingen uitproberen;]. Dat zou ik iig tegen me ouders zeggen(A).


    Ja.
    ik zei ook al; het is mijn haar, het zit op mijn hoofd en mijn hoofd zit op mijn lichaam.
    en ik mag toch zelf weten hoe ik eruit zie?

    zeggen ze; ja, maar je woont hier in huis, en wij zijn de baas over je en we vinden je te jong om je haar zwart te verven..

    en ik mag het wel bruin of rood of paars of blond ofzo..
    maar geen zwart.. :S


    AAP

    (...)

    maar maar maar..
    :S
    ik wil het!!

    (A)

    Dan heb je pech, ik moet oo kveel maar mag ook niet veel. Daar leer ik mee te leven en geloof me... ik ben er blij mee dat ze zo zijn. Ik wilde ook zwart haar, maar nu vind ik het echt niks aan x)

    T is sowieso raar als ze zeggen dat zij het wel mogen omdat ze ouder zijn vind ik. Ik bedoel met alcohol ofzo, ok, dat is slecht voor je gezondheid. Maar je haar verven, wat maakt dat nou weer uit? Je moet genieten van je jeugd en gekke dingen uitproberen;]. Dat zou ik iig tegen me ouders zeggen(A).


    Blijf trouwens wel serieus, rustig enzo. Als je gaat lopen gillen dat je het zo graag wilt zien ze je alleen maar als een kleuter en mag je het nog minder snel. Laat zien dat je echt over je keuze hebt nagedacht en het zelf mooi vind. Damn ik lijk wel 40 ofzo-.-..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    Ja.
    ik zei ook al; het is mijn haar, het zit op mijn hoofd en mijn hoofd zit op mijn lichaam.
    en ik mag toch zelf weten hoe ik eruit zie?

    zeggen ze; ja, maar je woont hier in huis, en wij zijn de baas over je en we vinden je te jong om je haar zwart te verven..

    en ik mag het wel bruin of rood of paars of blond ofzo..
    maar geen zwart.. :S
    zwart maakt je bleek, misschien willen hun dat niet

    Ohja en met pech moet je ook je wenkbrauwen kleuren en dat is lelijk x)

    (...)
    Dan heb je pech, ik moet oo kveel maar mag ook niet veel. Daar leer ik mee te leven en geloof me... ik ben er blij mee dat ze zo zijn. Ik wilde ook zwart haar, maar nu vind ik het echt niks aan x)


    maar boehoe ik wel!!
    ik mag het ook niet blauw.


    AAP

    Ohja en met pech moet je ook je wenkbrauwen kleuren en dat is lelijk x)


    nee dat hoeft niet want ik heb hele donkere wenkbrauwingen. x'D


    AAP

    Maar weet je, het kan ook zijn dat ze het niet willen om je te beschermen. Ik ken ook iemand die niet naar thconcerten mag, omdat iemand anders tegen haar ouders had gezegd dat iedereen zichzelf daar gaat snijden-.-''. Misschien denken ze dat je het zwart wilt omdat je depressief bent ofzo. Aangezien gothics enzo (met vaak zwart haar) als deppressief worden gezien meestal.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Maar weet je, het kan ook zijn dat ze het niet willen om je te beschermen. Ik ken ook iemand die niet naar thconcerten mag, omdat iemand anders tegen haar ouders had gezegd dat iedereen zichzelf daar gaat snijden-.-''. Misschien denken ze dat je het zwart wilt omdat je depressief bent ofzo. Aangezien gothics enzo (met vaak zwart haar) als deppressief worden gezien meestal.


    niet iedereen met zwart haar is toch depressief??
    :8


    AAP