• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    SleepingSun schreef:
    (...)ik wol ook niemand aan vallen maar degen waar ik op reageerde zei dat de topicopenster onrespectvol was en dat vind ik van niet. en dit gaan niet op MJ het gaat over het punt wioe het ook geweest was. en om heel eerlijk te zijn vind ik hem niet zo goed en zo, en ik zie ook niet hoe hij zo veel voor de muziek hefet betekend. maar ik dnek dat dat ook komt omdat de mensen hier zijn goede jaren niet kennen en hem vaker alleen van de schandalen en daarna pas de muziek

    Ik vind ook zeker niet dat de topicopenster onrespectvol is hoor. En als jij hem niet goed vond, is dat jou mening. Je kan niet iedereen goed vinden. En hij heeft, in mijn ogen, veel betekent voor de muziekwereld om verschillende redenen. (die ik nu niet allemaal ga zeggen omdat ik denk dat het je niet echt interesseert ^^) Maar als je geen fan bent van een bepaald artiest, ga je ook niet zien waarom of hoe ze een bepaalde naam zoals 'de king of pop' krijgen. Ik heb ook enkele artiesten waarbij ik me vragen stel over het feit dat ze niet een beetje overroepen zijn ofzo, dus ja, ieder zijn mening (:

    Exception schreef:
    (...)Ja!
    Dat wou ik er ook nog bijzetten! Maar ik zeik al genoeg blijkbaar.

    straks gaan ze ook weer duetten doen met die dooie gast. net zoals bij hazes. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    Ik vind ook zeker niet dat de topicopenster onrespectvol is hoor. En als jij hem niet goed vond, is dat jou mening. Je kan niet iedereen goed vinden. En hij heeft, in mijn ogen, veel betekent voor de muziekwereld om verschillende redenen. (die ik nu niet allemaal ga zeggen omdat ik denk dat het je niet echt interesseert ^^) Maar als je geen fan bent van een bepaald artiest, ga je ook niet zien waarom of hoe ze een bepaalde naam zoals 'de king of pop' krijgen. Ik heb ook enkele artiesten waarbij ik me vragen stel over het feit dat ze niet een beetje overroepen zijn ofzo, dus ja, ieder zijn mening (:
    ik zopu juist wel willen wetenwaarom hij The King Of pop heet. want dan kan ik ook die heisa beter bergijpen en kijken ze me niet meer zo vreemd aan.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    UseSomebody schreef:
    (...)
    Ik vind ook zeker niet dat de topicopenster onrespectvol is hoor. En als jij hem niet goed vond, is dat jou mening. Je kan niet iedereen goed vinden. En hij heeft, in mijn ogen, veel betekent voor de muziekwereld om verschillende redenen. (die ik nu niet allemaal ga zeggen omdat ik denk dat het je niet echt interesseert ^^) Maar als je geen fan bent van een bepaald artiest, ga je ook niet zien waarom of hoe ze een bepaalde naam zoals 'de king of pop' krijgen. Ik heb ook enkele artiesten waarbij ik me vragen stel over het feit dat ze niet een beetje overroepen zijn ofzo, dus ja, ieder zijn mening (:

    Mijn punt gaat over het feit: Hij is dood, nu is er heisa rond, gaan mensen die geen fan waren wél respect voor hem krijgen.
    Het gaat niet om de fans, want die blijven natuurlijk van, dat is logisch. Oké, volgens mij klinkt dit niet echt begrijpend, maar ach.

    Immortal schreef:
    let op ik gok 1 week en dan hebben ze het er niet meer over :Y)
    dat was ook bij jan en yolanthe

    Er is wel een groot verschil tussen een breuk tussen twee mensen en een dood van dé king of pop. ;x

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Er is wel een groot verschil tussen een breuk tussen twee mensen en een dood van dé king of pop. ;x
    ok pver een paar weken dan


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Exception schreef:
    (...)
    Mijn punt gaat over het feit: Hij is dood, nu is er heisa rond, gaan mensen die geen fan waren wél respect voor hem krijgen.
    Het gaat niet om de fans, want die blijven natuurlijk van, dat is logisch. Oké, volgens mij klinkt dit niet echt begrijpend, maar ach.

    ik begrijp je hoor ^^ en ik begrijp zeker dat dit voor niet-fans heel vervelend is. Maar binnen een week of 2 zal er amper nog een topic over zijn. En tja, het gebeurt wel vaker dat mensen pas na hun dood respect krijgen. Zoals iemand hier al zei: dat is de wereld.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Er is wel een groot verschil tussen een breuk tussen twee mensen en een dood van dé king of pop. ;x


    Ja inderdaad hij was bijna net zo beroemd als Elvis of net zo beroemd elvis is dood sins 1977 en daar praat men nog steeds over :X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    SleepingSun schreef:
    (...)ok pver een paar weken dan


    IDTS kijk naar Elvis ze waren bijde sterren Elvis en Michael nouw elvis ging dood in 1977 en het is nu 2009 en men prat nog over Elvis hoor :X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja inderdaad hij was bijna net zo beroemd als Elvis of net zo beroemd elvis is dood sins 1977 en daar praat men nog steeds over :X
    maar geen topics dus over een paar weken hooguit een maand en je ziet er geen meer.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)ik zopu juist wel willen wetenwaarom hij The King Of pop heet. want dan kan ik ook die heisa beter bergijpen en kijken ze me niet meer zo vreemd aan.

    Oké dan, ik zal je enkele dingen zeggen die voor mij een reden zijn waarom hij belangrijk is geweest voor de muziek. Om te beginnen was hij de eerste die een videoclip maakte voor een liedje. Hij was de eerste die er zo een filmpje, een verhaal rond bouwde, terwijl het daarvoor altijd opnames waren van een optreden ofzo. Hij was de eerste zwarte artiest die zo bekend werd over de ganse wereld. Hij had daarvoor al enkele hits te pakken met Jackson 5 en ik vind zijn muziek gewoon geweldig. En er zijn wel nog meer dingen maar ik ben moe en kan niet echt helder meer denken. O en hij heeft veel andere artiesten geïnspireerd enz

    TeamEdward schreef:
    (...)

    IDTS kijk naar Elvis ze waren bijde sterren Elvis en Michael nouw elvis ging dood in 1977 en het is nu 2009 en men prat nog over Elvis hoor :X
    ik denk dat zij bedoelde hier op het forum..

    SleepingSun schreef:
    (...)maar geen topics dus over een paar weken hooguit een maand en je ziet er geen meer.

    Ja topics inderdaad
    Die zijn er misschien morgen neit eens meer ofzo maar er zal wel nog lang over gepraat worden


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    SleepingSun schreef:
    (...)ok pver een paar weken dan

    Misschien, misschien ook niet. Zelfs nu zijn ze nog altijd aan het speculeren over de dood van Lady Di en dat is al wel langer geleden dan een paar weken.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    Oké dan, ik zal je enkele dingen zeggen die voor mij een reden zijn waarom hij belangrijk is geweest voor de muziek. Om te beginnen was hij de eerste die een videoclip maakte voor een liedje. Hij was de eerste die er zo een filmpje, een verhaal rond bouwde, terwijl het daarvoor altijd opnames waren van een optreden ofzo. Hij was de eerste zwarte artiest die zo bekend werd over de ganse wereld. Hij had daarvoor al enkele hits te pakken met Jackson 5 en ik vind zijn muziek gewoon geweldig. En er zijn wel nog meer dingen maar ik ben moe en kan niet echt helder meer denken.

    om eerlijk te zijn wist ik dit alles niet. maar goed ik ken ook maar 3 liedjes van hem dus het is niet zo heel vreemd dat hij voor mij een 'gewone' arties is


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;