• afraid to die?
    Dat wil ik wel eens weten; zijn jullie bang om te sterven?
    Ikzelf niet. Misschien komt dat omdat ik al bijna verdronken ben geweest en dat ik dus bijna dood was.
    Nuja, ben jij bang en waarom wel of waarom niet?

    ja, eigl wel.. en ik denk dat het komt omdat ik niet weet wat er na de dood komt en omdat ik ook niet weet wat ik geloof..

    Deels wel, deels niet.
    Hetgeen dat me angst aan jaagt is het idee er opeens niet meer te zijn, zomaar opeens.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, gewoon omdat ik dan iedereen moet achterlaten, wat er daarna met me gebeurd kan me niks schelen.


    Als je maar een ananas hebt..

    ik denk daar niet aan dus nee denk ik


    Your Butt is Mine!

    I don't know, ik heb er nog nooit echt over nagedacht, ik heb er alleen over nagedacht waar je beland als je dood bent ö


    I don't need words to feel those lips.

    Nee, daar denk ik niet over na.
    Waarom zou ik daar ook over nadenken? Als ik ineens sterf, dan is dat maar zo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    SMELLYALATA schreef:
    I don't know, ik heb er nog nooit echt over nagedacht, ik heb er alleen over nagedacht waar je beland als je dood bent ö


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben er niet bang voor, dood gaan hoort nou eenmaal bij het leven


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Nee,ik ben niet bang voor de dood. misschien voor wat er daarna zal komen. maar voor de dood in het algemeen niet.


    We can only learn to love by loving.

    Daar denk ik nog niet echt over na en ik wil er ook niet over nadenken. Bijna iedereen is -denk ik- wel bang om dood te gaan als je nog jong bent en nader je ouder wordt, wordt dat gevoel minder en heb je er wel vrede mee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben niet bang om dood te zijn, maar om dood te gaan. En daarmee bedoel ik verdrinken/verbranden/stikken. En dat je bijna dood bent geweest betekend niet dat je er niet bang voor hoeft te zijn hoor. Ik ben ook bijna verdronken en ik stikte zo hard in een fucking visstick dat ik blauw werd. En misschien is dat juist de reden dat ik er wel bang voor ben.. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben niet bang voor de dood, maar wel bang voor de pijn die ik misschien ga hebben als ik doodga.

    Ik weet niet, ik zou niet willen doodgaan, maar ooit zal het gebeuren..wel raar dat er daarna niets meer is, daar denk ik vaak over na.


    -

    Ik ben bang dat een dierbaar iemand dood gaat..


    -

    Nee, want iedereen gaat toch een keer dood enzo.En ik denk eigenlijk niet dat het pijn zal doen.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.