• Heey,
    Hebben jullie dat ook wel eens, dat je echt alles kwijt bent?

    Dat heb ik nu dus. Eerst was ik mijn potlood kwijt, pak een 1 nieuwe, eb ik mijn slijper kwijt. Vind ik een ander slijp ik mijn potlood. Leg ik hem ff weg ben ik hem weer kwijt.
    En dit is de afgelopen 5 minuten. Ik word echt gek van me zelf.

    Weet iemand wat ik hier tegen kan doen, wand als het zo doorgaat ben ik over 3 uur nog niet klaar met mijn huiswerk:(
    -xx-


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    miss moet je je kamer is opruimen :X
    jat er gwn een bij Ilse :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    miss moet je je kamer is opruimen :X
    jat er gwn een bij Ilse :Y)
    dat nieuwe potlood is van ilse.
    en als ik mijn kamer opruim ben ik altjd alles kwijt, ik heb mijn kamer een beetje op geruimt en ik ben mijn potlood kwijt, zie hier het bewijs


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    leg je spullen op dezelfde plek neer iedere keer, weet je gelijk waar je moet kijken als je iets zoekt.


    -

    Ik ben al mijn belangrijke bestanden voor school opeens kwijt.:'(

    En dingen zoals mp3, sleutels enzo ook heel vaak...

    ik heb een afkeer voor mp3 spelers:X
    ik raak ze altijd kwijt :X

    [/weet niet waar dat ding nu uithangt :X]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    haha ja heb ik oomk altijd. dfan heb ik mijn pen ofzo. buk ik ff is hij weg kan ik ehm nergens vinden. pak ik een neiwue is hij er weer. berg ik hem op is die andere pen weer weg. dan pak ik toch maar de andere is die weer terug en zo steeds. en dan raak eje cht alels kwijt. soms heb ik van die momenten... geen idee wat je er tegen kunt doen hoor :X

    Ik heb dat vaak. ><
    Wil ik mijn Ipod opladen, zoek ik de lader, die ineens zoek is. Dan vind ik de lader, weet ik niet meer waar die vervloekte IPod is. Leg ik de lader aan de kanten, zoek de IPod, vind hem en ben de lader weer kwijt. >< En nu ben ik al twee maanden mijn IPod kwijt. -vloekt-


    You'll never dream alone. <3