• Noah lijd een gewoon leventje: gelukkige ouders, irritand klein broertje en doodnormale vriendinnen. Maar dat alles dreigt te veranderen tot de Nationale Bescherming (NB) plots haar huis binnenstormt en Noah meenemen naar een soort lab. Alsof dat nog niet genoeg is, wordt ze de volgende keer dat ze haar ogen opend wakker in aan de rand van aan groot bos dat van de buitenwereld gescheiden wordt door een enorme omheining. En dan ontdekt ze nog waarom de NB háár nu juist heeft meegenomen, en ze neemt het hen helemaal niet kwalijk.

    --

    Het wordt niet één of ander lovestory van een bekend persoon, maar het zal over weerwolven en vampiers gaan (als ik dat al mag verklappen). Doen of niet?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Aaah, ik was enthousiast tot ik zag
    maar het zal over weerwolven en vampiers gaan (als ik dat al mag verklappen). Doen of niet?
    Toch geen twilight karakaters hé?
    Maar niettemin, wil ik 'm toch lezen, want het is lang geleden dat ik enthousiast was.
    Hou je me op de hoogte?

    Therapy schreef:
    Aaah, ik was enthousiast tot ik zag
    maar het zal over weerwolven en vampiers gaan (als ik dat al mag verklappen). Doen of niet?
    Toch geen twilight karakaters hé?
    Maar niettemin, wil ik 'm toch lezen, want het is lang geleden dat ik enthousiast was.
    Hou je me op de hoogte?

    Naah, het staat ertussen dat het over niets beroemds gaat dus maak je maar geen zorgen (: . En thanks voor het enthousiasme :'D!

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 20:16 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Lijkt me leuk, linkje?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Nelipot schreef:
    (...)
    Naah, het staat ertussen dat het over niets beroemds gaat dus maak je maar geen zorgen (: . En thanks voor het enthousiasme :'D!

    Oké, maar dat zijn niet echt beroemdheden, dus ik maakte me zorgen ._. Geen probleem ;D Als ik iets goeds spot, dan wil ik dat lezen ;D

    Hier is de story. (Proloog staat erop xD).


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Therapy schreef:
    Aaah, ik was enthousiast tot ik zag
    maar het zal over weerwolven en vampiers gaan (als ik dat al mag verklappen). Doen of niet?
    Toch geen twilight karakaters hé?
    Maar niettemin, wil ik 'm toch lezen, want het is lang geleden dat ik enthousiast was.
    Hou je me op de hoogte?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het klinkt leuk.


    Everyone smiles in the same language.

    Passerby schreef:
    (...)

    Naah, het staat ertussen dat het over niets beroemds gaat dus maak je maar geen zorgen (: . En thanks voor het enthousiasme :'D!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Hij is awesome ^^


    I found myself in Wonderland.