• Heey,
    Ik moest dit topic openen van ILoveEsmee, omdat ik het over militairen had.


    Maar ik heb dus een afkeer tegen bermbommen. Gister zijn er weer 5 militairen gewond geraakt door die dingen. En laats zijn er 3 gewond geraakt. Waarvan 1 in kritieken toestand naar NL is gebracht. Ik weet niet of hij nog leeft(als iemand het weet zou die dat dan ff willen melden dank je).
    Ik ken zelf iemand en die neef zat daar in Afghanistan. en elke keer als ik er iets over hoorden was ik bang dat hij dat was(hij was het gelukkig nooit).

    Maar om dit topic nog enig nut tegeven. Wat vinden jullie van de oorlog in Afghanistan?
    -xx-


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    wat er van vindt? :X
    ik snap er toch niets van
    oorlog vindt ik wiezowiezo nutteloos :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    wat er van vindt? :X
    ik snap er toch niets van
    oorlog vindt ik wiezowiezo nutteloos :X

    nog steets niet sjat?
    deze hebben we uitgelegt gekregemn bij GS


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    nog steets niet sjat?
    deze hebben we uitgelegt gekregemn bij GS

    Niet ><
    en daarom zat het ook niet in ons PW :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Niet ><
    en daarom zat het ook niet in ons PW :P

    chresmier(kutnaam) heeft het uitgelegd. zit hij eigenlijk in de pww?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Dat vind ik erg, al die klote oorlogen. Maar er is weinig wat ik alleen er aan kan doen natuurlijk. Ik heb geen idee, ik heb al een paar dagen geen journaal meer gekeken of proberen te luisteren.
    Ik vind het ook altijd zo verschrikkelijk voor de families, die iedere dag weer moeten hopen dat hun gezinslid over drie maanden levend naar huis komt.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Dat vind ik erg, al die klote oorlogen. Maar er is weinig wat ik alleen er aan kan doen natuurlijk. Ik heb geen idee, ik heb al een paar dagen geen journaal meer gekeken of proberen te luisteren.
    Ik vind het ook altijd zo verschrikkelijk voor de families, die iedere dag weer moeten hopen dat hun gezinslid over drie maanden levend naar huis komt.

    als je balgies bent weet je waarschijnlijk dat van die militaoren niet want ze zijn nederlands, en dat komt dan niet op het belgiese nieuws


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;