• Ik bedoel, nu hij dood is worden websites overspoeld met berichten over michael, bij ons op quizlet is het ook zo. en eerlijk, niet slecht bedoeld ofzo, jullie mogen over MJ blijven praten (: Maar ikzelf kom er gek van.


    It even took me by surprise

    Idd was toch al topic over maar goed :

    het is gewoon dat als mensen dood zijn mensen pas realiseren hoe belangrijk ze waren of bijzonder..

    en tja : over de doden neits meer dan goeds


    We can only learn to love by loving.

    -zucht-
    Er was al een zeiktopic hierover, aloewel ik dit niet echt een zeiktopic vind. Maar dat liep uit op een ruzie, dus niet echt een slimme zet :'$ Kon jij niet weten (;

    OT: Mensen rouwen om die kerel door er met mensen over te praten verwerken ze het een beetje, en hij was tenslotte de king of pop. Wat verwacht je anders? Hij is dood, volgende dag hoor je er niets meer over? Ging het maar zo simpel voor de gene die het echt moeilijk hebben.

    Hij is een legende. En een legende is nu dood. Wacht maar op de dood van Madonna. Dat wordt net zo. Maar hetzelfde was met Elvis.
    Mensen beseffen dat het nu echt over is met The King of Pop. Dus moet iedereen er wat over kwijt. Over een tijdje is iedereen er weer klaar mee.


    Music is the new sex

    pas maar op dadelijk ben jij de boeman en krijg jij al dat gezijk over je heen:X

    ja dat vind ik ook


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Was al een topic over.

    Je hebt wel geleik, maar iedereen rouwt op zijn eigen manier en de hele wereld is in shock. The king of pop is dood, dus zo raar is het niet :'). Ik wordt er niet gek van ik hou van MJ :')
    Btw; MJ is altijd speciaal geweest en zal dat ook blijven


    Get back motherfuckerz'

    Niet alleen de King of Pop is dood, de muziek ook een beetje. Kijk maar naar Elvis, hij was de afsluiting van Rock 'nd Roll. MJ is de afsluiting van het Poptijdperk.

    Ik zelf vind het verschrikkelijk dat hij dood is, hij is en was een muzieklegende met géwéldige liedjes.


    zo zie ik het.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ik kan er niet meer tegen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    *diepe zucht* De 2e topic over dit onderwerp


    I solemny swear i am up to no good

    @Paralyze
    I totaly agree with you


    Music is the new sex

    Paralyze schreef:
    Niet alleen de King of Pop is dood, de muziek ook een beetje. Kijk maar naar Elvis, hij was de afsluiting van Rock 'nd Roll. MJ is de afsluiting van het Poptijdperk.

    Ik zelf vind het verschrikkelijk dat hij dood is, hij is en was een muzieklegende met géwéldige liedjes.


    zo zie ik het.
    ok dit kan meschien dom over kopen, maar was Elvis de king of rock. ik weet dat hij een king was maar niet zeker waarvan.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)ok dit kan meschien dom over kopen, maar was Elvis de king of rock. ik weet dat hij een king was maar niet zeker waarvan.
    Nouja, hij was in ieder geval het menselijke evenbeeld van Rock 'nd Roll. ;)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ja sorry, maar dat vind ik dus ook. Maar oh wee als ik daar over iets zeg, dan krijg ik weer iedereen tegen mijn bakkes enzoo.
    Nee maar serieus, als ik al gezegd heb: Als dat toen was met dat misbruiken van die kinderen dan was het van: Wacko, laten we hem allemaal opsluiten. En dan gaf niemand een moer om hem, dan vond iedereen hem raar en een vieze pedo, en kijk nu.
    Nu is opeens iedereen in de rouw, gaan ze er domme acties voor organiseren, gedichtjes voor schrijven, verhalen voor/over schrijven etc. C'mon people! Ik word daar serieus zwaar pissed van enzoo. Alleeen al dat 't maar een mens is en iedereen er zo'n freaking heisa rond gaat maken, it's pissing me off! Zoek een leven of zo, MJ was ook maar een mens en iedereen gaat dood, MJ dus ook leer er mee leven of zo?
    En ik zeg niet dat ik 't niet erg vind, ik vind het ook erg dat hij dood is maar dat is het leven?

    xTSUBASA schreef:
    *diepe zucht* De 2e topic over dit onderwerp
    joch, sorry hoor. ik had dat topic dan niet gezien ;o


    It even took me by surprise

    hehe ik kan eindelijk mijn reactie kwijt :|
    we hadden daar over ook een discussie in een ander topic van ja hij heeft al jaren niets meer van zich laten horen. en nu hij dood is praten we over hem
    das niet waar:
    2008 heeftie nog een single gemaakt met akon:P

    maar het irriteerd mij ook mateloos ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.