• Iedereen vind TH leuk, Iedereen vind HP leuk, en wat krijg je als je die combineeert? Ja iets uberstoers ^^ Ons idee, dus als er meer quizen over verschijnen denk dan: Nikki en Kayra hebben dit bedacht xD
    http://www.quizlet.nl/quiz/184037/a-kaulitz-on-hogwarts-1/
    Oh trouwens, nu willen we geen berichtjes dat niet iedereen TH en HP leuk vind, want dat weten we heus wel ^^

    wa is HP??


    verhalen gebaseerd op de harry potter boeken en films maar soms het zelfde als de boeken en soms helemaal anders


    Live life limitless.

    ieuw, ik haat HP xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ieuw, ik haat HP xD


    ieder zijn smaak he

    en mijn eerste reactie op dit forum is niet slecht bedoeld hoor maar gewoon, mijn bf en ik hadden al zo'n quiz en dan komt er nog zo'n en die zegt precies alsof dit de eerste quiz er over is
    maar ja jij zal die quiz van mijn bf en k nog nooit gemaakt hebben he
    ah ja als je de naam van die quiz wilt weten:
    what if someone from hp fall in love with someone from th


    Live life limitless.

    k heb ook al zo'n quiz
    op mijn ander acount Rock23Devl16
    naam quiz;
    what if someone from hp fall in love with someone from th

    die heb k al meer dan een maand er op staan denk twee maanden of langer


    zij had hem eigelijk al eerder hea :P mss moet ik ook eens doen , ik die zo'n hp freak ben :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    wa is HP??


    HARRY POTTER je weet wel die gast met d ejampot bril en het bliksem litteken gecrreeeerd door mijn favoriete auteru J.K. Rowling ik hoop dat je eht begrijpt

    (K)- ManDASienTJj

    (...)

    ieder zijn smaak he

    en mijn eerste reactie op dit forum is niet slecht bedoeld hoor maar gewoon, mijn bf en ik hadden al zo'n quiz en dan komt er nog zo'n en die zegt precies alsof dit de eerste quiz er over is
    maar ja jij zal die quiz van mijn bf en k nog nooit gemaakt hebben he
    ah ja als je de naam van die quiz wilt weten:
    what if someone from hp fall in love with someone from th

    Sorry, da wist ik echt nie! Ik heb wel gekeken of er nog zulke quizen waren, maar ik vond ze niet.

    Muahaha