• Eum ja!

    Ik ben dus inspiratieloos!

    DamnRose zegt dat ze teveel inspiratie heeft dus ik eis haar nu in dit topic!!

    Oke ik zoek dus ideetjes!!


    Only losers can act the way you do

    voor een nieuw verhaal?x'D


    Lalalalalalalala.

    voor een nieuw verhaal?x'D
    jah!

    Ik ben echt inspiratieloos!

    Heb jij al inspiratie voor Rock of love [Bill]??


    Only losers can act the way you do

    Ga dan naar haar gastenboek. Als het toch alleen voor haar is.

    Ga dan naar haar gastenboek. Als het toch alleen voor haar is.
    Het is niet alleen voor haar!! er staat (anderen mogen ook komenà


    Only losers can act the way you do

    (...) jah!

    Ik ben echt inspiratieloos!

    Heb jij al inspiratie voor Rock of love [Bill]??



    Uuhm moet het een TH lovestory worden?Btw ik ga dadelijk proberen of ik inspi heb x'D


    Lalalalalalalala.

    Nee oke, dan is het goed. Aber het was meer een commando voor haar, of zo leek het. ^^'

    Nee oke, dan is het goed. Aber het was meer een commando voor haar, of zo leek het. ^^'
    Oeps ^^


    Only losers can act the way you do

    Nee geeft niet, aber ik zeg het ook maar.

    The X-effect, programma van MTV ofzo...


    Sweet dreams will come true.

    The X-effect, programma van MTV ofzo...


    Dat heeft al iemand en ik wil niemand na-apen


    Only losers can act the way you do

    Mwhuhahahaaa (duivel)
    IK BEN ER =DxD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ideetje:
    Een meisje dat Bill/Tom stalkt. Ze probeert zyn liefde voor zich te winnen maar Bill/Tom word maar niet verliefd op haar. Uiteindelyk krygt het meisje een vriendengroepje dat haar meehelpt met stalken om zo eigenlyk zyn hart voor zichzelf te winnen.Dus niet voor het meisje. Bill/Tom bekykt alle meiden en wyst ze allemaal af. Uiteindelyk komt er een jongen in het groepje en Bill/Tom word daarop verliefd. Het meidengroepje kan hier niet tegen en besluit van alles te doen om toch nog Bill/Tom's hart voor zich te winnen =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ideetje:
    Een meisje dat Bill/Tom stalkt. Ze probeert zyn liefde voor zich te winnen maar Bill/Tom word maar niet verliefd op haar. Uiteindelyk krygt het meisje een vriendengroepje dat haar meehelpt met stalken om zo eigenlyk zyn hart voor zichzelf te winnen.Dus niet voor het meisje. Bill/Tom bekykt alle meiden en wyst ze allemaal af. Uiteindelyk komt er een jongen in het groepje en Bill/Tom word daarop verliefd. Het meidengroepje kan hier niet tegen en besluit van alles te doen om toch nog Bill/Tom's hart voor zich te winnen =D



    Rose!!! Dat is een geweldig idee!! Jij zit echt vol inspiratie hé!!

    Xx


    Only losers can act the way you do

    (...)


    Rose!!! Dat is een geweldig idee!! Jij zit echt vol inspiratie hé!!

    Xx

    Idd (A) Mwhuhahahaaa (duivel)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ideetje:
    Een meisje dat Bill/Tom stalkt. Ze probeert zyn liefde voor zich te winnen maar Bill/Tom word maar niet verliefd op haar. Uiteindelyk krygt het meisje een vriendengroepje dat haar meehelpt met stalken om zo eigenlyk zyn hart voor zichzelf te winnen.Dus niet voor het meisje. Bill/Tom bekykt alle meiden en wyst ze allemaal af. Uiteindelyk komt er een jongen in het groepje en Bill/Tom word daarop verliefd. Het meidengroepje kan hier niet tegen en besluit van alles te doen om toch nog Bill/Tom's hart voor zich te winnen =D

    Titels:
    He turned out all the girls for a boy
    Tryin' to steal his heart
    His Heart Belongs To Me
    Bill/Tom Is Mine!
    Bill/Tom Belongs To A Girl
    The Girl Who Couldn't Steal His Heart.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3