• Als iemand me het emailadres:
    jimv.bommel@hotmail.com u toevoegt, NEGEREN! Oftewel vraagt hy int begin gwn wie ge zijt, oftewel begint hij u uit te schelde, en tkan zijn da hij nog allemaal mense toevoegt. Na een tijdje kant zijn da hy vraagt:
    Wil je bij ons komen? Als ge dan vraagt bij welk, zal hij zegge een groep die de TOTALE MACHT OVER MSN WILT HEBBE! :O Komaan, daz égt ne freak! En, als ge NEE zegt, kan et zijn da hij u MSN naar de *** help :S Dus,
    NEEM ER GEEN CONTACT MEE OP!
    En, zelfs ni gwn me hem prate, oftewel is u msn adres kapot, oftewel ga hy een programma doorsture om mense te hacke :S
    FREAK!


    007

    oké dan xD

    :S dt er zulke gasten zyn heah ...
    idd freak ;)


    when words fail, music speaks.

    Wat een levenloos geval dan >.< Dankjewel dat je het meld tegen ons want dan weten we dat! Heeft hij dat oowk bij jou gdaan? ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wat een levenloos geval dan >.< Dankjewel dat je het meld tegen ons want dan weten we dat! Heeft hij dat oowk bij jou gdaan? ^^


    Jah, hy valt mij altijd lastig -_- Hij is NU wél vriendelijk omdak heb gezegd da ik meedoe, ma, hij verwacht vn mij da ik mense toevoeg om dan te hackke ofsoo, DOE IK DUS NI! :) Dus, ge moe geen schrik hebbe vn mij znnj ;)


    007

    Gooood to know. Btw Q, je kan `m toch ook gwn verwijderen als hij denkt dt je met hem meedoet?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gooood to know. Btw Q, je kan `m toch ook gwn verwijderen als hij denkt dt je met hem meedoet?

    Da heeft geen zin :) Ik blok hem soms tijdlijk [AlsIkZOTVnHemWord], ma als ik hem verwijder geeft da hetzelfde effect :) Hij kan mij dan nog altijd hacke ;) Wa ik BTW ni zo grappig vind :S:D


    007

    Gooood to know. Btw Q, je kan `m toch ook gwn verwijderen als hij denkt dt je met hem meedoet?

    Ja je kan hem ook blokkeren, maar dan kan hij je natuurlijk gaan hacken he!

    Freaky gast :S Heeft ie niets beters te doen ofzz -.-


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Amai, rare kerel -.-


    Tanya is de beste.

    Okee..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    okee

    Owkejj,,

    dit is een handige tip..:P

    Thx ^^ om te zeggn x)

    okeej,bedankt voor het te zeggen(:


    Cómo no te voy a querer..

    wtf is die gast gestoord ofzo! Najaah , merci om et te zeggen , dan kan ik dat losertje niet toevoegen. De magt over msn? laat me niet laggn ! ik heb nog een woord voor dat gastj : freak


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]