• En dan heb ik het over Mike Muller =']
    Like, ik was op internet aan het zoeken naar foto's kom ik deze site tegen x']
    Als je die foto's bekijkt zie je dus óverduidelijk boobs ._.
    En zij lijkt wel degelijk op Mike, dus nu denk ik dat-ie wel degelijk een meisje is/was.
    val me niet aan, ik zag de foto's ook maar enkel en ging er eerst van uit dat-ie een jongen was, en ik ben niet eens zeker dat-ie wel een meisje is/was.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    =} Oké, dan ben je kansloos.
    Maar het kan ook zijn dat die foto's totaal fake zijn. (alhoewel ieder detail overeen komt met dat van Mike :X)

    En het zijn eigenlijk ook nog al veel foto's om fake te zijn.

    Ik kende hem niet eens,
    maar hij/zij/het heeft wel een meisjes-face.
    En boobs, ja.:Y)

    ik vond haar vanaf het begin al ene meisje (:


    -

    Prodigy schreef:
    Trouwens, Mike is waarschijnlijk gewoon een omgebouwd meisje. Transseksualiteit komt nu eenmaal voor, no big deal.
    weetje je hebt helemaal gelyk.

    Wel, er is maar één manier om erachter te komen!
    Vraag het hem/haar. x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    SweetSounds schreef:
    Wel, er is maar één manier om erachter te komen!
    Vraag het hem/haar. x]


    Ja joh, dat gaat me echt lukken, en hij/zij antwoord dan denk ik nee :']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De meeste van die foto's zijn ook meisjes. Voornamelijk die waar; Mike Muller is a girls' op staat. ;]


    Scream for mercy!

    SweetSounds schreef:
    Wel, er is maar één manier om erachter te komen!
    Vraag het hem/haar. x]
    tuurlijk ik bel hem wel ff op :'D


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dit is niet allemaal mike muller.
    mike muller is een jongen.
    en die met die boobs zijn verschillende meisjes zo ver ik weet, maar ik zie mike muller daar niet in eerlijk gezegt.


    Nvt

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Mike is bekend als 'bekendste kloon' van Bill kaulitz ;]
    Bijna iedere Tokio Hotel-fan vindt hem het einde, naar horen zeggen heeft-ie ook al een aantal keren plastische chirurgie gedaan om op de Kaulitzen te lijken. Zelf beweert hij dat hij totaal niet op Bill wilt lijken en gewoon die stijl heeft.


    Dat is niet waar, dat wilt hij wel. Hij zegt alleen dat hij geen Bill-double genoemt wilt worden. En over die operatie's geloof ik eigenlijk niet echt veel. :]


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Dat is niet waar, dat wilt hij wel. Hij zegt alleen dat hij geen Bill-double genoemt wilt worden. En over die operatie's geloof ik eigenlijk niet echt veel. :]


    Damnit. Maar ik had echt wel gelezen dat hij dat niet wou zijn en gewoon zijn 'eigen stijl' heeft.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Niets hoor ^^ maar er was er eentje dat bleef volhouden dat hij een jongen was,terwijl ik wel zeker wist [omdat ik die foto's had] dat het een meisje was.


    Jij zei dat je foto's van Mike had zonder make up en dat je daar uit op kon maken dat het een meisje is. Nou, die foto's heb ik ook heur. Chek mijn fb. Totáál geen meisje. ;]


    Scream for mercy!

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Damnit. Maar ik had echt wel gelezen dat hij dat niet wou zijn en gewoon zijn 'eigen stijl' heeft.


    Ik heb interviews GEZIEN, hij wilt het wel, dat zie je toch ook duidelijk? ;] En de foto's waar op staat; Mike Muller is a girl zijn niet van hem. Had hij zelf ook een filmpje van gemaakt. Hij had al die foto's bij elkaar gepropt en gezegt dat hij dat niet is, en wel dégelijk een jongen is.


    Scream for mercy!

    SleepingSun schreef:
    meschien is hij/zij wle 2 geslechtig net zoals wormen


    Je bedoelt hermafrodiet? :]


    Scream for mercy!

    Die met de boobs is Mike niet. :]


    You move me ......... Kurt