• Nou, ik wil mezelf dus graag gaan storten op de fotografie. :'D En daarom ben ik opzoek naar een goede spiegelreflexcamera.
    Ik heb ergens de Nikon Coolpix P 90 gezien, maar ik heb daarover dus ook gelezen dat het helemaal geen spiegelreflex is. Kan iemand me uitleg geven? 8D
    En dan nog iets.. Welke camera zou jij me aanraden? - Ik heb nog nooit met spiegelreflexcamera's gewerkt, dus hij moet wel wat makkelijk zijn om mee om te gaan. -
    Alvast bedankt (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Heb er geen verstand van, Sorry.


    .

    Een collega van mij doet een opleiding voor fotografie, dus die weet dat wel. Maar ik weet niet wanneer je er eentje wilt kopen, want ik spreek haar pas aan het einde van deze week. Dus als je geduld hebt, kan ik het dan even vragen voor je? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Een collega van mij doet een opleiding voor fotografie, dus die weet dat wel. Maar ik weet niet wanneer je er eentje wilt kopen, want ik spreek haar pas aan het einde van deze week. Dus als je geduld hebt, kan ik het dan even vragen voor je? :'D

    Als je dat zou willen doen? :D Heel graag =D
    Alvast bedankt (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wat was Spiegelreflex ookal weer? :'$

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Spiegelreflexcamera (:
    Ik kan het zelf niet uitleggen, maar daar snap ik er eigenlijk ook weinig van. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het zal allemaal wel :Y)

    heb ik geen verstand van :X, maar in de winkel kunnen ze vast wel uitleg geven of sommigen hier op Quizlet :'D


    -

    Ga naar me vader, die is obsessed door die dingen xd

    Ik heb haar zojuist maar een smsje gestuurd.
    En ze zegt:"Canon Eos 1 Mark 3 en de Nikon D300. Maar bijna alle Nikon en Canon camera's zijn goed. Ook Sony heeft tegenwoordig goede camera's."
    Ik hoop dat je hierdoor antwoord op je vraag hebt? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Ik heb haar zojuist maar een smsje gestuurd.
    En ze zegt:"Canon Eos 1 Mark 3 en de Nikon D300. Maar bijna alle Nikon en Canon camera's zijn goed. Ook Sony heeft tegenwoordig goede camera's."
    Ik hoop dat je hierdoor antwoord op je vraag hebt? :'D

    Dankjewel, ik heb het opgezocht, maar die gaan nogal boven mijn budget :'D
    Ik denk toch dat ik voor de Nikon p 90 ga xd
    Bedankt! :D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Geen verstand, I'm sorry :'D
    Maar goed, veel succes.8D


    ok

    PARAPLAN schreef:
    (...)
    Dankjewel, ik heb het opgezocht, maar die gaan nogal boven mijn budget :'D
    Ik denk toch dat ik voor de Nikon p 90 ga xd
    Bedankt! :D

    Tja, die dingen zijn aardig prijzig. Maar het ook waard, te zien aan de foto's van mijn collega. Maar zoals al gezegd, zijn bijna alle Nikon camera's goed. ^^ Alvast veel plezier met fotograferen. En alsjeblieft! ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Uhmpumpum..ik denk dat je dan beter een cybershot pakt? -is in bijna alle merken van fototoesteldinges-


    Imperfection Is Beautiful

    ik heb Nikon D60 is spiegelreflex, volgensmij x'D
    En hijs fucking goed en aardig makkelijk.
    is een aanteraden camera voor als je net begint enzo.


    The economy is suffering, let it DIE!