• Ik las het net.

    12 Michael Jackson fans have reportedly commit suicide in the wake of The King of Pop's sudden death last Thursday.

    Sky News quotes Gary Taylor, the head of the world's biggest Michael Jackson online fan club MJJcommunity.com, who says some fans can't cope with the news of the singer's death.

    He said: "I know there has been an increase (in deaths), I now believe the figure is 12. It is a serious situation that these people are going through but Michael Jackson would never want this. He would want them to live.”

    Taylor continued: "They can't accept it, they feel in some sort of different reality.

    “I'm stunned that he's dead. One minute he is coming here for concerts and the next he is gone.

    “I think the funeral will be where the reality kicks in that he is gone and won't be coming back, there will be a huge depression in the fan community when that happens."

    The music legend's close friend, Reverend Jesse Jackson, has also expressed his fears about the mental state of Michael's loyal fans saying they must pull together instead of taking their lives.

    He urged: "This is a time when hearts are heavy. There is great pain but great cause to celebrate Michael's life. It made Michael happy saying 'We Are The World'. Don't self destruct.

    "We fall down sometimes, we get back up. That's the right thing to do. In Michael's name let's live together as brothers and sisters and not die apart as fools."


    Hoezo je bent best wel ziek als je zelfmoord pleegt voor een popster?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dit gaat gewoon echt te ver ><
    Je moet verder gaan met je leven,ookal komen er harde en zware obstakels in de weg op de éen of andere manier zal je ze toch gewoon doorlopen en dat moeten die fans eens doen voordat ze zelfmoord pleegde X[ Maar op de één of andere manier vind ik het wel begrijpelijk


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    dit bedoelde ik dus met 'somige fans gaan echt te ver'. dit is gewoon belaggelijk


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Meadow schreef:
    Ik vind het hélemaal niet ziek.
    Als je een échte fan bent?
    Ik vind het ergens wel héél normaal.

    het is niet normaaol, als ze nu al zo reageren hoe zouden ze dan reageren als iemand die ze kennen en waar ze van houde sterft(fam,vrienden)?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Mannequin schreef:
    (...)Jij bent geen fan, dus jij kijkt van een ander punt(Ik ook hoor ;D). Voor hun was hij een held y'know. Sommige mensen zijn er kapot van.
    En het is niet de juiste actie, maar wij kunnen er niks over zeggen.

    Ik ben geen fan neen, maar dat neemt niet weg dat ik zijn muziek niet goed kon vinden - wat ik dus wel goed vond. + nog steeds vind ik het kansloos, bedoel voor je idool zm plegen is best wel ziek.
    Maar ff iets; Ze kénden hem toch niet persoonlijk - denk ik en dan vind ik dat nog kinda weird eigenlijk. Maargoed, shit happends.

    Exception schreef:
    Langs de ene kant dom, maar langs de andere kant begrijp ik het ergens? Ookal vind ik het niet goed.

    omg als TH stopt bijvoorbeeld dan pleeg ik toch ook geen zelfmoord :X

    Weetje wat ik in dit topic best wel grappig vind. Het gaat hier over MJ,en zelfs hier beginnen ze tokio hotel er al mee te vergelijken (':

    Real die-hard fans :]


    Scream for mercy!

    JOYCEVIPx schreef:
    Weetje wat ik in dit topic best wel grappig vind. Het gaat hier over MJ,en zelfs hier beginnen ze tokio hotel er al mee te vergelijken (':


    het was een voorbeeld xD

    Exception schreef:
    Langs de ene kant dom, maar langs de andere kant begrijp ik het ergens? Ookal vind ik het niet goed.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb echt genoeg van al dat Michael Jackson gedoe. --' Ahfft.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    Ik heb echt genoeg van al dat Michael Jackson gedoe. --' Ahfft.

    Eindelijk iemand die het zelfde denkt.

    dat gaat erover:S; maar ik begrijp hun verdriet wel. maar zelfmoord is nooit een oplossing dus ik keur da zeker niet goed ofso. ;S


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Exception schreef:
    Langs de ene kant dom, maar langs de andere kant begrijp ik het ergens? Ookal vind ik het niet goed.

    Inderdaad.
    Echt wel zielig ö

    Geen zin om de tekst te lezen, maar ik heb van me zusje begrepen dat ze van een flat [10-hoog] zijn gesprongen, fsoo.
    Oké, ik snap hun manier van denken, maar ik zou het nóóit doen.


    ok