• Ik zat vanmiddag samen met papa filmpjes van vroeger aan het kijken, en ik schaam me elke keer weer kapot. Dan zie je jezelf als 8 jarige op een schommel, terwijl je hardop zit te tellen hoeveel vriendinnetjes je al hebt op een camping. --' zit ik mijn broer in te maken met voetbal,[/dat is dan wel leuk] maar dan in de volgende stukje lig ik op de grond omdat hij me leuk onderuit trap, en lig ik keihard jankend op de grond. Dan denk ik elke keer weer. Damn dat ben ik niet. Er zijn natuurlijk ook wel leuke stukjes, als ik mijn zusje voor het eerst vast houd ofzo maar toch most of the time is het door de grond zakken.

    Vinden jullie het ook zo kut om dat soort dingen terug te kijken?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, mijn mama en mijn zus zitten mij dan altijd uit te lachen. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Uhu,ik vind het ook kut -_-' Of naar die musicals kijken van het school toen je een jaar of 8 was en je moest mee doen aan die musical ö Dat is pas rampzalig als je het terug ziet ^^ Vooral als u moeder dan het leuke idee krijgt om het te laten zien aan u vriendinnen

    Ik vind het altijd ontzettend grappig xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Ik vind het altijd ontzettend grappig xD

    Het is grappig als het anderen zijn maar als het om mij gaat, vind ik het niet grappig.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb geen filmpjes van mezelf vroeger, deden mijn ouders niet aan. wat ik best wel jammer vind ><


    -

    Wij hadden vroeger geen camera. ._.

    Ik vind het altijd wel leuk om die dingen terug te zien, zelfs al zijn ze een beetje raar ofzo. Ik bedoel, je was jong. Dat heeft iedereen, van die rare momenten. Ik schaam me er meer voor als er nu zoiets gebeurd dan dat het vroeger gebeurde.


    rules don't stop me

    Ja, maar ik lach mezelf zo vaak uit, dus vind ik het niet echt erg. :X
    Vooral die keer toen ik netjes met mijn communiekleertjes naar beneden moest komen en die schoenen waren zo glad dat ik uitgleed en naar beneden donderde. En dat staat op film. --' Maar het is wel grappig. x]


    You'll never dream alone. <3

    Mijn moeder en zus vinden het leuk om foto's van mij toen ik baby was te laten zien aan mijn zus dr vriendje toen ik in bád ging O.O En dan laten ze die niet alleen aan mijn zus dr vriendje zien, aan heel de familie <.<

    Conspiracy schreef:
    Mijn moeder en zus vinden het leuk om foto's van mij toen ik baby was te laten zien aan mijn zus dr vriendje toen ik in bád ging O.O En dan laten ze die niet alleen aan mijn zus dr vriendje zien, aan heel de familie <.<

    oO ouders zijn soms zo gevoelloos.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    o ja, I hate it. Niet die films van als ik zo nog mini was, ge weet wel; de baby-peuter-kleuter periode, dat vind ik wel leuk om naar te kijken. Maar de periode daarna, de lagere school enzo.. damn --

    jups...
    Val ik met mijn snuffer midden in een modderplas...
    Vet janken , en iedereen lachen :S

    Idd..

    ik word altijd uitgelachen met die filmpjes ;x want dan wil ik de baas spelen over een kalfje x-x en zeg ik ''KALFJE BLIJF''en dan liep die weg,.. :x


    We can only learn to love by loving.

    ik vind da hilarisch. x) ik lig altijd strijk als ik zulke beelden van mij terug zie x)
    ik toon ze zelf aan iedereen da het wil zien van mijn vriendinne. zo grappig vinnek et x)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    viedeogame schreef:
    ik heb geen filmpjes van mezelf vroeger, deden mijn ouders niet aan. wat ik best wel jammer vind ><

    mijn ouders ook niet. :(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.