• Ik zat vanmiddag samen met papa filmpjes van vroeger aan het kijken, en ik schaam me elke keer weer kapot. Dan zie je jezelf als 8 jarige op een schommel, terwijl je hardop zit te tellen hoeveel vriendinnetjes je al hebt op een camping. --' zit ik mijn broer in te maken met voetbal,[/dat is dan wel leuk] maar dan in de volgende stukje lig ik op de grond omdat hij me leuk onderuit trap, en lig ik keihard jankend op de grond. Dan denk ik elke keer weer. Damn dat ben ik niet. Er zijn natuurlijk ook wel leuke stukjes, als ik mijn zusje voor het eerst vast houd ofzo maar toch most of the time is het door de grond zakken.

    Vinden jullie het ook zo kut om dat soort dingen terug te kijken?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    whahah ja x) als ik mezelf daar zie in onze filmpjes van de verhuis en mij daar hyper zie springn en zingen: BOOOBB DE BOUWER! KUNNEN WIJ HET MAKEN?
    & maar steeds aan m'n pa zijn oren zit van: papaa! ik wil spelen! PAAAAA!!!

    whaha zit ik te denke: wat een kind was ikxD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hmmm wij hebben zo geen filmpjes eigenlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vindt het ontzettend leuk om filmpjes van vroeger te kijken, maar dat heeft dan ook zo zijn redenen.

    ik heb ook niet zo'n filmpjes,en ik had het net heel graag wél gewilt


    everybody needs a song.

    bwau, meestal lach ik mezelf dan ook uit. (':
    Ik vertel het zelfs aan andere mensen en die lachen dan - samen met mij - mij uit. =D
    Hallo, ik ben prettig gestoord. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    bij ons deden ze dat geluukig met zo'n oude camera die ze niet meer maken... en laat die nu toevallig kapotgevallen zijn ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vind het niet erg als we terug kijken naar baby films enc, het meeste van de tijd moet ik kei hard lachen, ik schaam me meestal niet voor die dingen xD Ik ging laatst een film terug kijken, ren ik van een berg af met een parasol in mijn handen en sta ik wild te springen en te schreeuwen: I Can fly, ik kan vliegen" xD Was zo grappig gezicht ;p


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    uhuh gelukkig hebben wij geen tot amper van die filmpjes.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    normaal ben ik niet zo abnormaal theatraal x'D deze is ook beschamend :x en mijn broertje gilt op de achtergrond 'VOETEN OMHOOG!' ik was daar net 13 ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb nog een flimpje van toen ik 1 werd :'D Toen kreeg ik een taart voor me gehouden, stak ik m hand in dat kaarsje ><

    Volgens mij hebben wij helemaal geen filmpjes van vroeger. Alleen maar foto's.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nou dat heb ik dus ook ik was van mijn fiets gevallen was 6 fzo xD
    nou ik had me hele kin fxcking hard kappot staat dat op film gaat me broer zeggen Goh doet je kin pijn X_x

    We hebben een video waarop ik nog een baby was. Mijn buurmeisje had zooooooooon snotterbel en ze veegde die dus weg met een zakdoek. En wat gebeurt er dan? ,,Anouk ook snuiten." Smijt ze doodleuk die zakdoek in mijn gezicht Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    viedeogame schreef:
    ik heb geen filmpjes van mezelf vroeger, deden mijn ouders niet aan. wat ik best wel jammer vind ><


    Same.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik was een schattig dikkerdje .. maar daar schaam ik me niet over , de meeste filmpjes die ik heb van men hele vroege jaren zijn schattig en neit beschamend

    behalve die dat ik in men pamper hevig sta te dansen op tiritumba van Helmut Lotti ö
    <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me