• Goede avond,

    Ik zit ergens mee, en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb namelijk nog niet zolang geleden mijn vriendin gedumpt, omdat ik niet meer van haar hield. Althans, dat dacht ik toch echt. Nou ik haar vandaag aan zag lopen vanaf het station dacht ik; Is dat háár?!

    Ik voelde me helemaal gelukkig worden, ik had haar ook al een tijdje niet gezien. En toen ik naar haar toe liep in de aula, dacht ik dat ik dood ging! Haar gezicht was mooier dan ooit!

    Nou is mijn vraag; Zal dit betekenen dat ik weer terug verliefd op haar ben, of het misschien altijd nog steeds was?
    Of komt het gewoon omdat ik haar mis? We waren ten slot van rekening al wel heel lang samen, dat is mij nog nooit gelukt.

    Help?

    Bedankt voor het lezen. x


    Scream for mercy!

    misschien zaten jullie in een sleur en had je deze break nodig om te beseffen dat je nog van dur houdt? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    even je titel aangepast, er stond veriefd ^^
    en zoals Trafficlight zei; mss moest je even afstand nemen om te beseffen dat je haar nog graag ziet..?
    edit: oh en mss kan je er eens over praten met haar. Als zij jou ook nog graag ziet kunnen jullie mss weer opnieuw beginnen?

    - deelt mening van UseSomebody -