• doe de samba _O_


    -

    nee, het doet geen zeer. het zit er gewoon. x'D
    maar wat was er zo super dan? ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nou er komt weer zo'n lang verhaal in 2 delen oke ? ;D


    -

    hahaha, ga lekker typen kind. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik werd vanmorgen wakker doordat mijn deur open werd gedaan en ik gelach hoorde. dus ik keek op en zag mijn moeder in de deuropening staan met mijn bf naast haar ;D die moest werken in mijn dorp (ze woont zelf 2 dorpen verder) en was om 11 al klaar en had even bedacht om langs mij te gaan. dus die bleef bij mij tot kwart voor 12 en ging toen naar huis, toen belde ik haar of ze wou zwemmen en toen hadden we afgesproken. nouja blabla toen liepen we naar het diepe bad toe en zei ze 'kijk anne' en ze wees naar hem. (ja het is een hem en hij is mijn crush ;$) dus ik kijken en hij was het (A) met een vet sexy zwembroek aan en als hij uit het water kwam ging ie sexy zijn haar goed schudden :9~ dus ik staren heel onopvallend, maar het viel blijkbaar zijn vriend wel op want die keek steeds x'D maargoed, anne keek ook steeds terug.
    DEEL 1, deel 2 volgt snel :9~


    -

    gaverder. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    en toen gingen ze op het veld liggen dus ging ik alie irriteren in het water. en toen gingen we ook op het veld liggen en kon ik anne zien met zn coole zonnebril op vanwaar ik lag en toen keek hij ook (A) en toen gingen hun het water later weer in en ging ik zonnen. na een tijdje wou ik ook weer zwemmen want het werd warm en ging alie (mijn bf dus) mee. en wij liepen langs anne en zn vriend en anne zei vet schattig en vrolijk hoi :9~ dus ik heel vrolijk hoi terug zeggen en ging toen het water in. en na tijdje in het water gezeten te hebben moest alie naar de wc dus ik ging met haar mee en we liepen weer langs anne. en die stond op zo'n startblok en ik pakte zijn kuit vast en ik zei zo 'niet vallen he' en hij zei zo 'mag je wel doen' en hij ging met zn buik naar mij toe staan en ik duwde tegen zn buik en hij viel in het water en toen zei hij 'wat een kracht zeg' :') en ik liep naar de wc en keek even en zag hem vet lief lachen. (zijn buik voelt vet sexy aan:9~) en toen blablabla en toen ging hij weg en ik zorgde ervoor dat ik en alie vlak langs hem liepen en toen vroeg hij of ik ook naar huis ging maar ik zei nee want het zwembad was nog halfuur open en toen zei hij vet lief doei en ik ook :9~ en dat was mijn superdag (A) en hij was super omdat ik met hem gepraat heb :9~


    -

    hij is zo schattig :9~ en hij is een jaar jonger dan mij maar dat maakt niet uit want hij is cuteeeeeeeeeeeee :9~
    en hij is degene die mij ontgroend heeft :') dus hij kent me wel (A)


    -

    dat lijkt me logisch dat ie je kent x'D
    heette hij niet jesse ofzeu?
    of heb ik nou een verkeerde voor me? :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee jesse is iemand anders (A)


    -

    oh shit x'D
    nou voel ik me vet dom. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    haha maakt niet uit.
    anne is mijn crush en jesse is gewoon vet lekker :9~


    -

    hahaha okay ;D
    maar ik ga jac.
    doeeeeei «3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ah bah.
    ik ben uur geleden ofso weer ongesteld geworden -.-


    -

    (huil)
    byebye naomi homie n_n'
    (ll)


    -

    Ik heb me nog nooit zo hard in iemand kunnen vergissen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker