• De stelling van vandaag luidt:
    Op de kosten van de school moet er een schoolbus zijn die langskomt bij kinderen die dat graag willen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ja
    Er zijn kinderen die verweg wonen en in de regen en al naar school moeten fietsen.
    Maar voor mij is dit niet nodig.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik vindt het zelf niet nodig

    met de bus ofzo gaan is toch leuk?
    zelf wordt ik meestal gevoerd <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Het zou zelfs handiger zijn moesten ze gewoon mijn buzzypass betalen :').

    Dan moeten ze het niet voor kinderen die het graag willen doen, maar dan voor iedereen. Of iedereen, of niemand.
    Het moet dan wel gelijk zijn.


    -

    ja man, dat zou geweldig zijn.


    Some people make the world special just by being in it

    Aangezien ik 2 uur moet reizen om op school te geraken, vind ik dat een geweldig goede stelling! (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    mee eens!


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    ILoveHajar schreef:
    Dan moeten ze het niet voor kinderen die het graag willen doen, maar dan voor iedereen. Of iedereen, of niemand.
    Het moet dan wel gelijk zijn.


    daar ben ik het mee eens


    stay Nyappy

    Is dat niet Amerikaans?
    Ik vind het wel een goed idee ALS de bus een 'groene' bus is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ILoveHajar schreef:
    Dan moeten ze het niet voor kinderen die het graag willen doen, maar dan voor iedereen. Of iedereen, of niemand.
    Het moet dan wel gelijk zijn.

    dat vind ik ook.

    ILoveHajar schreef:
    Dan moeten ze het niet voor kinderen die het graag willen doen, maar dan voor iedereen. Of iedereen, of niemand.

    Het moet dan wel gelijk zijn.


    History is not hatred.

    sure, maar dan moeten ze misschien zoiets doen van dat ze dan de dag van te voren op moeten bellen om te reserveren voor die bus, omdat ik niet denk dat mensen elke dag met de bus willen (ik fiets meestal liever)

    en op dat niet iedereen die graag wilt maar iedereen, dat snap ik niet helemaal, anders komt hij ook naar mensen die liever gewoon fietsen, er hoeft toch geen bus te komen als je daar niet mee mee wilt?


    rawr! I'm a pirate

    ILoveHajar schreef:
    Dan moeten ze het niet voor kinderen die het graag willen doen, maar dan voor iedereen. Of iedereen, of niemand.
    Het moet dan wel gelijk zijn.

    Daar ben ik het mee eens.

    Het is handig maaar
    dan moet je nog eerder opstaan:(
    want je moet dan ook die andere kinderen ophalen ofcourse

    voordeel: je komt nooit te laat tenzijn je de bus neemt :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Voor!
    Alleen zou ik er niet veel aan hebben aangezien ik 5 minuten moet stappen en ik er al ben. ^^


    Let the Night embrace you