• De stelling van vandaag luidt:
    De toelatingsnormen voor universiteiten in Nederland zijn te hoog.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Masterpiece schreef:
    Daar heb ik geen verstand van. :')


    You'll never dream alone. <3

    Euhm,
    geen idee.
    :Y)

    Néuh. Als je het niet kan dan kan je het nou eenmaal niet, of je hebt gewoon niet goed genoeg je best gedaan. Je moet er wel voor werken. En als je het gewoon niet kan dan is de universiteit zelf toch wel te moeilijk.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    je moet natuurlijk wel slim zijn ha (:


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    nee, ik vind dan dat die mensen die naar de universiteit willen meer hun best moeten doen =|

    Niet eensch. NL staat bekend om een vrij goede scholing. Als je de eisen van een goed aangeschreven universiteit verandert, dan zie je binnen een niet al te lange tijd het niveau al weer dalen...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nee ik vind niet,
    like,
    als een idioot als ik al word aangenomen, zijn ze eerder te laag denk je niet?

    Mannequin schreef:
    nee, ik vind dan dat die mensen die naar de universiteit willen meer hun best moeten doen =|

    Ja, vind ik ook, vwo kun je niet echt een uitdaging noemen, als je zegmaar een goed stel hersenen hebt. |:

    Nee niet echt. In de Filippijnen, daar zijn de toelatingsnormen pas hoog. Het lijkt simpel: iedereen die een toelatingsexamen doet kan er naartoe maar je moet een gemiddelde halen dat overeenkomt met 8.7/9, over alles.


    No growth of the heart is ever a waste

    als je er naar toe wilt moet je gewoon je best er voor doen. zo simpel is het


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ja, waarom zou ik in godsnaam duits moeten kunnen als ik een NEDERLANDSE opleiding of een ENGELSE opleiding wil doen over voeding?


    I believe i can <3