• Hoi allemaal!

    Ik ga morgen bij beide oren een tweede gaatje laten schieten. Ik gebruik nog altijd mijn zweerknopjes van toen ik in de 2e (of 3e?) mijn gaatjes liet herschieten, alleen ik weet echt niet meer of ze van roestvrijstaal of zilver zijn. Ik vraag me af of ik dat nog kan achterhalen voor morgen, maar ik wil sowieso voor een veilige keus gaan. Wat raden jullie aan: roestvrijstaal of zilver? En waarom? :']

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 23:22 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zilver, sws. In de andere zit nikkel en dat kan je beter niet als eerste gebruiken.
    Maar je kan ook advies vragen op de plek waar je ze laat prikken (schieten doen ze wss niet meer).

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 23:31 ]

    De zweerknopjes zijn gemaakt van chirurgisch staal dacht ik.
    Verder zou ik ook zilver aanraden, minste kans op infecties.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zilver, for sure. Volgens mij zijn ze verplicht daarmee te schieten als je het bij een juwelier doet, bij een tattooshop weet ik het niet. :')

    Hanaemi schreef:
    Zilver, for sure. Volgens mij zijn ze verplicht daarmee te schieten als je het bij een juwelier doet, bij een tattooshop weet ik het niet. :')


    Ik ga schieten bij Claire's, want ik heb goede verhalen gehoord over het filiaal in mijn stad. Alleen volgens mij is juist chirurgisch staal verplicht, toch? Dat bedacht ik me ook opeens. ;o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    JamesPotter schreef:
    De zweerknopjes zijn gemaakt van chirurgisch staal dacht ik.
    Verder zou ik ook zilver aanraden, minste kans op infecties.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Tegenwoordig schieten ze enkel nog maar goud omdat de kans op allergie dan kleiner is. Je kan ook altijd zien of je oude van zilver zijn op niet, want daar staat de code 925 op


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Tegenwoordig schieten ze enkel nog maar goud omdat de kans op allergie dan kleiner is. Je kan ook altijd zien of je oude van zilver zijn op niet, want daar staat de code 925 op


    Ik heb net geschoten met roestvrijstaal. Ik kon ook kiezen voor goud, maar ik ben niet zo'n goudtype aka goud staat me niet mooi.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat vind ik persoonlijk een domme keuze, maar jij zal wel beter weten tegen wat je wel of niet kan. Heel veel mensen zijn namelijk allergisch aan roestvrij staal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dat vind ik persoonlijk een domme keuze, maar jij zal wel beter weten tegen wat je wel of niet kan. Heel veel mensen zijn namelijk allergisch aan roestvrij staal.


    Ik heb er de vorige twee keren geen allergische reactie op gehad, dus ik verwacht nu ook niet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hedeby schreef:
    (...)

    Ik ga schieten bij Claire's, want ik heb goede verhalen gehoord over het filiaal in mijn stad. Alleen volgens mij is juist chirurgisch staal verplicht, toch? Dat bedacht ik me ook opeens. ;o


    Ik heb voorkeur voor het laten schieten bij een juwelier omdat ik dat op de een of andere manier meer vertrouw, maar jouw keuze. En t ziet er leuk/mooi uit!

    Ik heb altijd zilvere oorbellen aangezien mijn oren gaan ontsteken van alles waar Nikkel inzit, dus ik raad vooral zilver aan. ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hanaemi schreef:
    (...)

    Ik heb voorkeur voor het laten schieten bij een juwelier omdat ik dat op de een of andere manier meer vertrouw, maar jouw keuze. En t ziet er leuk/mooi uit!


    Ik vertrouw Claire's wel daarin, moet ik eerlijk zeggen. In Nederland zijn ze vrij streng over wie mag piercen en de regels daarom; waar in andere landen bij Claire's wel helixen mogen worden geschoten, mag dat in Nederland niet, geloof ik. Ik heb mijn eerste gaatje overigens wel bij een juwelier geschoten.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 15:59 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lindir schreef:
    Ik heb altijd zilveren oorbellen aangezien mijn oren gaan ontsteken van alles waar Nikkel inzit, dus ik raad vooral zilver aan. ^^


    This. Ook laat ik mijn oorbellen liever schieten bij een juwelier dan een af andere accessoirewinkeltje.


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    This. Ook laat ik mijn oorbellen liever schieten bij een juwelier dan een af andere accessoirewinkeltje.


    Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over Claire's' beleid en ik was niet meer of minder bang dan bij een juwelier. Claire's doet wereldwijd enorm veel piercings, dus ik neem aan dat ze goede training krijgen. Daarbij, in Nederland moet je gecertificeerd zijn als persoon en niet alleen als zaak, dus ik vertrouwde mijn oorlelletjes wel toe aan die mevrouw. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife