• Haai mensen!
    Misschien wisten sommige onder jullie het al maar gisteren [13/07] was Tokio Hotel er voor hun laatste [jammer genoeg :(] concert van dit jaar te doen en ik was erbij! Hieronder kan je m'n verslagje zien ;)

    Zaterdag 12/07/08
    Omstreeks 8 uur kwamen we aan bij de familie van me waar we bij gingen overnachten die dicht bij Werchter woonde. Ik, Kate[katexxxBill] en Sam [Een jongen jah en géén homo] bleven bij de tante van m'n moeder slapen terwijl m'n moeder en m'n zus bij m'n moeder haar nicht gingen slapen. 's Avonds als we op ons bed lagen [nog niet in pyjama] schrik ik ineens en roep : "GÄNSEHAUT NOG!"[Was nog een actie om gänsehaut omhoog te halen bij 1000 oceans] Kate springt recht en ik pak m'n gsm. Snel tikik het nummer van m'n moeder in en vraag of we ff naar daar mochten om Gänsehaut af te drukken. Haar nicht woont immers naast haar tante. We snelle naar daar en bellen aan. En daar komt m'n achternicht Lieze de deur openen. M'n achterneef Jonas zat in z'n kamer en komt dan uiteindelijk ook naar beneden. Lieze start de computer op en ik typ gänsehaut op het blad. Daarna druk ik het af en gaan we nog ff in de keuken naar m'n tante. Wat blijkt dat Jonas volgend jaar naar Graspop wil maar dat doet er niet toe xP. Na een tijdje gaan Kate, Sam en ik terug naar m'n moeder haar tante om te gaan 'slapen'. Eerst poetste we onze tanden en kleeden ons om en daarna gingen we in het bed. Eerst dachten we direct te slapen maar het bed waar ik en Kate in lagen was té zacht en het ging té gemakkelijk op en neer. Wat begint Kate te doen? Zo op en neer te gaan precies alsof ze... Noujah je weet wel xD. En Sam die in het bed ernaast lag vond het leuk om kreungeluidjes te beginnen maken :P. En dan opeens horen we van beneden iets tegen het plafond. Het was mama haar tante die tegen het plafond tikte om te zeggn dat we stiler moesten zijn. "Gaan we anders niet proberen slapen? We moeten er morgen om 4 uur 's ochtends uit dus denk ik dat dat het beste is." zei Kate dan opeens. Sam en ik stemde toe en we probeerde te slapen. Wat moeilijk lukte want er was zo'n irritante klok die een hee tijd bleef doortikken. Na een hele tijd te bllijven praten over SouthPark sliepen we uiteindelijk toch.

    's Morgens om 4 uur
    Ineens kwam de tante van m'n moeder binnen en ze deed het licht zomaar aan en zei : "Opstaan!" Zo rap als we konden klede we ons aan en spurte we naar beneden waar we koffie gingen drinken :P. En daarna deed de nicht van m'n moeder ons naar Wercher Boutique. Daar kwamen we aan om 5 uur en als we daar stonden was het nog donker. Ook lagen er al mensen [Gelukkig niet té veel]. En opeens kwamen er 2 Nederlandse meisjes naar ons die gewoon vragen :"Ja, jullie steken toch niet voor eh want wij liggen hier al van gisteren. Staan jullie maar ergens achter hun." En ze gaan terug weg. We draaien onze ogen en gaan ergens zitten. Om half 7 zette we ons dichter bij de poort, begint er een Duits wijf tegen ons te zeggen : "Jullie mogen daar niet zitten." Ik bedoel, wat hebben hun daarmee te maken?!? De uren leken voorbij te gaan als dagen maar uiteindelijk kwamen ze de poorten open doen! Hét moment van de waarheid. Al snel werd er gedramt en daardoor had Kate een schram op haar arm maar we liepen door en geraakte uiteindelijk met veel moeite bij het podium. Daar stondenwe op 3(!) meter afstand van. Na een uur te wachten kwam er opeens een bruinharige bitch op het podium die de eerste artiest aankondigde. Milow. Me hem heb ik supe veel zitten meezingen en voor de grap zitten roepen : "Milow! We love you!" Na 3 kwartiertje kwamen ze alles klaarzetten voor Zornik die na 25 minuten wachten ook opkwam. Na Zornik [Die te laat was] zette ze al de spullen klaar voor Th en na 25 minuten kwam die bruinharige weer en zei : "WIe willen jullie?!" En wij : "TOKIO HOTEL!" En zei dat nog 100 keer vragen en dan kwam het moment dat er geduwt werd en dat we de eerste klanken hoorde van "Breakaway". Daarna werden er nog liedjes gezongen zoals Love Is Dead, Don't Jump en Reden. Bill heeft 4 keer naar mij gewezen en bij de actie bij Monsoon was ik als enige nog aan het Bellenblazen, komt Bill naar onze kant en kijkt die zo met z'n ogen die übersexii blik enlacht die tegelijk superlief naar me(H). Na Tokio Hotel gingen de meeste gewoon in de weide zitten. Rond 6 uur komen we Eva tegen. Eva is een vriendin van de mama van Sam en werkt voor iets ginter. Ze had gezegt dat ze ging proberen zorgen voor backstagepasjes voor ons alleen jammer dat de bandjes op waren en dat nieman bij Th mocht omdat Th pised off waren. Op Werchter Boutique ben ik een oud-leerkracht van me tegengekomen xD. Een tijd later kwam James Blunt. Begon die spast opeens Frans te praten -.-. Na James Blunt [denk ik] kwam Santana 2 uur. Eigenlijk was dat best nog wel erg goed voor een gast die over de 60 jaar was. Man! Wat kon die gitaar spelen! Na een uur naar Santana te luisteren tehebben gingen we terug in de wei zelf staan. Nou, we gingen zitten :P. En opeens zie ik een bus rijden. "KATE DE TOURBUS VAN TH!" roep ik en we springen recht en rennen naar de hekken. Nou, het was gewoon de bus voor de manger enzo. Daar hebben we foto's van getrokken en over de bakken gehangen waar de mannen in plaste xP. Als Santana gedaan had gingen we stillaan terug naar de poorten. Het was 23.00 uur en we moesten nogff stappen. Eerst vroegen we de weg aan mensen die daar werkte en ze zeiden dat het op en al 15 minuten stappen was. Kwamen we bij de volgende mensen die de straten afsneden bleek het anderhalf uur te zijn! Gelukkig kwam er net nog iemand aan die de straten moest afsluiten met z'n auto en bracht die ons tot waar we hadden afgesproken. Na een kwartier op een rotonde gezeten te hebben en gezwaaid te hebben naar de mensen die voorbij kwamen kwam de nicht van m'n moeder aan met d'r auto [Waar we mee meereden] en reden we naar haar huis. Rond 12 uur 's nachts waren we bij haar thuis en dronk m'n moeder nog een koffie terwijl Sam, Kate,Stephany en ik in de zetel al bijna in slaap lagen. Na d'r koffie vertrokken ook wij naar huis. Rond kwart over 1 kwamen we thuis, maakte we het bed waar Sam op moest slapen klaar, deden onze pyjama aan en gingen slapen. Die nacht heb ik nog gedroomt over hoe het zou kunnen zijn geweest mocht ik toch backstage zijn geraakt.

    AMEN


    Als je dit allemaal gelezen hebt bent je vetgeil man xD


    Dat was dus de mooie dag van Werchter Boutique.
    Oowjah Bill heeft ook supercute 'Werchter' 2 keer geroepen.

    Foto's kan je hier zien : http://nl.netlog.com/LoveIsALie__/photo

    Het gaat waarschynlijk door tot pagina 3 of 4 en het zijn alle foto's in het zwart/wit die ik heb getrokken. Er staat wel ergens een bewijs tussen dat Bill naar mij wees :P

    xxx(H)

    Nou, zolang duurt het toch niet om m'n verslagje te lezen xP

    Ik heb het gelezen :'D
    Haha .Het was echt geweldig.
    Stond helemaal vooraan bij Tom. Maar dat weet je denk ik inmiddels wel :'D Leuke foto's.

    Ik heb het gelezen :'D
    Haha .Het was echt geweldig.
    Stond helemaal vooraan bij Tom. Maar dat weet je denk ik inmiddels wel :'D Leuke foto's.


    Gelukzak!
    Ik had ook helemaal vooraan aan de hekken willen staan maar soit.
    Thanx ;)

    Coel verlsag (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Nou, véél succes heeft dit topic xP

    Dat komt nog wel :'D
    Je succes.

    ik heb daar ter plekke "geslapen" (A) wat je slapen kunt noemen xD gwoon liggen, op de harde grond :')

    Lekker toch :'D
    Ik heb er ook gelegen :'D

    Nou, ik mocht niet gaan slape :(

    ik stond er ook tussen, het was geweldig
    en ik heb ook met mijn bellenblazer belletjes geblaast(H)


    One Day you'll remember me...

    Omg. ZO jammer dat die actie gelukt was --'

    ikwas er ook ..

    en manon ook ..

    manon was zo de hele tijd aan het zwaaien naar bill maar hij zag ons niet en ik pakte manon op en ze zwaaide naar bill en ineens zwaait hij terug:) wij mege blij :)... ik kan me het ook hebben ingebeeld natuurlijk:)

    en er was nog iemand , waarmee ik terug naar huis ging, en toen gustav op het podium kwam keek die zo recht injulie haar ogen :)

    en bill vond die belletjes wel leuk volgens mij want hij had zo een mege mooie lach op zijn gezicht toen hij monsoon aan het zingen was:)

    Nou, hij vond de belletjes saai, want hij zag het een maandje geleden ook al -.-'
    En ja ik weet dat want ik heb het gevraagd.