• Hebben jullie op nederland 3 daarnet het concert van MJ gezien? Het was van zijn 'Danger' tour, uit 1992. Geweldig concert geweldige man... Hij mocht dan een beetje raar zijn, op muziekaal gebied was hij geniaal! Ik kan het nog steeds niet bevatten, hij is er gewoon niet meer...

    R.I.P Micheal Jackson (huil)


    -

    Ik heb het gezien ja! Ik heb nog steeds het gevoel dat hij leeft, ik kan het gewoon niet bevatten dat hij gestorven is.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb er niet naar gekeken.


    Tanya is de beste.

    Aurelia schreef:
    Heb een deel gezien, op het eind vloog ie het podium af. Daar waren z'n verzekeraars niet zo blij mee, maar goed. Het was een mooi stukje entertainment.

    Haha, idd dat vond ik echt gaaf! :]


    -

    Trafficlight schreef:
    het kan me niet zo heel veel schelen.

    ja dit dus.

    raindrop schreef:
    Ik heb het gezien ja! Ik heb nog steeds het gevoel dat hij leeft, ik kan het gewoon niet bevatten dat hij gestorven is.

    The same here.


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    (...)
    The same here.

    Raar hea, ik mis hem niet maar het is zo raar O.o


    -

    heb een klein stukje gezien dat hij een fan knuffelde ofzo? Ö

    Aurelia schreef:
    Heb een deel gezien, op het eind vloog ie het podium af. Daar waren z'n verzekeraars niet zo blij mee, maar goed. Het was een mooi stukje entertainment.
    OO wacht die heb ik op Dvd :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Het laatste lied heb ik gezien, want ik moest leren.


    Think before you act.

    Ik heb het gezien, in de reclames van CSI & Bones. Maar het was inderdaad wel indrukwekkend.


    Destroy what destroys you.

    Haha, ik ga vanavond naar zijn herdenking kijken. En nu ga ik ff luisteren naar Beat It! <3


    -