• Topics met deze vragen zullen een slotje krijgen!

    Er waren inmiddels best veel sticky topics in dit subforum. Vandaar dat je ze nu in dit topic kan vinden! Voor meer/precieze uitleg, klik op de links.

    Geen mail ontvangen?
    Waarom krijg ik geen mail meer?
    Quizlet heeft regelmatig problemen met Hotmail/Live door het vele gebruik van de mails. Het komt voor dat men ineens geen mails van Quizlet meer ontvangt. Meestal ligt het probleem bij Hotmail en kunnen wij er zelf niet zo één twee drie iets aan doen. We raden onze leden dan ook aan om in dat geval een Gmail adres aan te maken via www.gmail.com, en je mailadres op Quizlet natuurlijk wel te veranderen. Voortaan ontvang je dan alle mail op je Gmail account.

    Vragen alleen over Quizlet.nl
    De vragen die je steld in dit subforum mogen alleen gaan over Quizlet. Vragen over andere dingen, bijvoorbeeld over welke kleur schoenen andere users het leukst vinden, kan je plaatsen in het Stamcafé.

    Woord verwijst naar een URL.
    Hoe laat ik een woord verwijzen naar een url?
    We kennen allemaal wel de oude manier om links weer te geven door middel van het welbekende url-knopje. Inmiddels is het ook mogelijk om een link als een woord weer te geven. Dat doe je door bij het openen van de code een = achter de url te zetten. Daar achter plaats je weer het webadres van de pagina waarnaar je wilt linken. In de ruimte tussen de opende en sluitende code plaats je het woord dat de link moet weergeven. Het sluiten gaat zoals gewoonlijk. Denk er wel aan om http:// vóór het webadres te zetten. Met enkel www. ervoor pakt Quizlet de link niet.
    Men typt dus het onderstaande. Let op, wel zonder de spaties.

    Woord als link [ /url]

    'Hoe maak ik een topic'
    Hoe maak ik een topic?
    Een topic maken is in principe heel simpel. Om een nieuw topic te starten klik je op ‘Forum’ in het linkermenu, dat staat vlak boven ‘Actieve Topics’. Vervolgens kies je het subforum waar je topic thuishoort. Gaat het over liefdesverdriet, dan hoort het onder ‘Relatie’ en gaat het over een gerucht rond Tokio Hotel dan hoort het onder ‘Geruchten’. Ben je eenmaal in dit subforum, dan klik je links bovenaan op ‘Nieuw Topic’. Je kiest een passende titel voor je topic die de inhoud duidelijk beschrijft en schrijft wat je te zeggen hebt. Ben je daar klaar mee, klik je op ‘Maak nieuw topic’. Hierna zal je topic in ‘Actieve Topics’ verschijnen en kunnen users er op reageren.

    Oplossing voor niet-jpg bestanden
    Open het bestand/de foto in paint. Kies voor opslaan als. Daar kan je een naam invoeren en daaronder staat: Bestandstype. Dan kies je voor jpg. En dan sla je hem op.

    Links in een topic/reactie zetten kan niet met www. ervoor.
    als je Quizlet [/ url] doet, dan doet de link het niet. De link doet het wel als je http://www.quizlet.nl doet, of http://quizlet.nl

    Hoofdstuk in verkeerde story geplaatst (quiz converter)
    Je kan via aanpassen het hoofdstuk in een andere story zetten.

    Hoe zet je een foto in de beschrijving van een story
    Je slaat allereerst de foto op je computer op. Dan ga je naar http://www.tinypic.com en upload je hem. Je neemt de direct link en plaatst die tussen de onderstaande codes bij de beschrijving van je story:

    [ img]hier de direct link[ /img]
    (ZONDER SPATIES!)

    Ricks uitleg topics:
    Mijn foto's uploaden niet. Wat kan ik doen?
    - Indien het geen .jpg bestand is
    Wanneer een foto geen .jpg bestand is, kun je de afbeelding openen in Paint. Klik op 'Opslaan als' en zorg ervoor dat er bij 'Opslaan als', onder 'Bestandsnaam' staat dat je hem wilt opslaan als .jpg (JPEG) bestand. Sla hem op deze manier opnieuw op en Q kan de foto zonder problemen uploaden.

    - Indien bovenstaande niet werkt

    Mocht het bovenstaande niet lukken, upload de foto dan even naar Hyves, Netlog, VF, Myspace of Tinypic en sla ze vanaf daar opnieuw op. Let er wel op dat je de automatisch verkregen naam behoud.

    Hoe maak ik een plaatje kleiner voor quizlet?

    Templates: Ontwerpen, aanpassen, ongedaan maken.

    Voor overige onderwerpen kun je de help pagina raadplegen.
    Mocht je vraag dan nog niet beantwoord zijn, neem dan gerust contact op met iemand van de crew.

    Groetjes, MACRISTINE, RandomRhythm en Krullie.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 18:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 aug 2011 - 19:03 ]

    oe een sticky voor de sticky's das handig

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 12:41 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Eindelijk die berg sticky's weggos. _O_

    super gedaan ^^!


    everybody needs a song.

    Dit is wat overzichtelijker, nice. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Top! (:


    when words fail, music speaks.

    Great idea ^.^


    I clicked my heels and wished for you.

    Geniaal krull _O_

    Mooimooi.


    "I shut my eyes in order to see.'

    goood :D


    i know you'll be my paparazzi *

    super!

    Cool (:


    Never run out of reasons to smile...

    Krull is geniaaal (: Ook met dat algemeen topic voor accounts op andere sites enzo. :9~


    Only losers can act the way you do

    Okay :'D
    Dat ding dat Rick gemaakt heeft is cool, vind ik :Y)


    - hoi ;D

    Conscious schreef:
    Krull is geniaaal (: Ook met dat algemeen topic voor accounts op andere sites enzo. :9~

    idd :Y)

    Maar ik heb nog een vraag over quizlet :)
    Jahman ik ben irritant..
    Hoe kan je 2 foto's of meer bij een story zetten?
    XX


    You let your dreams die. You are the forgotten. <3