• We gaan normaal gezien dus Vrijdag naar Cactus dat is een festival. Maar schijnbaar is mijn vader zich aan het terug trekken; met Trixie Whitley was dat ook zo; en toen zijn we niet gegaan; en ik wil zo graag Selah Sue zien. Als hij dan toch niet gaat ga ik gewoon alleen samen met mijn zus ofz. Of met iemand anders die volwassen is en ik goed ken; want dat kan hij dus echt niet van mij afpakken, dat haat ik zo aan hem dat hij altijd terugtrekt; en als wij dat doen word hij pist. Echt hé moat.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Weird. dus eerst wilt die heen en dan ineens niet? :S

    Tja, goeie reden om iemand te haten. Haten is een groot woord.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    BonDuElle schreef:
    Weird. dus eerst wilt die heen en dan ineens niet? :S

    Jops; dat is altijd zo met mijn vader.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Hush schreef:
    Tja, goeie reden om iemand te haten. Haten is een groot woord.


    None but ourselves can free our minds.

    Oké.
    Dit slaat nergens op..

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 0:44 ]


    -

    En daarom haat je hem? Omdat jíj je zin niet krijgt; omdat jíj het niet kan hebben? Ach kom op zeg.
    Haten is een veel te groot woord voor zoiets. Oké, het is niet eerlijk, inderdaad, maar haten doe je niet bij zoiets.


    -

    Maar wij zeggen haten voor alles. Joa, ik zeg dat ook over mijn ouders, maar dat betekend nog niet dat ik zo'n grote afkeer voor hun heb en dat ik van hun walg bij alles wat ze doet. Tsss, Sellah Sue is zo cooool :9~


    All was well.

    Gewoon nog een keer met hem praten. Of ga alleen ernaar toe!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zeg dan tegen hem dat je dat een roteigenschap vind, en dat ie niet meer iets moet beloven zonder het 100% zeker te weten.


    Als je maar een ananas hebt..

    nerveus schreef:
    Gewoon nog een keer met hem praten. Of ga alleen ernaar toe!

    Alleen ernaar toe gaan helpt toch niet, haar vader blijft dit dan gewoon flikken.


    Als je maar een ananas hebt..

    ILoveHajar schreef:
    En daarom haat je hem? Omdat jíj je zin niet krijgt; omdat jíj het niet kan hebben? Ach kom op zeg.
    Haten is een veel te groot woord voor zoiets. Oké, het is niet eerlijk, inderdaad, maar haten doe je niet bij zoiets.

    Idd.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ILoveHajar schreef:
    En daarom haat je hem? Omdat jíj je zin niet krijgt; omdat jíj het niet kan hebben? Ach kom op zeg.
    Haten is een veel te groot woord voor zoiets. Oké, het is niet eerlijk, inderdaad, maar haten doe je niet bij zoiets.


    idd.

    dan zeg je maar dat je vader oneerlijk is ofzo maar haten is like : to much


    We can only learn to love by loving.

    ILoveHajar schreef:
    En daarom haat je hem? Omdat jíj je zin niet krijgt; omdat jíj het niet kan hebben? Ach kom op zeg.
    Haten is een veel te groot woord voor zoiets. Oké, het is niet eerlijk, inderdaad, maar haten doe je niet bij zoiets.

    Oh kom op, heilige. Alsof jij nooit zegt als je echt pissed bent, dat je iemand haat? :] Ookal meen je het niet.
    Ontopic, ja. Heb ik ook wel eens, gingen we naar Pinkpop, gaan we niet naar Pinkpop omdat 'hij geen zin heeft' ... C'mon, wie heeft er nou geen zin in Pinkpop? >_< Doede, ik snap je pijn.


    You move me ......... Kurt

    Gisteren hebben ik en mijn zus onze tickets besteld voor Cactus; die van mijn vader ook, ik kan ze niet bestellen omdat ik ze aan de kassa moet bestellen, krijg ik korting. Maar ik moet dus met een volwassenen gaan. Dus ik denk dat hij nu wel verplicht is om mee te gaan, hij heeft dan ook nog eens met zijn vriend die voor onze tickets heeft gezorgt gepraat, en mijn zus heeft vandaag de tickets gekregen (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Bij mijn pa is het altijd andersom. Die zegt eerst 'nee' en maakt er vervolgens een 'ja' van, terwijl je dan al andere dingen heb geregeld. Dat is ook irritant.


    The economy is suffering, let it DIE!