• Joh, ik zeg niet dat ze hun ouders niet kunnen/mogen haten. Ik heb het op de mensen die zeggen dat ze hun ouders haten en dan leggen ze uit waarom. En ze zeggen dat ze hun ouders haten omdat ze iets niet mogen of ergens niet naartoe mogen. Is het dan raar dat ik dan vind dat dat niet haten is.
    Begrijpen jullie het nu?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 16:13 ]

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Dan zie ik helemaal geen reden om er nog van te houden.

    Inderdaad, ik ook niet =]

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Dat was perongeluk, ik moest het andere knopje hebben.
    Verkeerd geklikt.


    Ach zo dus =}


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb het goed thuis en ik houd van mijn ouders...
    Een vriendin wordt thuis geestelijk en lichamelijk mishandeld, en die haat haar ouders.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jup, mensen onderschatten geestelijke mishandeling zwaar. =]

    Je kan veel zeggen maar elke dag om van je ouders te horen dat je waardeloos, onverantwoordelijk, nutteloos, kansloos, rotkind bent, is niet heel leuk.

    Als die mensen dat zeggen, laat ze dat dan zeggen. Zo voelen ze zich dan op dat moment. Alsof jij nooit zegt dat je iemand haat.

    Let's meet my dad.

    Er is een reden waarom ik vroeger altijd huilde als ik met hem mee moest en waarom ik hem al jaren niet meer heb gezien. (:

    jij maakt wel vaak zulke topics hè?
    maar iig, soms hebben mensen hun redenen om hun ouders te haten. soms gaat het er écht niet fijn aan te thuis, daar kunnen die mensen ook niets aan doen. dan vind ik dat ze het recht hebben om te haten.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 15:01 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    jij maakt wel vaak zulke topics hè?
    maar iig, soms hebben mensen hun redenen om hun ouders te haten. soms gaat het er écht niet fijn aan te thuis, daar kunnen die mensen ook niets aan doen. dan vind ik dat ze het recht hebben om te haten.
    presies als je niet het hele varhaal kent dan kan je ook niet oordelen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Iedereen zegt wel eens dat ze hen haten, ook al menen ze het soms niet.
    Maar sommige hebben echt een reden om hun ouders te haten. Zelf haat ik mijn vader niet, maar 'k mijd hem liever wel.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Cherished schreef:
    Ja, daar ben ik het wel mee eens.
    Al denk ik dat het meestal gewoon uiting van frustratie is. (:
    Zeker hier op Q, het is gewoon een plek waar je even los kan gaan zonder dat je meteen weer op je kop krijgt
    .

    daar ben ik het volledig mee eens,en ze zeggen toch ook dat ze hun ouders haten op dat moment zelf,natuurlijk is dat niet echt haten,dat bedoelen ze toch ook niet,ze willen idd gewoon eventjes de frustraties kwijt (:


    everybody needs a song.

    Cherished schreef:
    Ik haat mijn vader =]
    Daar heb ik mijn redenen voor.

    Love my mum though.
    ik de mijne ook en dat heeft ie volledig aan zichzelf te danken^^
    de zak.. maar ik haat mijn "vriendin".. en dat woord wil ik voor haar zelf spellen^^

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 15:27 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    In dat geval kan je ze haten ja, maar als ze van gedacht veranderen? Bv: je mag niet meer naar een concert van het één of ander. En ze veranderen van mening, dan ga je ze toch niet haten...
    dat is waar
    ik ben dan gewoon even lekker pissed op hun voor een tijdje


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    daar ben ik het volledig mee eens,en ze zeggen toch ook dat ze hun ouders haten op dat moment zelf,natuurlijk is dat niet echt haten,dat bedoelen ze toch ook niet,ze willen idd gewoon eventjes de frustraties kwijt (:

    niet altijd, sommigen haten hun ouders/broers.zussen echt


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik haat mijn vader ook (:
    Dat hij zich maar dood rookt en drinkt, boeit mij en m'n broer en moeder niet hoe sneller hij dood is hoe sneller we ervan af zijn.
    Btw: soms zeg ik dat ik mn moeder haat maar ik heb pddnos dus daar heb k m'n reden voor (:

    SleepingSun schreef:
    (...)
    niet altijd, sommigen haten hun ouders/broers.zussen echt
    ja en daar hebben ze dan een goede reden voor (:
    maar ik bedoel wanneer ze zeggen dat ze iemand haten omdat die op het moment hen iets heeft verbied,of omdat diegene een ruzie heeft die totaal oneerlijk lijkt,...
    zo van die dingen


    everybody needs a song.