• Joh, ik zeg niet dat ze hun ouders niet kunnen/mogen haten. Ik heb het op de mensen die zeggen dat ze hun ouders haten en dan leggen ze uit waarom. En ze zeggen dat ze hun ouders haten omdat ze iets niet mogen of ergens niet naartoe mogen. Is het dan raar dat ik dan vind dat dat niet haten is.
    Begrijpen jullie het nu?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 16:13 ]

    Boyiloveyou schreef:
    (...)ja en daar hebben ze dan een goede reden voor (:
    maar ik bedoel wanneer ze zeggen dat ze iemand haten omdat die op het moment hen iets heeft verbied,of omdat diegene een ruzie heeft die totaal oneerlijk lijkt,...
    zo van die dingen
    het kan dan ook de druppel zijn niet bij iedereen natuurlijk maar bij sommigen wel


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik had vroeger een hekel aan mijn vader, ja daar had ik dus een heel goede reden voor. Neen die los ik hier niet, privé ofzo..

    Mijn moeder, gosh ze kan soms zo irritant zijn maar ik zou ze voor geen geld willen ruilen.

    love my mom, maar ik haat mijn vader niet.
    ik ben gewoon ontzettend boos op hem, maar haten doe ik nog niet n_n'


    -

    Ik vind het echt heel storend als iemand dan een topic opent met 'Ik haat ...... ', dat er dan minstens 10 mensen meteen reageren met 'OOOOOOOOH Maar haten is heel erg woord he blalala!!!!11!1!' en dan gaat het hele topic alleen nog maar daar over.
    Waarom boeit mensen dat zo veel? Je hebt er toch geen last van..


    Mew <3

    Trafficlight schreef:
    jij maakt wel vaak zulke topics hè?
    maar iig, soms hebben mensen hun redenen om hun ouders te haten. soms gaat het er écht niet fijn aan te thuis, daar kunnen die mensen ook niets aan doen. dan vind ik dat ze het recht hebben om te haten.

    Wat wil je daarmee zeggen? Met die eerste zin.

    Ik haat mijn ouders niet, ik zie hen graag en vica versa. En als zij mij dingen verbieden is dat alleen omdat ze bezorgd zijn...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    kijk mensen
    het gaat erom dat sommige gewoon te snel zeggen dat ze mensen haten en dan ze dat menen
    kijk als je iemand haat wil je diegene liever dood hebben
    en er zijn kinderen die, omdat ze eventjes iets niet mogen, dan al meteen gaan zeggen dat ze hun ouders haten
    en natuurlijk zijn er kinderen die hun ouders egt haten en die daar ook egt een goede reden voor hebben
    maar er zijn kinderen en die zeggen gewoon te snel dat ze iets haten


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    missblub schreef:
    kijk mensen
    het gaat erom dat sommige gewoon te snel zeggen dat ze mensen haten en dan ze dat menen
    kijk als je iemand haat wil je diegene liever dood hebben
    en er zijn kinderen die, omdat ze eventjes iets niet mogen, dan al meteen gaan zeggen dat ze hun ouders haten
    en natuurlijk zijn er kinderen die hun ouders egt haten en die daar ook egt een goede reden voor hebben
    maar er zijn kinderen en die zeggen gewoon te snel dat ze iets haten

    Precies.

    Soms heb ik tijdelijk een hekel aan mn ouders (als ik bijvoorbeeld gratis naar Pinkpop had gekund en dan niet mag), maar haten is wel meteen een heel groot woord. Ik denk dat dat ook is wat de bedoeling van dit topic is.

    Btw; Ik kan me er gewoon niets bij voorstellen dat ik mijn ouders zou haten... xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    De definitie die mensen aan het woord 'haten' koppelen verschilt eenmaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    missblub schreef:
    kijk mensen
    het gaat erom dat sommige gewoon te snel zeggen dat ze mensen haten en dan ze dat menen
    kijk als je iemand haat wil je diegene liever dood hebben
    en er zijn kinderen die, omdat ze eventjes iets niet mogen, dan al meteen gaan zeggen dat ze hun ouders haten
    en natuurlijk zijn er kinderen die hun ouders egt haten en die daar ook egt een goede reden voor hebben
    maar er zijn kinderen en die zeggen gewoon te snel dat ze iets haten


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Haten is een groot woord hé. (:
    Maar soms zijn mensen misschien gewoon zo boos, dat ze dat dan gaan zeggen ofzo ? =3


    None but ourselves can free our minds.

    mensen zeggen zo snel dat ze dingen haten terwijl ze gewoon eventjes boos zijn, bedoel vroeger zei ik altijd dat ik m'n broer haatte, maar eigenlijk als hij er niet mehr zou zijn, zou ik kapotgaan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Iedereen haat zijn ouders wel eens? Daar is toch niets mis mee, alsof ze jou niet irritant vinden ofzo soms you know..


    I don't need words to feel those lips.

    Je hebt gelijk maar ik heb nou ook niet bepaald een goede band met mijn moeder. het is niet dat ik haar echt ''haat'' maar ik heb een hekel aan der door dingen die ze gedaan heeft in mijn leven, volledig tegen mijn zin in. ze heeft me vaak genoeg pijn gedaan maar altijd denkt ze dat zij het goed doet en ik niet, en dat is iets wat ik nog altijd niet goed begrijp.


    We can only learn to love by loving.