• Ik wilde dus een aantal berichtjes gaan verwijderen uit m'n inbox. Nu is de pagina opeens zo uitgerekt dat het prullebakje nu ongeveer onder dat venster met ''Mijn profiel, foto's, stories, quizzen etc.'' zit.
    Ook is alles in een keer verwijderen geen optie, want sommige pb'tjes zijn best belangerijk om nog even te bewaren.

    EDIT:
    Holy internet explorer saved my life! Het probleem is dus veroorzaakt door Firefox (bedankt 'beste' browser). Met IE kon ik ze wel gewoon verwijderen.
    Iedereen die gereageerd heeft heel erg bedankt!:Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 18:33 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hoe komt het dat het zo uitgerekt is dan? oO

    Misschien een té lange titel bij een bericht? Als je dat bericht dan eerst verwijdert, is het niet meer zo uitgerekt meer. _O_

    Prodigy schreef:
    Hoe komt het dat het zo uitgerekt is dan? oO

    Misschien een té lange titel bij een bericht? Als je dat bericht dan eerst verwijdert, is het niet meer zo uitgerekt meer. _O_

    Dat lukt dus niet, want dat prullebakje is zich aan het verstoppen onder dat kader ernaast.(krul)

    EDIT:
    Ook geen lange titels aangetroffen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 22:45 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Dat lukt dus niet, want dat prullebakje is zich aan het verstoppen onder dat kader ernaast.(krul)

    Dat is vrij tot zeer k*t. (krul)

    Sorry, ik weet ook niet wat te doen, dan. |:

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat is vrij tot zeer k*t. (krul)

    Sorry, ik weet ook niet wat te doen, dan. |:

    Dan moet ik dat prullebakje toch maar eens zien te gaan buurten als je begrijpt wat ik bedoel. x'D
    Oké, droge humor.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Is er echt niemand die me kan helpen met dit probleem? Het begint best irritant te worden, ik hou namelijk erg van netjes en opgeruimd.:$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Misschien kun je het beste je berichten in één keer verwijderen bij instellingen. :O

    Is dat ook zo als je het bericht zelf aanklikt? ;x
    Anders moet je misschien even via een andere browser kijken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    BillHumanoid schreef:
    Misschien kun je het beste je berichten in één keer verwijderen bij instellingen. :O

    Dat is niet echt een optie, er zitten een aantal ingeleverde gedichten voor m'n wedstrijd tussen en die bewaar ik liever nog even.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Dat is niet echt een optie, er zitten een aantal ingeleverde gedichten voor m'n wedstrijd tussen en die bewaar ik liever nog even.:Y)


    Oké, probeer dan een andere internet zoals Safari of Firefox. :) Als het dan niet lukt dan weet ik het ook niet meer.

    BillHumanoid schreef:
    (...)

    Oké, probeer dan een andere internet zoals Safari of Firefox. :) Als het dan niet lukt dan weet ik het ook niet meer.

    Ik heb zelf firefox, maar ik ga het eens proberen met internet explorer.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Probleem opgelost!


    *insert philosophical cringe expression here*