• Titel speelt voor zich, en de reden, ik wil het gewoon weten :]

    Astridx3 schreef:
    (...)

    Omdat echt iedereen die ik ken en iedereen waar ik al bij in de klas heb gezeten al met iemand gezoend heeft en ze steeds het aan mij gaan vragen. 1: het is irritant. 2: het is best genant om te zeggen voor mensen die je kent en voor vrienden. 3: er zijn nooit jongens geweest die mij leuk vinden...



    DAT HEB IK OOWK oO like, dat suckt hea??

    Ik niet eigenlijk :$


    We can only learn to love by loving.

    Eerste weet ik niet echt meer. Maar dat was niet echt echt echt zoenen ofzo.
    Die niet meegeteld: 13. Met mijn vriend waar ik nu nogsteeds mee samen ben : D


    Mew <3

    Meadow schreef:
    Geen idee, want ik heb die nog niet gehad. ^^


    everything you imagined, and more...

    nog niet gehad^^


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    10 xD maar ik had een ouder vriendje :Y)


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Nog niet, ik hoef niet met de jongens uit mijn stad te bekken. Ze zijn allemaal zo raar(innerlijk)

    als het zover is geef ik wel een sein :'D en ik ben 17 :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    als het zover is geef ik wel een sein :'D en ik ben 17 :X

    Is geen ramp. M'n zus is 20 :X


    everything you imagined, and more...

    vorig juni, ik was 15 (:
    en het was heel onverwachts x'D


    -

    Honour schreef:
    (...)
    Is geen ramp. M'n zus is 20 :X

    mijn broer ook :X


    -

    Toen was ik 12. ^^
    Ik heb een jaar lang iets met haar gehad, tot ik er achter kwam dat ze met 'n ander ging --' Toen heb ik die dude op zijn muil getimmerd, maar toen werd zij kwaad >< xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    Toen was ik 12. ^^
    Ik heb een jaar lang iets met haar gehad, tot ik er achter kwam dat ze met 'n ander ging --' Toen heb ik die dude op zijn muil getimmerd, maar toen werd zij kwaad >< xD


    Love Fail x'D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    uh, ik was volgens mij net een week 15. en het was niet met ware liefde ofzeu. :8 eerder gewoon iemand waarmee het voor eventjes leuk was. =3 maar whatever, het kan mij niet schelen dat ik mijn eerste zoen niet van mn ware heb. ik vind het veel belangrijke dat mijn eerste keer met de ware is. =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nog niet, en ik schaam me er niet voor. x)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.