• Titel speelt voor zich, en de reden, ik wil het gewoon weten :]

    13e x]


    Hated by many, confronted by none!

    ik was 14, maar die liefde is al lang voorbij.
    is ook best wel lang geleden

    Astridx3 schreef:
    (...)

    Omdat echt iedereen die ik ken en iedereen waar ik al bij in de klas heb gezeten al met iemand gezoend heeft en ze steeds het aan mij gaan vragen. 1: het is irritant. 2: het is best genant om te zeggen voor mensen die je kent en voor vrienden. 3: er zijn nooit jongens geweest die mij leuk vinden...

    Ik ben zelf ook dertien en heb nog nooit gezoend hoor ;] dat komt vanzelf, is iets waar je niet voor moet lopen piekeren, het komt jezelf tegemoet [zoals liefde dus ;D] + niets irritant of genant aan volgens mij x] en heb wat meer zelfvertrouwen? Dat zei ik vroeger ook altijd, maar zo maak je jezelf lelijk door zo'n dingen te zeggen ;]

    ik was 11


    I solemny swear i am up to no good

    14


    It even took me by surprise

    Enjoythefall schreef:
    moet nog gebeuren & geen schaamte daarvoor; hallo, ik nog maar 13 hoor >.<

    + wat wel een minpunt is; mijn vriendinnen allemaal wel & ze hebben al liefjes gehad enzo. Dus als ze vragen; 'heb je al gekust/vriendje gehad?' en ik zeg 'neen...' dan lachen ze me vierkant uit of zijn ze fake-verbaasd --'

    en dat vind ik dus fakking achterlijk. iedereen doet het toch op zn eigen tijd? n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    14.
    's Ochtends om half 2 op 1 januari met een jongen bij ons in het hotel.
    En Eva pest me er nog steeds mee.


    rules don't stop me

    Toen ik 13 was. Het was op mijn verjaardagsfeest en mijn nu ex-vriend besloot me te verrassen. En of hij dat deed!


    History is not hatred.

    LxKaulitz schreef:
    wil je lachen?

    17 - nog niet gezoend.
    and i don't give a fuck.
    join the club :'D mr ik heb het eigelijk ng niet nodig ^-^ want als ik al die relaties van vriendinnen zie mislukken en dat ze gekwetst worden , denk ik van : dat wil ik niet ^-^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)join the club :'D mr ik heb het eigelijk ng niet nodig ^-^ want als ik al die relaties van vriendinnen zie mislukken en dat ze gekwetst worden , denk ik van : dat wil ik niet ^-^

    maar zoenen hoeft niet perse iets met een relatie te maken te hebben?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Not yet ^^

    13 of 14 :)

    xxx


    So Wrong, It's Right <3

    12


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Nog niet gehad :]


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    14 8D


    death to the one at the end of the serenade.