• ja, pas maar op. Nou komt mijn zevertopic of zwijmeltopic of hoe je het ook wil noemen. :$
    Denken jullie dat Ware Liefde bestaat? Zoals ze dat er altijd zo inwrijven enzeu? Ik twijfel namelijk.
    En als je dat vindt, hoe merk je nou of iets ware liefde is? Dat vraag ik me nou echt af.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nu even niet ._.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik geloof er niet echt in.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik weet het niet.. en ik zou ook niet weten hoe het zou moeten voeln


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik geloof wel dat er een persoon op de wereld rondloopt dat de perfecte match is met een persoon, maar echt echt de ware? Neen, daar geloof ik niet in.


    Tanya is de beste.

    Ik geloof er wel in (: Ik heb net de begin van deze vakantie een super leuke jongen ontmoet, en na wat gesprekken wist ik dat hij de 'ware' was. We hebben alles gemeen, We houden van de zelfde dingen. En de gevoelens voor elkaar zijn zo sterk, <3


    Sometimes it's best not to care.

    Geesz schreef:
    Ik geloof er wél in. In echte liefde, niet in mensen die voor elkaar voorbestemd zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    k geloof er wel in (:

    Zal vast wel bestaan, maar nu nog niet. Ik zie mezelf niet over 40 jaar met een jongen die ik ken sinds ik 14 ben ofzo.

    Jea, dat bestaad!

    Ik heb gelezen dat experten zeggen dat voor wie er niet in gelooft, het ook niet bestaat. Maar voor wie er wel in gelooft wel.
    En ik geloof erin. (A)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik geloof erin, heb alleen persoonlijk altijd pech -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Mm ja ik geloof erin x')
    Ik ben er zeker van dat er hier iemand op de wereld rondloopt die voor mij bestemd is (Tom Kaulitz:9~(H))
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik geloof er in.

    ik geloof wel in ware liefde. vroeger nooit eigenlijk, toen had ik het zelf ook nog nooit meegemaakt. na de scheiding van mijn ouders dacht ik dat het niet echt bestond, mijn ouders gingen immers ook uit elkaar terwijl ze zo perfect leken. maar sinds ik Rick ken heb ik wel het idee dat dit ware liefde is. het voelt alsof je elkaar al jaren kent terwijl je elkaar voor de eerste keer pas ziet. en een gevoel van hele sterke liefde, een gevoel dat niemand dat echt kan verbreken of kan laten overgaan.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik denk van wel. alleen is het heel erg moeilijk.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover