• Wie onder jullie heeft een soulmate?

    En daarmee bedoel ik niet je beste vriend of een vriendin. Een soulmate is iets wat je niet kunt uitleggen, je alles. Dus, tell me.

    Ik heb er geen trouwens. De meesten vinden hun soulmate ook nooit. (:

    ik heb voor de grap een soulmate :')
    maar geen echte nee.


    -

    Heb ik niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee, niet echt nee. Misschien moet ik er maar eens achter gaan zoeken _O_

    Een soulmate is iemand die je voor 100% kan vertrouwen, die je alles kan vertellen, waarmee je vrijwel alles kan bespreken en die er altijd voor je zal zijn.
    Als dit jouw beschrijving van een soulmate is, dan heb ik die ja. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nee, wel een hele goede vriendin, wel meerdere maar niet echt een soulmate.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nope, ik denk dat soulmates zeldzaam zijn zoals een bijna uitgestorven diersoort(cat)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 19:54 ]


    The soul needs autumn.

    ThePhenom schreef:
    Een soulmate is iemand die je voor 100% kan vertrouwen, die je alles kan vertellen, waarmee je vrijwel alles kan bespreken en die er altijd voor je zal zijn.
    Als dit jouw beschrijving van een soulmate is, dan heb ik die ja. ^^

    Dat noemt men een BFF. (;

    Invisible schreef:
    Nope, ik denk dat soulmates zeldzaam zijn zoals een bijna uitgestorven diersoort(cat)

    Ja, indeed. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat noemt men een BFF. (;

    Wat versta jij onder soulmate dan? Ik doe namelijk niet aan wijventaal/BFF shit :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ik weet het niet zeker. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Wat versta jij onder soulmate dan? Ik doe namelijk niet aan wijventaal/BFF shit :'D

    Een soulmate is iemand die geboren is om bij jou te horen. Niet persé als je ware liefde. De meeste mensen vinden hun soulmate nooit, want die kan aan der andere kant van de wereld zitten. Basicly weet je pas wat het is, als je diegene ontmoet hebt. (:

    Anna,roemeense vriendin. Ik ben zelfs aan het denken om roemeens te gaan studeren,gewoon om bij haar te zijn. En niet omdat het mij intresseert.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Een soulmate is iemand die geboren is om bij jou te horen. Niet persé als je ware liefde. De meeste mensen vinden hun soulmate nooit, want die kan aan der andere kant van de wereld zitten. Basicly weet je pas wat het is, als je diegene ontmoet hebt. (:

    Goshie, ik denk dat het tijd is dat ik eens buiten België kom en de wereld ga verkennen opzoek naar een soulmate [: maar weetje, ik denk dat als je té hard zoekt je hem/haar ook nooit zult vinden, zo'n dingen/personen moeten vanzelf komen maar dat betekent niet dat je geen moeite moet doen, een beetje kan nooit kwaad (,:


    The soul needs autumn.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Een soulmate is iemand die geboren is om bij jou te horen. Niet persé als je ware liefde. De meeste mensen vinden hun soulmate nooit, want die kan aan der andere kant van de wereld zitten. Basicly weet je pas wat het is, als je diegene ontmoet hebt. (:

    Heh, Vincent klopt 100% aan die beschrijving :'D Alleen woont hij redelijk dicht bij ^^
    Btw; tis trouwens basically :X

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 20:07 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Heh, Vincent klopt 100% aan die beschrijving :'D Alleen woont hij redelijk dicht bij ^^
    Btw; tis trouwens basically :X

    Ja, weet ik, maar basicly is mijn eigen woordje. (cat)